Archief - Telemeterlimietlimiet ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
bludgeoned zei:
Ja en om dan even snel op smallband te zitten.

lol ja hoor ja ^^

Niet omdat er hier zitten met 10 gig dat we dat allemaal hebben hé ;) + ik betaal graag voor internet waar ik geen last mee heb en dat is me tot nu toe nog steeds goed gelukt :)

De SE

Legacy Member
Klein vraagje ivm die limieten:

Is het normaal dat ik per dag zo een 200MB webload heb? En dat is dan zelfs zonder enige vorm van filmpjes te bekijken ofzo.
Gewoon vele uren forumen.

GhO$T

Legacy Member
=[KO]=;8663465 zei:
Mja, ik snap eerder de mensen niet die steeds steen en been klagen over hun limieten, als er prachtige alternatieven bestaan, zoals Dommel en EDPNet.
Kzal het anders nog es vragen, zodat je nu wel eens op de vraag kan antwoorden in plaats van compleet naast de kwestie te antwoorden ;). Waarom moet er in elke topic van telenet ene komen melden dat Dommel o zoveel beter is?

Wat heeft dat er nu mee te zien dat er in andere topics al eens geklaagd wordt over de limiet. We zijn hier niet in andere topics en hier is er nergens geklaag te horen van de topicstarter.

Karre

Legacy Member
=[KO]=;8663465 zei:
Mja, ik snap eerder de mensen niet die steeds steen en been klagen over hun limieten, als er prachtige alternatieven bestaan, zoals Dommel en EDPNet.

Toch niet, enkel Telenet levert hier internet via de kabel en wij hebben geen telefoonlijn vandoen dusja... .

KO

Legacy Member
Mensen helpen door een beter alternatief aan te bieden kan blijkbaar ook al niet meer zonder commentaar.

Ikzelf heb het zo ook ook leren kennen, waarom het dan niet doorvertellen ?

Karre

Legacy Member
=[KO]=;8663916 zei:
Mensen helpen door een beter alternatief aan te bieden kan blijkbaar ook al niet meer zonder commentaar.

Ikzelf heb het zo ook ook leren kennen.

Alternatieven... Er is voor mij geen enkel alternatief beschikbaar omdat wij geen telefoonlijn hebben en het dus via de kabel moeten doen.

KO

Legacy Member
Careless zei:
Alternatieven... Er is voor mij geen enkel alternatief beschikbaar omdat wij geen telefoonlijn hebben en het dus via de kabel moeten doen.

Die had ik ook ni hoor. Voor 6.85 per maand hebt ge der 1.

Karre

Legacy Member
=[KO]=;8663930 zei:
Die had ik ook ni hoor. Voor 6.85 per maand hebt ge der 1.

Daar komt het al, bijkomende kosten...En mijn ouders gaan dat nooit willen ook al is dat niet beter, vuile Telenet aanhangers die snappen niet dat die downloadlimiet te weinig is ze.
Zou er iemand de vergelijkingen tussen de providers van België kunnen tonen? :)

sneax

Legacy Member
betalen per MB is reteduur 0.25cent/mb als ge expressnet hebt

das per gigabyte 250EUR

DAT noem ik afzetterij, en geen optie dus voor de topicstarter

KO

Legacy Member
Careless zei:
Daar komt het al, bijkomende kosten...En mijn ouders gaan dat nooit willen ook al is dat niet beter, vuile Telenet aanhangers die snappen niet dat die downloadlimiet te weinig is ze.
Zou er iemand de vergelijkingen tussen de providers van België kunnen tonen? :)

Mja, als ge dommel netconnect + die adsl lijn telt, zijde nog goedkoper als telenet.

Vergelijking: http://maniak.dommel.be/Internet-Vergelijkingstabel Belgie.html
(uit de sig van Robinvv)

Karre

Legacy Member
Dommel is tot de helft trager + dat ik wellicht nog voor een afstand verwijderd ben van de centrale.... Op dit moment hebben we Expressnet. n/o maar blijkbaar is dommel dus niet zo goddelijk als bepaalde mensen zeggen. En dan nog het feit dat er 7 euro extra bij komt dus gaat die prijs al bij elkaar liggen.

KO

Legacy Member
sneax zei:
betalen per MB is reteduur 0.25cent/mb als ge expressnet hebt

das per gigabyte 250EUR

DAT noem ik afzetterij, en geen optie dus voor de topicstarter

0.25 cent x 1000 = 250 cent = 2.5 euro ?

Cerv.Be

Legacy Member
ik ben een trouwe telenetter, ik ben een jaar of 4-5 Belgacommer geweest, maar neen dank u .. ik wil geen ADSL shit meer :)

boogje

Legacy Member
sneax zei:
betalen per MB is reteduur 0.25cent/mb als ge expressnet hebt

das per gigabyte 250EUR

DAT noem ik afzetterij, en geen optie dus voor de topicstarter

dus als ik 1000 keer een centimeter afleg heb ik 1000 kilometer gedaan:cool:

GhO$T

Legacy Member
=[KO]=;8663916 zei:
Mensen helpen door een beter alternatief aan te bieden kan blijkbaar ook al niet meer zonder commentaar.

Ikzelf heb het zo ook ook leren kennen, waarom het dan niet doorvertellen ?
ja tis al goe, kzal stoppen van zagen :p

sneax zei:
betalen per MB is reteduur 0.25cent/mb als ge expressnet hebt

das per gigabyte 250EUR

DAT noem ik afzetterij, en geen optie dus voor de topicstarter
Effe wakker worden en eventueel rekenmachientje erbij nemen anders :D.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan