Archief - Sterf daas, sterf!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spikey Bunny

Legacy Member
In die link in't begin van deze tread sta dat die u gewoon ZIEN !!!!

En uit eigen ervaring heb ik inderdaad ook al gemerkt dat ze natte huid verkiezen.

Beste manier om ze dood te krijgen, ze laten gaan zitten op u vel en dan kloppen. Die moeten zich eerst neerzetten en dan pas gaan ze steken. Niet te lang wachten dus !!!!! en als ze dan valt, nog eens doodduwen hoor. Ze zijn hardnekkig.

Doggiedog

Legacy Member
Vorig jaar toen we op vakantie waren in Schotland zat het daar ook vol dazen. Niet te doen gewoon. En dan kwamen daar ook nog van die midgets bij, miniscule mugjes die u echt in wolken aanvallen dat ge door den duur niet meer weet waar te krabben. Gelukkig had ik daarvan alleen maar last op het moment zelf, de dazenbeten waren net muggenbeten bij mij waarvan ik later ni eens last had, gene jeuk of zo, en van de beten van die midgets was er nix te zien bij mij. Mij ouders daarentegen hadden heel wat meer last, een week later wist mijn vader nog niet goed waar zich te krabben ...

Op een bepaald ogenblik waren we een wandeling gaan maken in de highlands, surprise surprise daar zat het natuurlijk echt enorm vol dazen. Drie van u af kloppen en ge had er vijf nieuwe bij. Maar er zaten daar ook veel spinnen in hun spinnenwebben te wachten op een lekker maaltje. :D Reken maar dat die spinnen die dag geen honger gehad hebben. Alleen van hun web bleef door den duur niet veel meer over, maar jah ...

warthie

Legacy Member
d2itemnet zei:
Ok ik heb het dus gevraagd aan m'n moeder
Het zijn in totaal 6 spuiten, gespreid over 6 weken. ( 6 ampullen van 3 ml )
De naam is "Neurobion"
Wel enkel op doktersvoorschrift

6 spuiten, dat heb ik er nu ook weer niet voor over. Bedankt voor de info.

En wachten tot ze op u komen zitten is inderdaad de beste methode om ze neer te meppen, maar ik verlies meestal mijn koelbloedigheid :p

KIA_Killer

Legacy Member
Spikey Bunny zei:
In die link in't begin van deze tread sta dat die u gewoon ZIEN !!!!

En uit eigen ervaring heb ik inderdaad ook al gemerkt dat ze natte huid verkiezen.

Beste manier om ze dood te krijgen, ze laten gaan zitten op u vel en dan kloppen. Die moeten zich eerst neerzetten en dan pas gaan ze steken. Niet te lang wachten dus !!!!! en als ze dan valt, nog eens doodduwen hoor. Ze zijn hardnekkig.

Tegen mijn tennisracket zijn ze niet opgewassen hoor :unsure:

Cueb-

Legacy Member
Het ergste is dat die dingen niet dood te krijgen zijn eh ! Als ge aan het zwemmen zijt komen er doodleuk een aantal van die dingen op u zitten, ge mept ze dan van uw lijf, die zijn een beetje groggie, dan probeert ge die kweenie hoe lang onder te houden door ze continue onder water te meppen, als ge dan ffkes stopt vliegen die doodleuk verder :tongue:

snoob

Legacy Member
Lol zwakkelingen kunde nog geen beestje doodkloppen :rofl:, hier al genoeg van die ellendige beesten platgemept. Van dazen gesproken, er zit er één op de hor naast me ... kutbeest :p

Spikey Bunny

Legacy Member
Is al lang geleden dat ik nog eentje heb gezien ....
And I don't mind realy :D

soit, die beesten zijn toch moeilijker dood te meppen dan een vlieg ofzo zenne. Zeker als je ze in volle vlucht raakt, dan zijn die enkel maar effe suf. effe op gaan staan helpt ;) hihi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan