Burny
Legacy Member
Rutger25 zei:Bel dan niet en wacht tot het is opgelost. Of duurt het dan weer te lang?
En daarbij, als je mij aan de lijn had gehad toen je naar 015 zou bellen zou ik het evengoed voor u gefixed hebben hoor
Je hoeft niet op mij te reageren want ik heb gelukkig geen Telenet. Ik heb ne provider die mij voor de helft van dat geld het dubbel geeft

Ik verwonderde me gewoon over zo'n situatie.

