Archief - studentenverenigingen @ A'pen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*trust*

Legacy Member
Hallo,

eind september begin ik te studeren in A'pen aan de Lessius Hogeschool..

Nu heb ik al wat horen vallen over studentenverenigingen in A'pen, maar ik heb tot nu toe weinig concrete info..

Zouden jullie mij mij kunnen vertellen of info geven over leuke studentenverenigingen in A'pen (in de buurt van de Meir):niceone:



groetjes Trust

Talos

Legacy Member
Lessius is normaal Hermes dacht ik.
Je hebt dan nog Media van Plantyn
Eligia van KdG
...
Meeste studenten gaan bij de club van hun school denk, maar eigenlijk kan je kiezen. Maar om nu te zeggen die club is plezanter dan de ander.
Ik zou zeggen check alles keer bij de openingsweek, overal gratis drank en eten. + ze maken overal wel hun programma duidelijk enzo.

virtualdude

Legacy Member
Talos zei:
ze maken overal wel hun programma duidelijk enzo.
zuipen, zuipen, zuipen en als ze eens tijd over hebben en nuchter zijn iets anders doen ofzo :D

Thales

Legacy Member
ga naar de studentenvereniging van je studierichting
iedere studierichting heeft zen studentenvereniging

Massis

Legacy Member
lessius is inderdaad Aymie (mn zus is daar quaestor)

en Echo is't stamcafé :p

ge hebt ook nog brabo, technica (technika?) etc...

dr.salt

Legacy Member
studentenclubs altijd zo voos gevonden he :rofl:

ik zit op KDG , der gaat geen dag voorbij da ik mij schaam voor die loezers van eligia :(

Massis

Legacy Member
da's dan uw mening, ik heb nu een jaar bij A.S.G. gezeten in diepenbeek, en ik heb mij geweldig goe geamuseerd en superveel toffe mensen leren kennen...

en ne studentendoop is gewoon fun!

Bubbling Zombie

Legacy Member
dr.salt zei:
studentenclubs altijd zo voos gevonden he :rofl:

ik zit op KDG , der gaat geen dag voorbij da ik mij schaam voor die loezers van eligia :(

ge haalt er nu ook een voorbeeld bij :p

Massis

Legacy Member
Insomnia187 zei:
typisch iets voor mensen die zo vrienden willen maken

ik ben altijd al iemand geweest die vrij vlug mensen leert kennen en vrienden maakt (vijanden ook ma kom)

studentenvereniging is gewoon iets op zich, en 't is en blijft geweldig tof

maliq

Legacy Member
ik ben kei stoer want ik zit bij Ando en ik heb "één van de zwaarste" dopen ..
dikke nekskes van men klote

schep

Legacy Member
mij zegt 't allemaal ook nie veel, al de studentenclubs
zit ook op lessius, HW, weet nie juist wa richting wa ge gaat doen mr idd ge hebt Hermes als grootste studentenclub voor HW en aymie als grootste voor VT.
Dikwijls doet ge daar ook nog wel profijt mee ze, met in de clubs te gaan en van de kortingen te genieten.
Versta me nie verkeerd, ik zit dikwijls bij de studentenverenigingen, maar ik ga geen praesidium of zo doen, zo fanatiek ben ik nie.

Exorikos

Legacy Member
Bij VADA vergeet je je zorgen,
Bij VADA daar maak je plezier,
Denk niet meer aan lessen van morgen,
En drink nog een pintje of 4, of 4 !

VADA (Bedrijsbeheer, sociaal werk en lerarenopleiding HA)

Exorikos

Legacy Member
schep zei:
mij zegt 't allemaal ook nie veel, al de studentenclubs
zit ook op lessius, HW, weet nie juist wa richting wa ge gaat doen mr idd ge hebt Hermes als grootste studentenclub voor HW en aymie als grootste voor VT.
Dikwijls doet ge daar ook nog wel profijt mee ze, met in de clubs te gaan en van de kortingen te genieten.
Versta me nie verkeerd, ik zit dikwijls bij de studentenverenigingen, maar ik ga geen praesidium of zo doen, zo fanatiek ben ik nie.
Hoewel in het praesidium zitten veel tijd vraagt, leer je er meer uit dan al hun feestjes meedoen. Het staat trouwens mooi op je CV (als je dat jaar ook slaagt uiteraard ;))

Mr.Choco

Legacy Member
wikings nsk (tew, ufsia) :ironic:
studentenverenigingen zijn niet echt voor mij eigenlijk... aangezien ik geen bier drink :D
MVG
Choco
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan