mekna5
Legacy Member
agrash zei:ts, wel schandalig
op tv al die reclame & zeggen dat het werkt en uiteindelijk een wallpaper
Maar eigenlijk zelf als het werkte was het niet echt nuttig, wie heeft er in deze tijd nu geen gsm?
ik heb geen gsm ik heb dat ook niet nodig en kom niet af van u heeft geen vrienden ik heb er wel maar ik zie er het nut niet van in


en jij trapt hierin ^^

echt hatelijk :doh: 