Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evil_konijn zei:Ik haat steekbeesten. Ik ben al ne keer of 15 door een bij of wesp gestoken, ooit es 4 keer na elkaar door dezelfde wesp, da doe geen deugd. Ik ben nog niet zo veel door dazen gestoken en ik zou het graag zo houden.

koebeest zei:wel leuk dat een wesp maar 1 maal kan steken![]()

koebeest zei:mja verkeerd gelezen , ik bedoelde wel degelijk een bij. Tzijn allemaal vieze steekbeesten waar ik schrik van heb
![]()

Koeke zei:Of het meest doeltreffende en gemakkelijkste van allemaal is 3 fleskes tonic schweppes per dag drinken.




klaar om in actie te schieten 

Spikey Bunny zei:Ik haat die beesten ook als gek !!!
Vroeger woonde wij in een bos, met daarond paardeweien
en we hadden een zwembad, perfecte habitat voor die kl*beesten. Meestal liep ik er ook half hysterisch er van weg.
Maar als ik in't zwembad ging dan doken we onder.
Op een keertje, ik wilde weer wegduiken, ge ademd dus wel vlug nog diep in en zo'n beest mee naar binnen zeg !!!!
in mijn luchtpijp.
Nog nooit ben ik zo snel terug bovengekomen, beginnen hoesten als een maniak, uiteindelijk vloog die er uit , nog levend zelfs !!
Derna is er nog wel meer mee uitgekomen door dat hevige hoesten, zal jullie de details besparen. In ieder geval, heb zoveel chance gehad, die heeft me niet kunnen steken vanbinnen.
Anders had het wel kliniek geweest vrees ik.
Maar sindsdien nog meer schrik van die beesten.![]()
Dus ik gaan alles proberen,
gelukkig wonen we wel ni meer in dat bos !
) en ze was er wel even snel uit ook
spidey zei:Dazen!!
één van mijn grootste ergernissen
wij wonen hier in de 'bossen', en vanaf dage nog maar naar het zwembad kijkt, zwermt er al nen hele troep boven het zwembadklaar om in actie te schieten
uit ervaring denkik dat dazen het liefste een natte huid uitkiezen om toe te slaan
weet er iemand hoe die beesten eigenlijk teweten komen dat er iemand in het zwembad zit?
ruike die da? hore die da? of hebbe die zo speciaal xray-vision ofzo?![]()
) naast je zwembad hebben. Of het is gewoon hun plekje om te chille op deze warme dagen