Archief - telenet 015666666

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
zjatkop zei:
zo voel ik mij bij 90% van uw posts die ik hier lees

Perfect.
Toch één iemand die zich stoort aan mij! Als't nu een hele bende was, zou men deze gedrochten van een threads ni meer maken, omdat ze wisten dat ik dan toch weer zou zaniken! :niceone:

Zoek aanhangers jongetje!

swuis

Legacy Member
nielseke zei:
Perfect.
Toch één iemand die zich stoort aan mij! Als't nu een hele bende was, zou men deze gedrochten van een threads ni meer maken, omdat ze wisten dat ik dan toch weer zou zaniken! :niceone:

Zoek aanhangers jongetje!

lol, en u begint dan over de volwassenheid van andere leden???... Heeft u bij uzelf een stil gestaan om te bekijken waar u mee bezig bent...

Wannabe Mod...

stoomboot

Legacy Member
swuis zei:
Wannabe Mod...

Uhu, want dat is ondankbaar vrijwilligerswerk.
Hetgeen ik al heel men leven lang verlang! Gratis werken en als een boeman behandeld worden.
Je hebt me helemaal doorgrond. Samenhokken?

swuis

Legacy Member
nielseke zei:
Uhu, want dat is ondankbaar vrijwilligerswerk.
Hetgeen ik al heel men leven lang verlang! Gratis werken en als een boeman behandeld worden.
Je hebt me helemaal doorgrond. Samenhokken?

Lol, ik vertoon hier respect tov de mods, maar tegen zo een wannabe mods, die denken dat ze het allemaal en voor iedereen willen gaan controleren/oordelen... dat is een wannabe mod.

En u moet mij niet uitleggen wat een moderator is.
Ik ben zelf moderator (en Junior Admin even ter zijde) op andere fora's, dus ik weet genoeg waarover ik het heb. En blijkbaar ben ik eerlijk en juist in mijn oordelen, of ik zou er niet van member tot JA geklommen zijn.

En als boeman, wordt men idd wel eens behandelt, maar dat kan men als moderator ook wel even aan de member in kwestie even duidelijk zeggen en even op zijn plaats terug zetten.

Nu genoeg hier over, want met u kan men blijkbaar geen erstige discussies voeren.

Back on topic zou ik dus zeggen.

stoomboot

Legacy Member
swuis zei:
want met u kan men blijkbaar geen erstige discussies voeren.

Jawel, maar liefst niet in een zinloos onderwerp over een zinloos argument ;)
En nog minder graag over het internet.

swuis

Legacy Member
nielseke zei:
Jawel, maar liefst niet in een zinloos onderwerp over een zinloos argument ;)
En nog minder graag over het internet.

Wel mijnheer, als u het zinloos vind, verspil uw tijd en bandbreedte niet om hier aan te reageren.

MarG

Legacy Member
swuis zei:
En als boeman, wordt men idd wel eens behandelt, maar dat kan men als moderator ook wel even aan de member in kwestie even duidelijk zeggen en even op zijn plaats terug zetten.

Back on topic zou ik dus zeggen.

Je bent alleszins een ongeëvenaard schrijftalent, mijnheer de Junior Admin. Succes met je carrière!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
benny zei:
lool...,mn halfbroer zal het ook wel druk hebben gehad wss gezien die het 070 nummer doet en telefonie :crazy:

trouwens in welk call center zit gij voor telenet?:)

in geel zit ik bij ne onderaannemer van telenet die facturatiedienst doen :p

swuis

Legacy Member
MarG zei:
Je bent alleszins een ongeëvenaard schrijftalent, mijnheer de Junior Admin. Succes met je carrière!

lol, om een succesvolle carrière te hebben is een ongeëvenaard schrijftalent absoluut geen vereiste...

Darius Craven

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
in geel zit ik bij ne onderaannemer van telenet die facturatiedienst doen :p

Daar heb ik nog een verdieping lager gewerkt :)

Je kabel moet je idd zelf betalen. En wachttijden bij klantendiensten zijn normaal, bij praktisch elke firma...

¨$^µù^§èçà#&&²

Legacy Member
Bel gewoon als de helpdesk net open is, of net gaat sluiten, en je bent zo binnen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
jo manne tis ni echt extreem druk dus mensen die de klantendienst wille (facturatie)

belleuh ;)

Zelete

Legacy Member
Over support-lijnen gesproken...

Pff, de Belgacom support-lijnen zijn "uitzonderlijk" gesloten, net vandaag natuurlijk wanneer ze mijn Discovery lijn komen installeren. Rond 10u ofzo belden ze (wel, hoogst waarschijnlijk waren zij het) op onze gewone telefoon maar haakte nogal vlug terug in, net te laat dus. Voor alle duidelijkheid, ik moet nog verhuizen naar de plaats waar ze komen installeren. Ik ga daar dus niet de hele dag zitten wachten op die installateurs he. Ik wacht dus tot ze bellen om mij het uur te laten weten...

Ik bel daarna naar 1919: "Het laatste nummer dat u gebeld heeft is een geheim nummer".

Laten we dan naar hun support even bellen zeg ik: "Onze helpdesk is uitzonderlijk gesloten. We zullen u terug verderhelpen aanstaande woensdag".

Dan even op de website gekeken en ik heb gewoon support voor "grote bedrijven" gebeld. Eerste keer een 17 minuten aan de lijn gehangen, niets. Tweede keer een 27 minuten, niets.

Niet te eerste keer dat Belgacom het verkloot hoor. Toen ik bestelde kreeg ik 2 facturen aan, één op naam van mijn vader (wtf?), en één op mijn naam... maar met Mevr. in plaats van Mnr.

Al die grote bedrijven... één en hetzelfde miserie.

Jonathan

Legacy Member
nielseke zei:
Jawel, maar liefst niet in een zinloos onderwerp over een zinloos argument ;)
En nog minder graag over het internet.

Kerel wtf , trap et ne keer af. Ge zit ier te zeveren dat gene naam eeft. Moesten u zinnen nu nog keer steek houden of enige noemenswaardige inhouden hebben cva ... Ma " een zinloos onderwerp over een zinloos argument over internet " ? Laat me nie lachen.

On topic : Ik raak meestal binnen na een paar minuutjes. Maar jammer genoeg kan men op het gratis nummer nie veel doen , als er echte storingen zijn wijzen ze u altijd door naar het betaalnummer :(

YellinD

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
mag ik er wel op wijzen mannen dat het ONTZETTEND druk is atm :x constant 30-35 calls in wacht op de facturatie gisteren en vandaag :x

dus bij dezen gewaarschuwd!

is dat geen schande voor een bedrijf dat in de reclame uitpakt met "geen verrassingen meer op uw factuur"? :)

DBK

Legacy Member
wat mijn moeder doet als ze naar telenet belt en niemand haar helpt: naar een gratis nummer bellen en zeggen dat je klant wilt worden als je zo moet kiezen, dan word je snel doorverbind met iemand en dan moet je zeggen dat je verkeerde keuze ofzo hebt gemaakt en eigelijk naar de dienst die je dan moet hebben wilt doorverbonden worden. werkt hier toch meestal.

Bloob

Legacy Member
benny zei:
ah oke :),ik dacht dat ge in ISP global zat(call center):unsure:


daar heb ik ff gewerkt voor 015.66.66.66

man man wat een rotjob :p

half uur lang schreeuwende mense in u ore die nie wille kalmeren. olé.

Mr_Larsman

Legacy Member
nielseke zei:
Perfect.
Toch één iemand die zich stoort aan mij! Als't nu een hele bende was, zou men deze gedrochten van een threads ni meer maken, omdat ze wisten dat ik dan toch weer zou zaniken! :niceone:

Zoek aanhangers jongetje!

Hier is 'n aanhanger. Als het u allemaal zo nie interesseert en het zoo ver boven uw intellectuele niveau is, zwijg dan en ga een ander forum zoeken, waar elke post wél ongelofelijk nuttig is.

Ontopic: idd, gwn bellen op niet-spits uren. Moet wel lukken dan :p

demon326

Legacy Member
Brambo^ zei:
daar heb ik ff gewerkt voor 015.66.66.66

man man wat een rotjob :p

half uur lang schreeuwende mense in u ore die nie wille kalmeren. olé.

ik hoor het al genoeg vanmn halfbroer :D,zitten soms wel zalige verhaaltjes tussen :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan