Radiance
Legacy Member
Bij mij duurt de stage tot volgende week (bezig van midden september) .. vakantie ? neuh dat hebben wij niet nodig.
En de rest van 't jaar ook nog één dag per week. Da's op zich zo erg niet, in tegendeel, stage valt prima mee, maar bijgevolg zit onze uurrooster de overige 4 dagen wel eivol, want minder lessen zullen ze er niet om geven.
En de rest van 't jaar ook nog één dag per week. Da's op zich zo erg niet, in tegendeel, stage valt prima mee, maar bijgevolg zit onze uurrooster de overige 4 dagen wel eivol, want minder lessen zullen ze er niet om geven.