Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IceMaN.* zei:Mijn telemeter staat nu al voor de 5e dag op 0 traffiek, wat onmogelijk is
Zijn er gekende problemen bij Telenet ?
,maar het is alleen in bepaalde regio's denk ik...IceMaN.* zei:ma telt de traffiek dan mee van dit moment of niet?![]()

dark_force zei:zelfde probleem hier, alee probleem![]()
Guard zei:2nd that.
al een paar dagen dat er niets word bijgerekend.
er zal een kleine probleemje zijn bij hen, maar zoals al voorheen is gebleken zal al ons dataverkeer er vroeg of laat toch bij worden geteld.
SweetEmmaRose zei:bij mij staat er precies teveel bij![]()

IceMaN.* zei:Denkt ge? ik heb da nog es voorgehad en het is er nooit bijgerekend geweest
