dr.salt
Legacy Member
MarG zei:Ronduit achterlijke reply![]()
hij heeft nochtans wel gelijk ;-) , ik heb de meest labiele personen daar naartoe zien gaan uit angst door normale omgang mensen te moeten leren kennen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MarG zei:Ronduit achterlijke reply![]()

Daar kan je wel eens gelijk in hebben, maar of het echt van doorslaggevende aard zal zijn betwijfel ik. 't is idd super veel werk, en heb de indruk da ge dikwijls stank voor dank terugkrijgt.Exorikos zei:Hoewel in het praesidium zitten veel tijd vraagt, leer je er meer uit dan al hun feestjes meedoen. Het staat trouwens mooi op je CV (als je dat jaar ook slaagt uiteraard)
Exorikos zei:Bij VADA vergeet je je zorgen,
Bij VADA daar maak je plezier,
Denk niet meer aan lessen van morgen,
En drink nog een pintje of 4, of 4 !
VADA (Bedrijsbeheer, sociaal werk en lerarenopleiding HA)
maliq zei:ik ben kei stoer want ik zit bij Ando en ik heb "één van de zwaarste" dopen ..
dikke nekskes van men klote
schep zei:Ff nog een ander puntje bovenhalen. Ik persoonlijk vind het spijtig dat er zo'n overaanbod aan verenigingen is, moest dit niet zo zijn zou de scene er helemaal anders uitzien. Overal waar ge komt is praktisch de helft met een lint, moest ge er nu een stuk of tien op een avondje tegenkomen zou 't al helemaal anders zijn. Ik vind 't ook enorm degoutant als er praesidiumleden zichzelf als een god beschouwen en ne groten air bijhebben, bij mij moet je meer doen dan een lint dragen om men respect te verdienen hoor.
dr.salt zei:hij heeft nochtans wel gelijk ;-) , ik heb de meest labiele personen daar naartoe zien gaan uit angst door normale omgang mensen te moeten leren kennen![]()

Dat zijn de mensen die een studentenvereniging omzeep helpen.schep zei:Daar kan je wel eens gelijk in hebben, maar of het echt van doorslaggevende aard zal zijn betwijfel ik. 't is idd super veel werk, en heb de indruk da ge dikwijls stank voor dank terugkrijgt.
Ff nog een ander puntje bovenhalen. Ik persoonlijk vind het spijtig dat er zo'n overaanbod aan verenigingen is, moest dit niet zo zijn zou de scene er helemaal anders uitzien. Overal waar ge komt is praktisch de helft met een lint, moest ge er nu een stuk of tien op een avondje tegenkomen zou 't al helemaal anders zijn. Ik vind 't ook enorm degoutant als er praesidiumleden zichzelf als een god beschouwen en ne groten air bijhebben, bij mij moet je meer doen dan een lint dragen om men respect te verdienen hoor.
Bij welke club zit jij dan? (Zit zelf niet bij VADA btwGromme zei:Sorry maar die van VADA.... dat zijn wel peuten hoor.
)Een groep studenten die zich verenigt om samen dolle pret te hebben en in het beste geval elkaar helpt met studeren (cursussen uitlenen/bijwerken, uitleg geven,...).rammsein zei:wat is een studentenverening eigelijk? kan me er moeilijk een beeld van scheppenTlijkt wel op studerende maffiabendes
![]()
rammsein zei:wat is een studentenverening eigelijk? kan me er moeilijk een beeld van scheppenTlijkt wel op studerende maffiabendes
![]()

Exorikos zei:Dat zijn de mensen die een studentenvereniging omzeep helpen.
ik ga HW doen =)Chizm zei:@threadstarter wat ga je doen? hw, vt, psych, log?
ik vt.
lessius= hermen of aymie, kzat bij hermes