Musback
Legacy Member
tegenwoordig kijk ik streaming tv via "links" gewoon eender welke serie, klik, elke aflevering aan uw voeten... direct, heerlijk, reclameloos, alleen voorlopig nog crappy kwaliteit, maar dat stoort niet bij series als seinfeld of the simpsons, 'tgaat'm toch om de humor...
oké, het zal wel illegaal zijn, maar ik weiger nog 1u20min van mijn leven te verspillen aan 2 afleveringen van the simpsons + 35 min reclame, dan kan ik 4 afleveringen zien zonder intro en outro
tv is gezellig voor achtergrond... punt en het medium "zenders op de kabel" is volgens mij met uitsterven bedreigd:
*streaming tv (goeie kwaliteit?)
*sponsors : tvminder interessant voor hun--> mensen skippen reclame of kijken online
*enkel HDtv zal overleven.
trouwens, vaak zijn gedownloade afleveringen van bvb lost of prison break in betere kwaliteit dan dat ze hier worden uitgezonden! dat zonder reclame, en instant. en véél vroeger released dan hier in belgië
het tv landschap gaat een rampzalige toekomst tegemoet als we niet snel naar HD overschakelen, anders heeft het imo geen meerwaarde meer, zelfs minderwaarde tegenover internet.
(veel van wat ik hier zeg is idd illegaal, dat wil niet zeggen dat ik het ook zo altijd doe, ik ken veel mensen die het zo ook doen... tis gewoon sneller, beter beeld, directer, overzichtelijker, persoonlijker... als het medialandschap niet snel komt met een oplossing... sja, dan is het bye bye gerty christoffels)
oké, het zal wel illegaal zijn, maar ik weiger nog 1u20min van mijn leven te verspillen aan 2 afleveringen van the simpsons + 35 min reclame, dan kan ik 4 afleveringen zien zonder intro en outro
tv is gezellig voor achtergrond... punt en het medium "zenders op de kabel" is volgens mij met uitsterven bedreigd:
*streaming tv (goeie kwaliteit?)
*sponsors : tvminder interessant voor hun--> mensen skippen reclame of kijken online
*enkel HDtv zal overleven.
trouwens, vaak zijn gedownloade afleveringen van bvb lost of prison break in betere kwaliteit dan dat ze hier worden uitgezonden! dat zonder reclame, en instant. en véél vroeger released dan hier in belgië
het tv landschap gaat een rampzalige toekomst tegemoet als we niet snel naar HD overschakelen, anders heeft het imo geen meerwaarde meer, zelfs minderwaarde tegenover internet.
(veel van wat ik hier zeg is idd illegaal, dat wil niet zeggen dat ik het ook zo altijd doe, ik ken veel mensen die het zo ook doen... tis gewoon sneller, beter beeld, directer, overzichtelijker, persoonlijker... als het medialandschap niet snel komt met een oplossing... sja, dan is het bye bye gerty christoffels)
(studeer reclame
)
