w00tw00t
Legacy Member
Heeft iemand het opgemerkt dat televisie van tegenwoordig op nie veel meer trekt? Een mens wil na dagje van inspanning eens savonds rustig een film zien en al 2de dag op rij komt er niks anders op dan dien stoem realitie zever met dien zieligen klotn die er nog aan meedoen. Woensdag film en donderdag beginne we weer met realitie gedoe... Zelfde met kanaal 2 waar het vnavond en morgen dom voetbal is wat mij dus totaal nie boeit.
Alsk me nie vergis was het paar jaar geleden toch wel anders, bena elke avond een film ( al heb je die al paar keer gezien, een film blijft een film). Nu vraag ik mij toch af wrm nog betalen voor kabeltelevisie als er niets nuttigs meer op komt. Ge het dan genoeg met VRT en canvas voor de actualiteit. Realitie bullshit kank niet erg ontspannend noemen want het is in mijn ogen puur storend.
Of is dit gewoon om mensen onrechtstreeks te dwingen om over te schakelen op digitale televisie, wss wel mja
graag jullie mening hierover.
Alsk me nie vergis was het paar jaar geleden toch wel anders, bena elke avond een film ( al heb je die al paar keer gezien, een film blijft een film). Nu vraag ik mij toch af wrm nog betalen voor kabeltelevisie als er niets nuttigs meer op komt. Ge het dan genoeg met VRT en canvas voor de actualiteit. Realitie bullshit kank niet erg ontspannend noemen want het is in mijn ogen puur storend.
Of is dit gewoon om mensen onrechtstreeks te dwingen om over te schakelen op digitale televisie, wss wel mja
graag jullie mening hierover.


. af en toe nog es ne goeie film in't weekend. Vroeger had ge praktisch elke dag wel ne film, nu is't diejen bucht.