Archief - Telenet gaat weer traag.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burny

Legacy Member
EagleEye zei:
Hij zei UPLOAD speedtest, degene die jij NIET gepost hebt hier (wat betekent "hij loopt precies vast"? je moet het even laten lopen he... en ondertussen niets doen op internet)

Achja, men goesting om te helpen is al over :p

@ TS: dat heeft niets met uw poorten te maken.

Zorba

Legacy Member
Grike zei:
Naar de helpdesk kan ik nu niet bellen aangezien het al te laat is maar ik zou liefst van al het probleem vanavond nog opgelost zien te worden.

Voor uw info: de helpdesk is in de week tot 22u open.

killgore

Legacy Member
werken aan het net?

Hier nog maar 2x serieuze problemen gehad:
1) router op kot na de kl*
2) hier thuis inet dat traag was en vaak uitviel -> waren werken in de buurt, zelfs niet van telenet zelf.

Sephiroth

Legacy Member
kan het zijn dat telenet soms maatregelen aan het nemen is tegen mensen die downen van bittorrent? ik kan nimeer downen van bittorrent :x

Vitabis

Legacy Member
ik geraak gewoon niemeer op internet thuis
raar, want ik kan nog wel pingen en mailen
alleen surfen en msn lukt nie
precies die poort da ze dicht hebben gezet ...
zo ineens

Duffman-

Legacy Member
Vitabis zei:
ik geraak gewoon niemeer op internet thuis
raar, want ik kan nog wel pingen en mailen
alleen surfen en msn lukt nie
precies die poort da ze dicht hebben gezet ...
zo ineens
Ik heb exact hetzelfde probleem. Gamen, xfire, irc werkt wel. Connecten naar FTP lukt dan weer niet. Kheb dit al sinds vrijdagnacht maar ik kan ni zeggen welk uur. Kwas weg van thuis, ik kom om 04.00 thuis en men PC was gereboot (windows update) en ja kon nimmer surfen. :/

Zero Grav

Legacy Member
Ja, hier wil ik even op antwoorden omdat ik er al veel mensen over heb horen klagen en de oplossing vrij simpel is:

Door een fout bij Telenet zelf wordt het http-protocol uitgeschakeld van het moment ge dichtbij/op smallband zit. Gemakkelijke oplossing is bellen naar de helpdesk (070/69.69.69 het dure nummer, maar op het gratis nummer helpen ze u niet.) en uw klantennummer doorgeven, dan werkt het direct weer.

Atrox

Legacy Member
Hier zeiden ze dat we wel verbinding hebben, terwijl het nie marcheert :ironic:

Zorba

Legacy Member
Dat is omdat uw modem nog altijd online staat :ironic: En in principe werkt uw internet nog wel... Maar zoals in de andere topic al gezegd: bel even binnen :)

128MB

Legacy Member
Garrincha zei:
Ik betaal 34€ / maand voor 10gb D & 2gb U // 10mbps D.
toch wel net iets sneller ofni :)
Maar dat is duurder :) en ik heb nooit problemen :p

Eindeloze discussie btw...

ZeroTolerance

Legacy Member
tof ik had het de zaterdag , ik dacht al dat het zon bug was...Maarja de helpdesk is dicht om 6 uur ofzo tof , heel tof..
Als we niet direct betalen horen we het wel , maar telenet dat zijn contractafspraken niet nakomt das nie erg.

Zorba

Legacy Member
ZeroTolerance zei:
tof ik had het de zaterdag , ik dacht al dat het zon bug was...Maarja de helpdesk is dicht om 6 uur ofzo tof , heel tof..
Als we niet direct betalen horen we het wel , maar telenet dat zijn contractafspraken niet nakomt das nie erg.

Bel dan op Zondag he? En zo'n problemen kunnen bij elke provider voorkomen, maar ja, Telenet suckt ook zo hard he :sleep:

Atrox

Legacy Member
Rutger25 zei:
Dat is omdat uw modem nog altijd online staat :ironic: En in principe werkt uw internet nog wel... Maar zoals in de andere topic al gezegd: bel even binnen :)

Had de modem al meerdere keren gereset en had trouwens al gebeld ...
Anyway, een uur gelede ging het nog nie, nu ineens wel :wtf:

SecondAccount

Legacy Member
Grike zei:
Sinds vanmiddag kan ik maar downloaden aan 60kbps en dat is met een torrent programma, als ik probeer te surfen lijkt het eerder op smallband.
Ik heb al gekeken of er geen verborgen programma's men bandwidth aan het gebruiken zijn maar dat is dus niet het geval.
Ik heb ook al eens men router gereset maar dat fixte het ook niet.

Naar de helpdesk kan ik nu niet bellen aangezien het al te laat is maar ik zou liefst van al het probleem vanavond nog opgelost zien te worden.

EDIT : Het duurde drie minuten tussen het moment dat ik op post klikte en dat de thread erstond.

das gewoon telenet, zoekt u nen betere en goekopere (+ stabielere) provider :)

BlueIce

Legacy Member
Zero Grav zei:
Ja, hier wil ik even op antwoorden omdat ik er al veel mensen over heb horen klagen en de oplossing vrij simpel is:

Door een fout bij Telenet zelf wordt het http-protocol uitgeschakeld van het moment ge dichtbij/op smallband zit. Gemakkelijke oplossing is bellen naar de helpdesk (070/69.69.69 het dure nummer, maar op het gratis nummer helpen ze u niet.) en uw klantennummer doorgeven, dan werkt het direct weer.
is daar geen ander oplossing voor? Ben nie van zin telkens te gaan bellen als'k weer aan 90% zit terwijl ik recht heb op 100%.

Burny

Legacy Member
Rutger25 zei:
Bel dan op Zondag he? En zo'n problemen kunnen bij elke provider voorkomen, maar ja, Telenet suckt ook zo hard he :sleep:

Als je al naar een betaalnummer moet bellen om hen uw http protocol terug te laten activeren (door een fout in hun smallband systeem).. dan is het ver gekomen. Ik vind dat vrij schandalig.

@ SecondAccount: ² that.

Zorba

Legacy Member
Burny zei:
Als je al naar een betaalnummer moet bellen om hen uw http protocol terug te laten activeren (door een fout in hun smallband systeem).. dan is het ver gekomen. Ik vind dat vrij schandalig.

Bel dan niet en wacht tot het is opgelost. Of duurt het dan weer te lang?

En daarbij, als je mij aan de lijn had gehad toen je naar 015 zou bellen zou ik het evengoed voor u gefixed hebben hoor

Dirty_Col

Legacy Member
Zero Grav zei:
Ja, hier wil ik even op antwoorden omdat ik er al veel mensen over heb horen klagen en de oplossing vrij simpel is:

Door een fout bij Telenet zelf wordt het http-protocol uitgeschakeld van het moment ge dichtbij/op smallband zit. Gemakkelijke oplossing is bellen naar de helpdesk (070/69.69.69 het dure nummer, maar op het gratis nummer helpen ze u niet.) en uw klantennummer doorgeven, dan werkt het direct weer.

Achzo, en ik maar zoeken aan de kabels bij de modem of er niks los was want het internet was volledig weg.... heb 2 dagen zonder internet gezeten en nu blijkt dat ik bij mn limiet zat... zover hadden ze niet gedacht bij telenet :doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan