Over support-lijnen gesproken...
Pff, de Belgacom support-lijnen zijn "uitzonderlijk" gesloten, net vandaag natuurlijk wanneer ze mijn Discovery lijn komen installeren. Rond 10u ofzo belden ze (wel, hoogst waarschijnlijk waren zij het) op onze gewone telefoon maar haakte nogal vlug terug in, net te laat dus. Voor alle duidelijkheid, ik moet nog verhuizen naar de plaats waar ze komen installeren. Ik ga daar dus niet de hele dag zitten wachten op die installateurs he. Ik wacht dus tot ze bellen om mij het uur te laten weten...
Ik bel daarna naar 1919: "Het laatste nummer dat u gebeld heeft is een geheim nummer".
Laten we dan naar hun support even bellen zeg ik: "Onze helpdesk is uitzonderlijk gesloten. We zullen u terug verderhelpen aanstaande woensdag".
Dan even op de website gekeken en ik heb gewoon support voor "grote bedrijven" gebeld. Eerste keer een 17 minuten aan de lijn gehangen, niets. Tweede keer een 27 minuten, niets.
Niet te eerste keer dat Belgacom het verkloot hoor. Toen ik bestelde kreeg ik 2 facturen aan, één op naam van mijn vader (wtf?), en één op mijn naam... maar met Mevr. in plaats van Mnr.
Al die grote bedrijven... één en hetzelfde miserie.