Spikey Bunny
Legacy Member
In die link in't begin van deze tread sta dat die u gewoon ZIEN !!!!
En uit eigen ervaring heb ik inderdaad ook al gemerkt dat ze natte huid verkiezen.
Beste manier om ze dood te krijgen, ze laten gaan zitten op u vel en dan kloppen. Die moeten zich eerst neerzetten en dan pas gaan ze steken. Niet te lang wachten dus !!!!! en als ze dan valt, nog eens doodduwen hoor. Ze zijn hardnekkig.
En uit eigen ervaring heb ik inderdaad ook al gemerkt dat ze natte huid verkiezen.
Beste manier om ze dood te krijgen, ze laten gaan zitten op u vel en dan kloppen. Die moeten zich eerst neerzetten en dan pas gaan ze steken. Niet te lang wachten dus !!!!! en als ze dan valt, nog eens doodduwen hoor. Ze zijn hardnekkig.
Reken maar dat die spinnen die dag geen honger gehad hebben. Alleen van hun web bleef door den duur niet veel meer over, maar jah ...


, hier al genoeg van die ellendige beesten platgemept. Van dazen gesproken, er zit er één op de hor naast me ... kutbeest
hihi