Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van 24u tot 10u (geen weekend tarief)[EZ];8662371 zei:Klein bijhoordend vraagje:
Vanaf welk uur tot welk uur telt het vebruik bij Telenet maar half mee?
(en ook in weekends?)

*Bios* zei:kbetwijfel dat da legaal is![]()
=[KO]=;8662438 zei:421 kb/s valt nog mee![]()


dommel == traag=[KO]=;8662380 zei:Ik zal het opscheppen over mijn Dommel-connectie maar achterwege laten zeker ?
SMa zei:dommel == traag


Time^- zei:Maar ook een klein beetje duurder neem ik aan?![]()
GhO$T zei:Waarom moet er in iedere topic die nog maar een beetje te maken heeft met telenet, telkens gezaagd worden dat Dommel toch wel beter is. Denk dat de mensen op het forum dat zo naderhand wel gaan doorhebben.

LSDsmurf zei:Het is duurder dan gewoon volumeblokken bijkopen maar gelukkig niet zo duur![]()
http://www.telenet.be/nl/thuis/internet/tarieven/opties/index.page
0.26 cent/MB dus.
SMa zei:dommel == traag
ComputerVISTA zei:Amai nog niet, 'k moet het daar alleen al niet voor hebben.

.Mee zei:
Als gij het verschil merkt tussen Dommel en Telenet kwa surfsnelheid, laat het mij dan weten.
Bewijzen wil ik zien, bewijzen!ComputerVISTA zei:*weter* <- is dit genoeg in het u laten weten of had ge iets anders gewild?

Mee zei:Bewijzen wil ik zien, bewijzen!![]()
