Pol
Legacy Member
Santa| zei:Geen bruuske bewegingen maken met mijn knie als ik zit, want ik heb het alleen als ik zit. (nu ook wel al hele tijd geleden)
En als ik het heb kan ik het gewoon weer goed trekken door mijn been in andere kant te duwen
Bij mij het bovenste![]()
Uw been terug rechttrekken? Da klinkt simpeler dan het is, van het moment dat ik dan mijn been een klein beetje strek doet dat ongelofelijk veel pijn, bijna niet uit te houden...


