Archief - telenet 015666666

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YellinD

Legacy Member
man man... ik heb nu al 2 maand geleden een factuur gekregen van dik 260 euro omdat ik mijn digitale tv verhuist heb en ben daar niet mee akkoord maar krijg dus nergens info vast he... via email antwoorden ze niet en mijn gesprekken met gsm moet ik ZO lang wachten dat ze verbroken worden... en opnieuw door die hele wachtrij wachten...

had nochtans mijn referentie van mijn email klacht van maand geleden doorgegeven maar ook daar niks reactie, ook geen telefoontje terug...
ik ben uiterst geirriteerd door deze gang van zaken, zeker doordat het geen gratis nummer is

nog iemand zelfde ervaringen? of tips om sneller geholpen te worden? :)

zo'n lange wachtrijen voor 'factuur zonder verrassingen'... geweldige reclame
ze moeten van mij in ieder geval geen cent extra meer verwachten

SMa

Legacy Member
ik kan ze ook niet bereiken via telefoon
en krijg ook geen antwoord via mail

Wover

Legacy Member
Is er eigenlijk een ombudsman bij Telenet? Zoja kan je daar contact mee opnemen. Zo nee zou ik een topic plaatsen op tik of userbase of contact opnemen met testaankoop ;).

belgianreaver

Legacy Member
telenet... afzetters, nie nrml, jmr dak geen dommel mag :s

stoomboot

Legacy Member
Ik ga ook ieder ongenoegen dat ik ervaar in een nieuw topic posten.
Zeker als ik zie dat het onderdeel "de algemene discussies" reeds bestaat voor 50% uit topics over mijn ergernis!

h0pje

Legacy Member
Hebben die eigenlijk zelfs een klachtendienst die wél telefoons opneemt? :sop:

GhO$T

Legacy Member
nielseke zei:
Ik ga ook ieder ongenoegen dat ik ervaar in een nieuw topic posten.
Zeker als ik zie dat het onderdeel "de algemene discussies" reeds bestaat voor 50% uit topics over mijn ergernis!
Hij post geen topic om z'n ergernis te uiten, wel om te weten hoe hij die best kan oplossen.

YellinD

Legacy Member
nielseke, ik heb hier alle topics tot een maand terug doorbladerd en daar gingen die niet over... dus stop met zagen of zoek daar ook een topic over (of start een nieuw als ge het echt in krijgt)

uiteindelijk een dame aan de lijn gekregen die 204euro van mijn factuur gecrediteerd heeft... had haar direct verteld dat ik vorige keer deraf ben gevlogen dus dat ze moest zien dat ze mij kon helpen

nu nog opzoeken welk deel van digitale tv ge betaalt bij expressnet, want nu begin ik te twijfelen of ik uberhaupt wel een jaar abonnement kabel moet betalen

(oh wee den eerste die zegt dat ik daarvoor naar telenet moet bellen...)

stoomboot

Legacy Member
De oplossing was dus???
Een halfuurtje later opnieuw bellen tot ge iemand aan de lijn kreeg?

Dus: Ge hebt geen tips gekregen hier en toch is het probleem opgelost geraakt?
Lang leve de zinloze topics!

Ja, ik zat grandioos fout met mijn opmerkingen :cry: Foei foei!
Nog vele jaren heeft u af te leggen eer het verstand komt, alsook het geduld.


En oh nee, dit kon absoluut niet in een der duizend andere topics over telenet? Tips voor sneller iemand aan de lijn te krijgen.... :wtf:
Bel ni op de meest drukke momenten?

YellinD

Legacy Member
wat moet ik doen tijdens het eindeloze wachten? heb ff met 1 hand een topic gemaakt, want ik begon weer in die zone te komen waarvan mijn gsm zegt "misschien belt hij wel zonder dat hij het weet zo lang en zal ik hem afsluiten"

de tip is... die moet nog komen, zodat anderen NIET 2 keer 35 minuten gsm naar vaste telefoon kosten moeten betalen om geholpen te worden! ik ben niet zo egoistisch om een topic enkel voor mezelf te maken he...

stoomboot

Legacy Member
YellinD zei:
de tip is... die moet nog komen, zodat anderen NIET 2 keer 35 minuten gsm naar vaste telefoon kosten moeten betalen om geholpen te worden!
:sleep: :ironic:

Om de een of andere reden klinkt dit gewoon zo belachelijk.

BloodSeaker

Legacy Member
Ik snap toch niet dat iedereen maar klaagt over die helplijnen. Dat weet ge toch op voorhand dat ge lang moet wachten. Er is geen enkel bedrijf met zo een groot klantenbestand waar ge binnen de minuut binnen zijt.

Ik heb het een dag 3 maal geprobeerd. Een keer rond de middag, bad idea
1 keer rond 16u. bad idea
1 keer rond 18.30u. ting, binnen na 5 minuten.

Dus ja, de helplijn is tot 19.30u. open, dus misschien gewoon wat later op de dag bellen, ofwel heel vroeg op de morgen

h0pje

Legacy Member
Nielseke, gij kunt anders ook uw frustraties es uiten in een van de vele ergernissentopics ipv van hier te zagen! :love:

Iconz

Legacy Member
idd, niemand verplicht u op een nutteloos onderwerp te antwoorden, integendeel dan blijft het properder.

byter

Legacy Member
YellinD zei:
nu nog opzoeken welk deel van digitale tv ge betaalt bij expressnet, want nu begin ik te twijfelen of ik uberhaupt wel een jaar abonnement kabel moet betalen

stop maar met twijfelen, je kabelabonnement moet je voor zowel analoge als digitale televisie natuurlijk betalen
bij digitale televisie is dit natuurlijk iets goedkoper (maar 12%btw)

h0pje zei:
Hebben die eigenlijk zelfs een klachtendienst die wél telefoons opneemt? :sop:

een klacht over installatie e.d. gaat zeker telefonisch
maar gewoon een klacht (m.b.t. procedure) doe je nog altijd best schriftelijk

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mag ik er wel op wijzen mannen dat het ONTZETTEND druk is atm :x constant 30-35 calls in wacht op de facturatie gisteren en vandaag :x

dus bij dezen gewaarschuwd!

Blackend

Legacy Member
Heb gisteren gebeld naar technische dienst (storing)

Iedere keer had ik binnen de 2-3 seconden iemand aan de lijn :')

(wel modem uittrekken als ge belt hé :) anders sturen ze u door naar betaalnummer)

Het belachelijke is dat er iets scheelt met COAX en Modem hier, maar als ik bel is mijn modem " in orde " volgens het systeem. Nada'k dus via te trishen binnen was op techische dienst, meteen afspraak met technieker vastgelegd se :]

stoomboot

Legacy Member
h0pje zei:
Nielseke, gij kunt anders ook uw frustraties es uiten in een van de vele ergernissentopics ipv van hier te zagen! :love:
Of gewoon in een van de vele nutteloze topics?:hug:

Iconz zei:
idd, niemand verplicht u op een nutteloos onderwerp te antwoorden, integendeel dan blijft het properder.
De telenet-nutteloosheids-onderwerpen worden hier haast uw strot ingeduwd.
Der zijn ffs meer Telenet-nutteloosheids-threads dan telenetgebruikers op dit forum!

demon326

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
mag ik er wel op wijzen mannen dat het ONTZETTEND druk is atm :x constant 30-35 calls in wacht op de facturatie gisteren en vandaag :x

dus bij dezen gewaarschuwd!

lool...,mn halfbroer zal het ook wel druk hebben gehad wss gezien die het 070 nummer doet en telefonie :crazy:

trouwens in welk call center zit gij voor telenet?:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan