Mee
Legacy Member
Sneller!bludgeoned zei:Ja en om dan even snel op smallband te zitten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sneller!bludgeoned zei:Ja en om dan even snel op smallband te zitten.
bludgeoned zei:Ja en om dan even snel op smallband te zitten.
+ ik betaal graag voor internet waar ik geen last mee heb en dat is me tot nu toe nog steeds goed gelukt 
Geen weekend tarief, dus is ook in de weekends van 24 tot 10u?EagleEye zei:van 24u tot 10u (geen weekend tarief)
KO, f off met je trage dommel connectie![]()
![]()
LSDsmurf zei:Als je alle volumeblokken al gebruikt hebt kun je idd daarna nog per MB bijbetalen.
Explain pleaseComputerVISTA zei:Niet omdat er hier zitten met 10 gig dat we dat allemaal hebben hé![]()

Mee zei:Explain please![]()
Kzal het anders nog es vragen, zodat je nu wel eens op de vraag kan antwoorden in plaats van compleet naast de kwestie te antwoorden=[KO]=;8663465 zei:Mja, ik snap eerder de mensen niet die steeds steen en been klagen over hun limieten, als er prachtige alternatieven bestaan, zoals Dommel en EDPNet.
. Waarom moet er in elke topic van telenet ene komen melden dat Dommel o zoveel beter is?=[KO]=;8663465 zei:Mja, ik snap eerder de mensen niet die steeds steen en been klagen over hun limieten, als er prachtige alternatieven bestaan, zoals Dommel en EDPNet.
=[KO]=;8663916 zei:Mensen helpen door een beter alternatief aan te bieden kan blijkbaar ook al niet meer zonder commentaar.
Ikzelf heb het zo ook ook leren kennen.
Careless zei:Alternatieven... Er is voor mij geen enkel alternatief beschikbaar omdat wij geen telefoonlijn hebben en het dus via de kabel moeten doen.
=[KO]=;8663930 zei:Die had ik ook ni hoor. Voor 6.85 per maand hebt ge der 1.

Careless zei:Daar komt het al, bijkomende kosten...En mijn ouders gaan dat nooit willen ook al is dat niet beter, vuile Telenet aanhangers die snappen niet dat die downloadlimiet te weinig is ze.
Zou er iemand de vergelijkingen tussen de providers van België kunnen tonen?![]()
sneax zei:betalen per MB is reteduur 0.25cent/mb als ge expressnet hebt
das per gigabyte 250EUR
DAT noem ik afzetterij, en geen optie dus voor de topicstarter
sneax zei:betalen per MB is reteduur 0.25cent/mb als ge expressnet hebt
das per gigabyte 250EUR
DAT noem ik afzetterij, en geen optie dus voor de topicstarter

ja tis al goe, kzal stoppen van zagen=[KO]=;8663916 zei:Mensen helpen door een beter alternatief aan te bieden kan blijkbaar ook al niet meer zonder commentaar.
Ikzelf heb het zo ook ook leren kennen, waarom het dan niet doorvertellen ?

Effe wakker worden en eventueel rekenmachientje erbij nemen anderssneax zei:betalen per MB is reteduur 0.25cent/mb als ge expressnet hebt
das per gigabyte 250EUR
DAT noem ik afzetterij, en geen optie dus voor de topicstarter
.