Archief - Stageplaats

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Ik doe men laatste jaar Mechanise Vormgevings Technieken en moet een stageplaats hebben, ma het probleem is dat ik geen bedrijven ken, en ook geen kennisen heb ofzo :s

'k zou echt nie weten waar te beginnen. :help:

Radiance

Legacy Member
1. Vraag op uw school een lijst op van stageplaatsen van vorige jaren
2. Zoek de jobsites eens af, op sommige staan ook stageplaatsen aangegeven
3. Neem de Gouden Gids erbij en begin rond te bellen
4. Spring op uw fietske en rijd wat door het plaatselijk industrieterein, stop bij elke firma die eruit ziet alsof ze iemand zoals jij kunnen gebruiken.

Cyclone

Legacy Member
kammeraad die dat gevolgd heeft werkt bij sidmar. (alle nu noemt da arcelor ofzoiets)

SIO

Legacy Member
goudengids.be , ge krijgt er zelf emailadressen bij vaak, kunt ge direct mailen..

exo

Legacy Member
Aah gij moogt ze zelf kiezen, ene van mijn klas die kreeg er één toegewezen op 30 km van z'n woonplaats, een heel jaar lang elke week 3 x op en neer met de auto (benzine)

Myst!Q

Legacy Member
exo zei:
Aah gij moogt ze zelf kiezen, ene van mijn klas die kreeg er één toegewezen op 30 km van z'n woonplaats, een heel jaar lang elke week 3 x op en neer met de auto (benzine)

Huh, kunnen ze da zomaar doen ? Da zou bij mij wel efkes gene waar zijn ze :)

128MB

Legacy Member
Men stage is maar 2 weken :) maar het is héél belangrijk.
Ik denk dat ik met een lijst van de vorige stageplaatsen genoeg zal hebben :p
Mja ik woon kortbij Genk en die hebben een industrieterrein, kzal er eens rondfietsen :)

Genious

Legacy Member
Cyclone zei:
kammeraad die dat gevolgd heeft werkt bij sidmar. (alle nu noemt da arcelor ofzoiets)
Heet dat dan intussen nog niet Mittal Steel ofzo? ^^ (heb die overname niet echt meer gevolgd)

dêsh'

Legacy Member
Ik kan je aanraden om direct te bellen naar bedrijven ipv hun een email te sturen. Ervaring leert me dat persoonlijk contact toch nog altijd beter is dan een email.

128MB

Legacy Member
ja bellen zal zeker beter zijn. Dan weten ze ook dat het een echte persoon is :)

Duffman-

Legacy Member
kmoet dit jaar ook stage doen (informaticabeheer) en ik mocht dat ook zelf kiezen. Kwoon in Herentals en heb voor Cronos gekozen in Kontich ... openbaar vervoer ftw ^^

Shellshock

Legacy Member
Hoe ik aan mijn stagebedrijf ben gekomen; gewoon bellen, en je uitleg doen. Als ze zeggen dat ze je niet kunnen helpen om één of andere reden, gewoon vragen of zij misschien bedrijven kent die wél een scholier voor stage kunnen. Werkte bij mij toch. :)

Veel succes nog. :)

spray-bunny

Legacy Member
Genious zei:
Heet dat dan intussen nog niet Mittal Steel ofzo? ^^ (heb die overname niet echt meer gevolgd)
Ze zijn overeengekomen dat het fusie-bedrijf 'Arcelor Mittal Steel' zal heten. Een erg diplomatische oplossing dus.:p
Anyway, Sidmar heet nog steeds Sidmar dacht ik.

Irtimid2001

Legacy Member
Als er iemand nog een stageplaats zou weten ivm informatica (netwerken), mag je mij altijd een PM sturen. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn :) :p . Mijn vorige stageplaats heeft maandag in brand gestaan, waarmee ik dus nu snel een andere plaats moet vinden. Ik had daar al 2 weken gewerkt, en moet nog 10 weken doen.

Grietz

roslar

Legacy Member
Cyclone zei:
kammeraad die dat gevolgd heeft werkt bij sidmar. (alle nu noemt da arcelor ofzoiets)

fout

sidmar is een koepelorganisatie van Arcelor en twee andere

Dozzeh

Legacy Member
Shellshock zei:
Hoe ik aan mijn stagebedrijf ben gekomen; gewoon bellen, en je uitleg doen. Als ze zeggen dat ze je niet kunnen helpen om één of andere reden, gewoon vragen of zij misschien bedrijven kent die wél een scholier voor stage kunnen. Werkte bij mij toch. :)

Veel succes nog. :)

En wat moet je daar juist gaan doen? (Men broer werkt daar in een afdeling Uptime)

Stimpy

Legacy Member
Irtimid2001 zei:
Als er iemand nog een stageplaats zou weten ivm informatica (netwerken), mag je mij altijd een PM sturen. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn :) :p . Mijn vorige stageplaats heeft maandag in brand gestaan, waarmee ik dus nu snel een andere plaats moet vinden. Ik had daar al 2 weken gewerkt, en moet nog 10 weken doen.

Grietz
toch geen kortsluitingske veroorzaakt zeker?
die stagiairs toch e :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan