Grike
Legacy Member
Sinds vanmiddag kan ik maar downloaden aan 60kbps en dat is met een torrent programma, als ik probeer te surfen lijkt het eerder op smallband.
Ik heb al gekeken of er geen verborgen programma's men bandwidth aan het gebruiken zijn maar dat is dus niet het geval.
Ik heb ook al eens men router gereset maar dat fixte het ook niet.
Naar de helpdesk kan ik nu niet bellen aangezien het al te laat is maar ik zou liefst van al het probleem vanavond nog opgelost zien te worden.
EDIT : Het duurde drie minuten tussen het moment dat ik op post klikte en dat de thread erstond.
Ik heb al gekeken of er geen verborgen programma's men bandwidth aan het gebruiken zijn maar dat is dus niet het geval.
Ik heb ook al eens men router gereset maar dat fixte het ook niet.
Naar de helpdesk kan ik nu niet bellen aangezien het al te laat is maar ik zou liefst van al het probleem vanavond nog opgelost zien te worden.
EDIT : Het duurde drie minuten tussen het moment dat ik op post klikte en dat de thread erstond.
.
na vanalles geprobeerd te hebben was het ondertussen negen uur en kon ik bellen nr telenet die vertelde me dat er hier of daar een foutje was gebeurd. Maar dat hij het ging fixen. 

)
