NoControl
Legacy Member
Momenteel ben ik redelijk tevreden over mijn Telenet verbinding,
maar die limiet komt toch nu en dan wel eens piepen...
Maar naar download snelheid heb ik er maar weinig Telenet zien evenaren (momenteel twee files aan het downloaden met een gecombineerde snelheid van 1.3MB/s!).
Dit neemt niet weg dat ik waarschijnlijk zal overgaan op een ADSL abo waar mijn downloadlimiet 4x hoger ligt (40Gb), de snelheid van 10M naar 6M gaat en de prijs 1/3 lager ligt dan Telenet.
maar die limiet komt toch nu en dan wel eens piepen...
Maar naar download snelheid heb ik er maar weinig Telenet zien evenaren (momenteel twee files aan het downloaden met een gecombineerde snelheid van 1.3MB/s!).
Dit neemt niet weg dat ik waarschijnlijk zal overgaan op een ADSL abo waar mijn downloadlimiet 4x hoger ligt (40Gb), de snelheid van 10M naar 6M gaat en de prijs 1/3 lager ligt dan Telenet.


