Archief - Spieren trekken vanzelf samen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
enkele spieren in mijn bovenarm, tussen bicep en schouder, trekken de hele tijd samen, vanzelf... ik heb er geen controle over :s
dit is nu al een uur aan een stuk en zeer vreemd... Ik zie die spieren echt bewegen constant en kan het niet stoppen.
Weet iemand wat dit fenomeen is?
grtzz

allistair

Legacy Member
zware inspanning gedaan ofzo? ik heb da soms als ik ben gaan squashen of fitnesse die dag of dag ervoor

Rage

Legacy Member
Ik heb dat soms als ik in de ochtend opsta. Dan beginnen de spieren in mijn linkerbovenarm gek te doen. Maar dat duurt maar 5 minuten ofzo

Santa

Legacy Member
Mijn rechterooglid trekt de laatste tijd op irritante momenten samen :p

EternalSilence

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
enkele spieren in mijn bovenarm, tussen bicep en schouder, trekken de hele tijd samen, vanzelf... ik heb er geen controle over :s
dit is nu al een uur aan een stuk en zeer vreemd... Ik zie die spieren echt bewegen constant en kan het niet stoppen.
Weet iemand wat dit fenomeen is?
grtzz

ik heb da ook ze
da is nie erg
ik heb da meestal na zware training, of als ik zware handen arbeid heb gedaan
vind het zelf cool :cooll:, zo u spieren die bewegen terwijl gij gewoon niets

mijn raad: rusten, je lichaam laten recuperen
meestal kruip ik dan in bed

wa ik wel heb .. en da doe vreselijk veel pijn
is da mijn spier van mijn voet, zo samentrek
en mijn dikke teen is dan zo ingetrokken, het doet echt wel zeer :x
schijnt da iedereen da soms wel eens heeft da soort ding

pieta

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ik heb da ook ze
da is nie erg
ik heb da meestal na zware training, of als ik zware handen arbeid heb gedaan
vind het zelf cool :cooll:, zo u spieren die bewegen terwijl gij gewoon niets

mijn raad: rusten, je lichaam laten recuperen
meestal kruip ik dan in bed

wa ik wel heb .. en da doe vreselijk veel pijn
is da mijn spier van mijn voet, zo samentrek
en mijn dikke teen is dan zo ingetrokken, het doet echt wel zeer :x
schijnt da iedereen da soms wel eens heeft da soort ding

krampen:)

ik heb da aan mn kuit, overlaatst aan mn rechter been gehad, en da trok samen, kheb ehct op mn tanden moeten bijten, 5 min linker been nog erger, manman,

ja,zo trillen hebk soms ook aan de hand, aan mn bovenarm dan...

Santa

Legacy Member
Wa ik soms heb is dat ik mijn rechterknieschijf uit de kom trek of toch blokkeer. Doet MASSAAAL veel pijn en kmoet die dan zo terugduwen :x

Ali_

Legacy Member
Santa| zei:
Mijn rechterooglid trekt de laatste tijd op irritante momenten samen :p

Bah, ik heb da ook al enkele dagen :s
das echt nie leuk :sad: => komt door vermoeidheid naar't schijnt.
En da van die spieren die vanzelf samentrekken, ik heb da soms ook na de fitness, maar toch nie echt lang, 2 of 3 minuutjes en dan is da voorbij :p

Exorikos

Legacy Member
Vroeger had ik ook wel vaak krampen. Nu heb ik er al een tijd geen last meer van. Ik trainde vroeger ook meer (nu niet meer omdat ik in de week niet over huis ga voor de volleybal... Leve Leuven ! ^^), maar dan op training spring je en je krijgt kramp in je kuiten... Ik heb nog nooit zo rap op de grond gelegen denk ik... :/


Sorry voor het overvloedige gebruik van "..."

Jond3

Legacy Member
komt doorda iets fout gaat in ons zenuwstelsel = normaal vermits ons zenuwstelsel nogal uitgebreid is kan der af en toe iets fout gaan, kan ff duren maar gaat uiteindelijk wel over, kan ook op meerdere plaatsen tegelijk voorkomen , rechterooglid, linkerdijbeen .... dat noemen ze in vakjargon een combo ;)

ChunWai.

Legacy Member
Ik zit altijd achter pc of tv, doe geen sport en ik heb het ook soms:ironic:

Conqie

Legacy Member
Jond3 zei:
komt doorda iets fout gaat in ons zenuwstelsel = normaal vermits ons zenuwstelsel nogal uitgebreid is kan der af en toe iets fout gaan, kan ff duren maar gaat uiteindelijk wel over, kan ook op meerdere plaatsen tegelijk voorkomen , rechterooglid, linkerdijbeen .... dat noemen ze in vakjargon een combo ;)

combo's :lol:
anyway, same problem here, vooral ook men ooglid

Gentille

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ik heb da ook ze
da is nie erg
ik heb da meestal na zware training, of als ik zware handen arbeid heb gedaan
vind het zelf cool :cooll:, zo u spieren die bewegen terwijl gij gewoon niets

mijn raad: rusten, je lichaam laten recuperen
meestal kruip ik dan in bed

wa ik wel heb .. en da doe vreselijk veel pijn
is da mijn spier van mijn voet, zo samentrek
en mijn dikke teen is dan zo ingetrokken, het doet echt wel zeer :x
schijnt da iedereen da soms wel eens heeft da soort ding

Dat zijn echt pijnlijke krampen, heb dat vaak als ik in de zetel lig. Het is net of mijn tenen beginnen opkrullen en dat kan soms echt veel pijn doen :cry:

Delirium

Legacy Member
Is gewoon kramp zoals er hier velen zeggen. Heb dat ook eens gehad in mijn rechterkuit. Die was ook constant aan't vibreren :D

BitterBAL

Legacy Member
Delirium zei:
Is gewoon kramp zoals er hier velen zeggen. Heb dat ook eens gehad in mijn rechterkuit. Die was ook constant aan't vibreren :D

jaja kramp in de rechterkuit. Da laatste keer da ge over zoiets begon was er iets anders aant vibreren niet waar ?! :p ....:offtopic:

Dieleman_F

Legacy Member
Santa| zei:
Wa ik soms heb is dat ik mijn rechterknieschijf uit de kom trek of toch blokkeer. Doet MASSAAAL veel pijn en kmoet die dan zo terugduwen :x

Dat heeft mijn pa ook soms, maar die is wel al 48 :p

sink

Legacy Member
krampen? ik garandeer u, als ge echt krampen hebt in uwe voet gade nie weten waar eerst kruipen van de zeer..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan