Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oeh baby, yeah baby|) ][ |V| ][;9360597 zei:

pr0ph3t zei:ditto, da blijft hier maar bijkome, ik zat eergistere ineens 10gig over mn limiet ... en khad amper iets gedowload. heb dan 15 gieg bij besteld nu zitk er WEER bijna aan
Guard zei:waarom is er een topic over dit infeitelijk?
als je telemeter niet bijtelt, kun je je beter van de domme houden en er geen woord over zeggen.
want door deze topic, zal het wel aan het licht komen dat er sommige meters niet werken.
Dan zal telenet wel kijken hoe ze dit kunnen oplossen.
Guard zei:ik zit al 7jaar bij telenet, en eindelijk belonen ze mij eens met een kapotte telemeter.
spijtig genoeg, zijn er nu niet veel demo's te downloaden .. :doh:
Kan je niet gewoon stomme dingen downloaden en blijven gaan tot je aan pakweg 100 gig zit?Guard zei:ik zit al 7jaar bij telenet, en eindelijk belonen ze mij eens met een kapotte telemeter.
spijtig genoeg, zijn er nu niet veel demo's te downloaden .. :doh:
Om ze wat te 'kloten' 
Mocht er u te véél aangerekend worden, zou ge rap aan de telefoon hangen denk ikdarkarchangel zei:nu ik zou graag eens weten hoe de vork aan de steel zit ?
Ik vind nergens informatie op de telenetsite over werken ofzo aan de telemeter en dat ding is hier al meer dan een week down.
Waarom zou ik het zelf gaan melden ? die moeten maar zien dat hun product werkt e
.
ad:.Manuvdv zei:Mocht er u te véél aangerekend worden, zou ge rap aan de telefoon hangen denk ik.
Hier werkt hij ook niet, al zo'n 10 dagen. Voelt leuk aan als je normaal met een 12gb/maand zit, maar ooit komt er toch een einde aanad:.
Timmos zei:Kan je niet gewoon stomme dingen downloaden en blijven gaan tot je aan pakweg 100 gig zit?Om ze wat te 'kloten'
![]()

)Guard zei:mag ik dan eens weten waar jullie zoveel gig binnenhalen..![]()
buiten de 4demo's van een paar gig groot kom ik niet aan die 50gig hoor![]()