Wel, ik zocht al een tijdje naar een sportdokter te gaan, maar als er nu toch een thread over is
Mijn probleem is het volgende: Bij sommige sportieve acties krijg ik bijna telkens een enorme kramp in mijn kuit. Dit vloert mij meteen en kan enkele dagen amper steunen op dit been van de pijn of, als ik het toch doe verkrampt het weer.
Raar genoeg heb ik dit enkel bij zaalvoetbal. Ik kan gerust karate doen/zwemmen/fietsen/duurloop(uur+) etc. zonder dat het zich stelt...
Maar zowat elke keer ik zaalvoetbal krijg ik het weer. Ik heb al eens zitten denken dat het zou kunnen komen omdat je bij zaalvoetbal voortdurend sprint, stopt, keert, terug sprint, etc. Dit eist dus elkens explosieve afstoting van je benen... miss. daarmee?.
Als iemand hetzelfde heeft, of als jullie hints hebben... graag. Want ik begin mijn plezier erin te verliezen als ik met bijna zekerheid kan voorspellen dat ik enkele dagen nadien nog steeds last zal hebben van dat partijtje voetbal...