Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat die inside jokes (c)Hans Teeuwen zijn hoorGMotha zei:Massa's inside jokes. Het zeggen van woorden zoals saus, mars (de chocoladereep)


juffrouw gilbert ftw !GoTTy zei:Allé gast, meester frans en juffrouw annie, the memories![]()

deyoeri zei:Soms vraag ik mij als 16-jarige wel af of ik mijn maten van nu later nog veel ga zien. Nu trekken we overal naartoe met zo een vaste groep praktisch, de ene al een grotere lolbroek dan de andere en zweren elkaar altijd dat we 'vrienden' (raar woord vind ik ^^) zullen blijven enz.
Maar wrs zal dat ni zo zijn![]()
Boddah zei:Als ik op café zit en we hebben al een pintje op, dan beginnen we vaak herinneringen op te halen aan onze schooltijd; klasgenoten en memorabele momenten (goede en slechte).
of soms als ik bv in m'n bed lig (of stoned lig te chillen), denk ik zelfs terug aan de lagere school en mijn vrienden van toen die ik al 15 jaar niet meer heb gezien.
doen jullie dat ook?
het zou wel een mooie gedachte zijn dat je nog 'herinnerd' wordt door mensen van lang geleden![]()
knetix zei:juffrouw gilbert ftw !
heb gvd 4jaar bij juffrouw annie gezeten, ze zag me graag![]()

.
.GMotha zei:Ik denk er vrij vaak aan:
- de laatse jaren van't middelbaar waren verdomd plezant, het feit dat veel van mijn huidige vrienden nog steeds van die periode afstammen hebben we genoeg onnozele anekdotes om terug boven te halen.
. Kword er komende week 19, dus dat zijn al 19 jaar met herinneringen en ervaringen. Sommige goed, andere slecht, zoals de bij de meeste onderons.2x het 2de|) ][ |V| ][;7829383 zei:Da was omdatje 4x het 4de leerjaar deed![]()

Atrox zei:Same here
Ook nie zo'n plezante tijd gehad, nu daarentege![]()


