Archief - Telenet Telemeter probleem?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gillesg

Legacy Member
pr0ph3t zei:
ditto, da blijft hier maar bijkome, ik zat eergistere ineens 10gig over mn limiet ... en khad amper iets gedowload :s. heb dan 15 gieg bij besteld nu zitk er WEER bijna aan

Bij telenet zijn ze blijkbaar goed aan het klooien. De berekeningen zijn volledig in de war gestuurd. Heb al twee weken niets aangerekend (0 Mb) en ik download vrij veel, terwijl mensen als u worden aangerekend als ze bijna niks downloaden. Geluk voor mij, pech voor u!:evil:

Nee serieus, voor mij mogen ze die ganse telemeterhandel overboord gooien want zoals ge ziet kunnen ze er zelf niet meer aan uit, plus in andere landen hebben ze geen limieten!

Guard

Legacy Member
waarom is er een topic over dit infeitelijk?
als je telemeter niet bijtelt, kun je je beter van de domme houden en er geen woord over zeggen.
want door deze topic, zal het wel aan het licht komen dat er sommige meters niet werken.
Dan zal telenet wel kijken hoe ze dit kunnen oplossen.

bmaes

Legacy Member
Guard zei:
waarom is er een topic over dit infeitelijk?
als je telemeter niet bijtelt, kun je je beter van de domme houden en er geen woord over zeggen.
want door deze topic, zal het wel aan het licht komen dat er sommige meters niet werken.
Dan zal telenet wel kijken hoe ze dit kunnen oplossen.

Probleem is dat er bij sommige mensen teveel wordt aangerekend. Da's wel sucky natuurlijk.

darkarchangel

Legacy Member
nu ik zou graag eens weten hoe de vork aan de steel zit ?
Ik vind nergens informatie op de telenetsite over werken ofzo aan de telemeter en dat ding is hier al meer dan een week down.
Waarom zou ik het zelf gaan melden ? die moeten maar zien dat hun product werkt e

Hatchetman

Legacy Member
Mijn blijft momenteel ook op 0 staan maar het totaal verbruikt volume % gaat toch omhoog.
Ben geen krak in deze dingen maar t viel me op na lezen van de tread.

Jonathan

Legacy Member
Ik zit al 5 jaar bij telenet en ik heb nog nooit dat geluk gehad é -_-

Guard

Legacy Member
ik zit al 7jaar bij telenet, en eindelijk belonen ze mij eens met een kapotte telemeter.

spijtig genoeg, zijn er nu niet veel demo's te downloaden .. :doh:

Jonathan

Legacy Member
Guard zei:
ik zit al 7jaar bij telenet, en eindelijk belonen ze mij eens met een kapotte telemeter.

spijtig genoeg, zijn er nu niet veel demo's te downloaden .. :doh:

Download diegene die je al hebt nog een keer xD

Timmos

Legacy Member
Guard zei:
ik zit al 7jaar bij telenet, en eindelijk belonen ze mij eens met een kapotte telemeter.

spijtig genoeg, zijn er nu niet veel demo's te downloaden .. :doh:
Kan je niet gewoon stomme dingen downloaden en blijven gaan tot je aan pakweg 100 gig zit? :) Om ze wat te 'kloten' :D

Plutus

Legacy Member
darkarchangel zei:
nu ik zou graag eens weten hoe de vork aan de steel zit ?
Ik vind nergens informatie op de telenetsite over werken ofzo aan de telemeter en dat ding is hier al meer dan een week down.
Waarom zou ik het zelf gaan melden ? die moeten maar zien dat hun product werkt e
Mocht er u te véél aangerekend worden, zou ge rap aan de telefoon hangen denk ik :lol:.

Hier werkt hij ook niet, al zo'n 10 dagen. Voelt leuk aan als je normaal met een 12gb/maand zit, maar ooit komt er toch een einde aan :sad:.

shiftyke

Legacy Member
Bij mij is het kwestie van enkele seconden tot hij op 100 zal springen :p

darkarchangel

Legacy Member
Manuvdv zei:
Mocht er u te véél aangerekend worden, zou ge rap aan de telefoon hangen denk ik :lol:.

Hier werkt hij ook niet, al zo'n 10 dagen. Voelt leuk aan als je normaal met een 12gb/maand zit, maar ooit komt er toch een einde aan :sad:.

ja kijk in die zeven jaar dat ik bij telenet ben, heb ik die telemeter nooit echt vertrouwd en maakte soms rare sprongen , heb ik ooit gereclameerd ? neen

maar ik wil gewoon niet dat als de telemeter hersteld is we een volle laag aangerekend krijgen

Cerv.Be

Legacy Member
het is intussen al 14 dagen bij mij .. ksnap niet wat er mis is bij Telenet ...

GuntherDW

Legacy Member
Timmos zei:
Kan je niet gewoon stomme dingen downloaden en blijven gaan tot je aan pakweg 100 gig zit? :) Om ze wat te 'kloten' :D

"stomme" dingen zegde
ik kom me gemak aan 100GB per maand ze, khoef daarvoor nog nieens een halve maand te doen :p
en voor ge begint me "WAREZ! ILLEGALE SHIT! OMG BAN DIE!", download een anime serietje of 3-4 in HD en ge komt rap aan die 100GB

(als uw PC HD aan kan, waarom zoude de encodings dan links laten liggen, volume is geen reden, kheb toch dommel :D)

passero

Legacy Member
ik heb hetzelfde "probleem". Bij mij staat hij al sinds augustus op 0... Het is pas onlang dat ik er echt ben van beginnen profiteren. Eerst deed i khet niet maar nu trek ik het me niet aan... Ik denk dat ik de laatse week al meer dan 50gb heb gedownload...

Guard

Legacy Member
mag ik dan eens weten waar jullie zoveel gig binnenhalen.. :unsure: :x
buiten de 4demo's van een paar gig groot kom ik niet aan die 50gig hoor :p

RealFlub

Legacy Member
Guard zei:
mag ik dan eens weten waar jullie zoveel gig binnenhalen.. :unsure: :x
buiten de 4demo's van een paar gig groot kom ik niet aan die 50gig hoor :p

check 2 post boven u.. HD-filmkes nemen ongelofelijk veel plaats in..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan