Archief - Telenet gaat weer traag.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grike

Legacy Member
Sinds vanmiddag kan ik maar downloaden aan 60kbps en dat is met een torrent programma, als ik probeer te surfen lijkt het eerder op smallband.
Ik heb al gekeken of er geen verborgen programma's men bandwidth aan het gebruiken zijn maar dat is dus niet het geval.
Ik heb ook al eens men router gereset maar dat fixte het ook niet.

Naar de helpdesk kan ik nu niet bellen aangezien het al te laat is maar ik zou liefst van al het probleem vanavond nog opgelost zien te worden.

EDIT : Het duurde drie minuten tussen het moment dat ik op post klikte en dat de thread erstond.

Hondengans

Legacy Member
Heb ik ook op dit moment, tis weer weekend,
nu begint iedereen hier op straat films te dl'n en te chatten enzo.
Half minuut om men mails te openen :P.

Grike

Legacy Member
Ik woon op den boerenbuiten, volledig omringd door mensen van de derde leeftijd die niet eens een computer hebben.

Ik heb dit trouwens bijna nooit, dus dat het nu plotseling op volle kracht toeslaat vindik maar raar.

[edit]Het wordt beter en beter. deze duurde 15 minuten...
[edit2]Hola, ff het torrent proggy aangezet en haalde voor 1 minuut 100kbps is nu gezakt naar 65kbps

Grike

Legacy Member
Ik zit nu op de pc beneden en heb hier eens naar de website www.speedtest.nl geweest.

Ik heb daar men download, upload en connectie getest.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 540.9 KByte/sec
(=4327 kbps)


Hij zit precies vast op upload :|

Burny

Legacy Member
Grike zei:
Ik zit nu op de pc beneden en heb hier eens naar de website www.speedtest.nl geweest.

Ik heb daar men download, upload en connectie getest.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 540.9 KByte/sec
(=4327 kbps)


Hij zit precies vast op upload :|

Installeer netlimiter of DUmeter trials, die programma's geven realtime het gebruik van uw verbinding weer.
En doe ook eens een upload speedtest, vanop userbase of speedtest.nl.

Grike

Legacy Member
Burny zei:
Installeer netlimiter of DUmeter trials, die programma's geven realtime het gebruik van uw verbinding weer.
En doe ook eens een upload speedtest, vanop userbase of speedtest.nl.


Erm heb je nu net men speedtest.nl post gequote om me aan te raden om een speedtest te proberen op speedtest.nl ?



Ik heb ISP Monitor al een lange tijd ge-installeerd maar die geeft geen gebruik aan.

Ik denk dat het iets is met men poorten maar ik zou begot niet weten hoe ik de instellingen van men router moet veranderen.
Als ik iets download rechtstreeks van een site gaatie aan de volle snelheid, maar om te surfen gaat het ongeloofelijk traag. Torrent programma's gaan maar tot 60kbps en msn gaat al helemaal niet.

Hostage

Legacy Member
Ik heb vandaag tot 15u30 zonder telenet gezeten.Ik dacht eerst dat er iets scheelde aan mijn pc.Na lang zoeken zonder oplossing heb ik telenet gebeld.
Die persoon aan de lijn zei dat er wat problemen waren.Ik moest mijn gegevens doorgeven en na 3min kon ik weer online :)

Garrincha

Legacy Member
Ik heb net hetzelfde gehad vanmorgen rond 7.30u mijn pc crashte na loaden van een online game (ni moelijk als je verbinding net weg valt) ik vol paniek wa is da na weer :confused: na vanalles geprobeerd te hebben was het ondertussen negen uur en kon ik bellen nr telenet die vertelde me dat er hier of daar een foutje was gebeurd. Maar dat hij het ging fixen.
Dan kunde lang zoeken als de fout buitenaf ligt LOL.

amdr

Legacy Member
Garrincha zei:
Ik heb net hetzelfde gehad vanmorgen rond 7.30u mijn pc crashte na loaden van een online game (ni moelijk als je verbinding net weg valt) ik vol paniek wa is da na weer :confused: na vanalles geprobeerd te hebben was het ondertussen negen uur en kon ik bellen nr telenet die vertelde me dat er hier of daar een foutje was gebeurd. Maar dat hij het ging fixen.
Dan kunde lang zoeken als de fout buitenaf ligt LOL.
7.30u en gy zit te game?
Waar geat de wereld toch naartoe :sop:

EternalSilence

Legacy Member
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 664.7 KByte/sec
(=5318 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 15.2 KByte/sec
(=122 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 960.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar Gegevens opgeslagen ? 29.0 ms

yeee :cool:

amdr

Legacy Member
Code:
Provider  	Downspeed(kbit/s)  	Upspeed (kbit/s) 	Date
EDPnet 	            4330                    523 	        14-10-2006 13:4

Joe :cool:

ironhorn

Legacy Member
Hostage zei:
Ik heb vandaag tot 15u30 zonder telenet gezeten.Ik dacht eerst dat er iets scheelde aan mijn pc.Na lang zoeken zonder oplossing heb ik telenet gebeld.
Die persoon aan de lijn zei dat er wat problemen waren.Ik moest mijn gegevens doorgeven en na 3min kon ik weer online :)


ongeveer idem,

geen internet meer sinds gistere avond, scheelde ergens iets met de 90% waarschuwing, waardoor ik niet meer op internet kon (maar wel nog via irc :x )

juist gebeld, en ze hebben het gefixt

Sephiroth

Legacy Member
hier ook heb ook al heel de dag problemen met ping connectie en snelheid

EagleEye

Legacy Member
Grike zei:
Erm heb je nu net men speedtest.nl post gequote om me aan te raden om een speedtest te proberen op speedtest.nl ?

Hij zei UPLOAD speedtest, degene die jij NIET gepost hebt hier (wat betekent "hij loopt precies vast"? je moet het even laten lopen he... en ondertussen niets doen op internet)

servi

Legacy Member
torrents gebruiken als referentie om aan te geven dat Telenet traag is. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan