Archief - Stageplaats

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Irtimid2001

Legacy Member
nah :), het was een UPS die ontploft was, en ik ben aan dat ding niet aangeweest, dus ik heb er niets mee te maken :) . Heb ondertussen al een nieuwe stageplaats, mag morgen beginnen :)

Huey

Legacy Member
Cyclone zei:
kammeraad die dat gevolgd heeft werkt bij sidmar. (alle nu noemt da arcelor ofzoiets)
arcelor as in mittal steel as in de grootste staalproducent op de wereldmarkt? :)

Medaphoar

Legacy Member
Ik heb indertijd ook mechanische vormgeving gevolgt op TISL en heb men stage op Ford gedaan. Bij ALZ (arcelor) denk ik da ze er ook wel aannemen

128MB

Legacy Member
Vandaag ik doodleuk naar men stagebedrijf met de Overeenkomst Formulieren op zak, kom ik daar aan zeggen ze dat er geen plaats meer is :wtf:
En die bellen me nog niet es :s

Radiance

Legacy Member
128MB zei:
Vandaag ik doodleuk naar men stagebedrijf met de Overeenkomst Formulieren op zak, kom ik daar aan zeggen ze dat er geen plaats meer is :wtf:
En die bellen me nog niet es :s
Da's wel heel straf, gewoon "ah sorry, geen plaats meer, daag" ?
Welk bedrijf mag dat geweest zijn?

Shellshock

Legacy Member
128MB zei:
Vandaag ik doodleuk naar men stagebedrijf met de Overeenkomst Formulieren op zak, kom ik daar aan zeggen ze dat er geen plaats meer is :wtf:
En die bellen me nog niet es :s

Had ik ook zoiets. Kom ik daar aan. Contract doornemen, ok. Bespreking vakopdrachten: ok. We komen bij de jaarrekening: ja maar da zal ni gaan. Gevolg: twee weken van mijn leven verneukt met wéér een stagebedrijf te zoeken.
Maar het kan nog erger: vorig jaar kwam er zo iemand aan bij haar bedrijf, de dag dat ze stage moet doen. Zeggen ze daar: Ja, maar da zal ni gaan, wij weten van niets.

Enfin, nog veel succes iig. :)

Irtimid2001

Legacy Member
128MB zei:
Vandaag ik doodleuk naar men stagebedrijf met de Overeenkomst Formulieren op zak, kom ik daar aan zeggen ze dat er geen plaats meer is :wtf:
En die bellen me nog niet es :s
Erg :s , daarom dat ik ervoor zorg dat die formulieren op voorhand in orde zijn, dus na de afspraak zo rap mogelijk langs daar gaan om die forumlieren in orde te krijgen. Wel grof dat ze niet eens bellen naar u, ik zou mijn gedacht daar eens goed gezegt hebben.

MitCh

Legacy Member
Jullie moete percies allemaal maar een week of twee, ik moet een maand. 1 week voor de paasvakantie, 2weken erin, 2erna :S

Gavin

Legacy Member
3 weken stage hier

gisteren wa shet schepencollege, dus als ik binnen de week een brief krijg dan zit ik op de toeristische dienst van genk :cool:

SIO

Legacy Member
MitCh zei:
Jullie moete percies allemaal maar een week of twee, ik moet een maand. 1 week voor de paasvakantie, 2weken erin, 2erna :S
ik mocht in de zomer een maand stage gaan doen en volgend jaar weer in de zomer een maand, kzou ni klagen als ik u was ;) ooo wat is het fijn in de BaMA structuur te zijn :p

sir oinksalot

Legacy Member
MitCh zei:
Jullie moete percies allemaal maar een week of twee, ik moet een maand. 1 week voor de paasvakantie, 2weken erin, 2erna :S

ik moet heel het schooljaar lang elke dinsdag en woensdag...
we zijn 2 maand bezig en ben het al kotsbeu

Irtimid2001

Legacy Member
Ik 12weken, ben al 5 en een halve week bezig en vind het daar nog plezant. Ik zit nu op SOVEhB in Jette.

128MB

Legacy Member
Ik ben geweest bij Atlas Copco Tools.
In de week eens kijken bij Afmech.

128MB

Legacy Member
Is gelukt bij Afmech :applause: In de week es contractje binnenbrengen.

xyus89

Legacy Member
Hoi,

bij atlas capco ben ik zelf ook geweest,
ik heb ook totaal geen stage gevonden tot op het hele einden.

mjah ben nu zelf op stage :) laatste dag :(

good luck met u stage

gij zal zkr op broeders school zitten?

bye bye

xyus89

Legacy Member
over 1 uur ist gdn :( dernet "en blij da 't gdn is?" , ik "NEEEEN" :) hopelijk vakantie werk fzo mjah , eig slecht die stage :p niemand wilt nog na school na stage.
(tenzij ge postzegels moet plakken & adressen schrijven) zoals ene wat ik ken.

xyus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan