warthie
Legacy Member
De buren zullen waarschijnlijk denken dat ik zot geworden ben met dat ik met mijn handen wild in het rond zwaaiend en met gevloek de bos hierachter doorgelopen ben en zo het huis binnengestormd ben, maar d'er was dan ook reden toe : dazen, alias steekvliegen, alias kl*t*insecten.
Na ne lange fietstocht in de namiddag dacht ik nu even rustig met de hond te gaan wandelen. Mis dus want na ne kilometer kwamen er al enkele van die rotbeesten rond mij cirkelen. Bon, efkes een sprintje getrokken in de hoop er vanaf te zijn...nope :doh: ...heel dat tochtje dus al lopende afgelegd waardoor die beesten waarschijnlijk nog meer aangetrokken werden door 't zweet, maar ik wou er asap weg zijn. Ik heb er 3 van ten gronde kunnen werken en ben niet gestoken geweest, maar veel plezier heb ik ni beleefd aan die "rustige wandeling" (de hond overigens wel, die doet ni liever dan lopen
).
Gezien mijn haat/angst tov die rotinsecten tegen het fobische aanleunt, vraag ik me af of er geen middelkes bestaan (die echt werken) om die beesten op een afstand te houden en liefst zonder dat de geur van die middelkes de medemens ook afstoten
Na ne lange fietstocht in de namiddag dacht ik nu even rustig met de hond te gaan wandelen. Mis dus want na ne kilometer kwamen er al enkele van die rotbeesten rond mij cirkelen. Bon, efkes een sprintje getrokken in de hoop er vanaf te zijn...nope :doh: ...heel dat tochtje dus al lopende afgelegd waardoor die beesten waarschijnlijk nog meer aangetrokken werden door 't zweet, maar ik wou er asap weg zijn. Ik heb er 3 van ten gronde kunnen werken en ben niet gestoken geweest, maar veel plezier heb ik ni beleefd aan die "rustige wandeling" (de hond overigens wel, die doet ni liever dan lopen
). Gezien mijn haat/angst tov die rotinsecten tegen het fobische aanleunt, vraag ik me af of er geen middelkes bestaan (die echt werken) om die beesten op een afstand te houden en liefst zonder dat de geur van die middelkes de medemens ook afstoten







Burn, burn in hell!!!!!!

