Archief - Telenet Telemeter probleem?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
Slayerbe zei:
big ²

waarom worden die games tegenwoordig toch zo groot :sop: :cry:

u deserve a spanking tbh

binnekort een thread op het cod 4 forum " help ik kan nie met mne keygen op de 9lives server " :baard:

Slayerbe

Legacy Member
Lon$daLe zei:
u deserve a spanking tbh

binnekort een thread op het cod 4 forum " help ik kan nie met mne keygen op de 9lives server " :baard:

wie zegt dat ik het hier over het volledig spel heb en niet over de demo? :baard:

feesjah

Legacy Member
nachtsurfen werkt hier niet, ik krijg op een dag 20 gig aangerekend terwijl ik 20 gig wel 100% zeker tussen 12 & 10 snachts heb gedownload.

is er een (gratis) nr waar ik naar kan bellen of een email waar ik mij toe kan richten ?

cheers

darkarchangel

Legacy Member
en ik dacht dat ik de enigste gelukzak was :) staat nu al 10 dagen op 0 traffiek

Bulba

Legacy Member
'K heb hetzelfde voor. Ik vroeg me af waar men 80% waarschuwing bleef en nam een kijkje. Probleem is nu wel dat ik geen idee hab aan hoeveel % ik zou zitten mocht het wel juist werken.

XPlosiv

Legacy Member
jama ik vraag mij da ook af hoe zit da nu? mijn telemeter gaat al 10 dagen niet en morgen ist reset :p is alles wa ik gedownload heb dan gratis geweest? ik zit er normaal al ferm boven :p

darkarchangel

Legacy Member
heb de laatste 10 dagen massaal gedwld, kzie wel wat er gebeurd als de telemeter terug komt

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Bij mij blijft er maar bijkomen, kheb zelfs voor het eerst in meer dan een jaar volumeblokken moeten bijkopen :sop:

pr0ph3t

Legacy Member
ditto, da blijft hier maar bijkome, ik zat eergistere ineens 10gig over mn limiet ... en khad amper iets gedowload :s. heb dan 15 gieg bij besteld nu zitk er WEER bijna aan

|) ][ |V| ][

Legacy Member
:lol: Ik dacht vorige maand dat het de 25ste werd gereset en de 24ste begin ik massaal demo's te downloaden. Ik begon de maand met nog maar 6gb meer over :p

pr0ph3t

Legacy Member
ik moet hier nog op nen halv egieg leven tot ne met den 23e

gerantsoeneerd internetten!?

Cycloon

Legacy Member
Hier is het al langer dan een week dat die op 0 staat. Kheb ondertussen al bijna 30GB gedownload (veel demo's :unsure:), kwordt toch volgende week gereset, dus als ze het nog zouden toevoegen bij deze maand kan ik daar wel mee leven :p

bmaes

Legacy Member
Ik begin echt medelijden te krijgen voor de mannen die bij Telenet zitten...

total traffic downloaded in broadband: 6.98 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining in broadband: 68.02 gb
next counter reset : 13/12/2007 (days remaining: 25)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan