Archief - SMS tril naar 4611 betrouwbaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mekna5

Legacy Member
agrash zei:
ts, wel schandalig
op tv al die reclame & zeggen dat het werkt en uiteindelijk een wallpaper :s


Maar eigenlijk zelf als het werkte was het niet echt nuttig, wie heeft er in deze tijd nu geen gsm?

ik heb geen gsm ik heb dat ook niet nodig en kom niet af van u heeft geen vrienden ik heb er wel maar ik zie er het nut niet van in

moorken1

Legacy Member
ofwel is dit je zuiverste geld afzetterij, ofwel is de poster van dit bericht gewoon de eigenaar van dit betaalnummer LOL

agrash

Legacy Member
moorken1 zei:
ofwel is dit je zuiverste geld afzetterij, ofwel is de poster van dit bericht gewoon de eigenaar van dit betaalnummer LOL

Oja natuurlijk ben ik de eigenaar van dat nummer (i wish.. ^^), daarom vraag ik hier of het een scam is of niet :p
wat duidelijk wel blijkt te zijn

Alibadwa

Legacy Member
Of iedereen 'zegt' dat ze hem horen... maar is dit niet zo xD :D en jij trapt hierin ^^

mekna5

Legacy Member
in mijn klas hebben ze dit getest en ik moet zeggen het werkt wel maar rond de 25 is het nog hoorbaar

Phaque_Yuw

Legacy Member
nog zo'n scam is dat kompas, wtf, hoe kan da werken? Iedereen weet toch dat da nie werkt. En toch trappen daar mensen van men klas in :p.

citrofenwick

Legacy Member
die hoge ringtone kunde ook easy zelf maken
heeft mijn broer ook gedaan en hij werkt :)
mijn ouders kunnen hem idd niet horen, dus die reclame is 'zo fake' nog niet

VMax

Legacy Member
ik snap nie dat ge daar durft aan denken, om da te kopen.

Zo'n reclames zijn er alleen nog maar omdat ze er nog steeds geld aan verdienen. Als iedereen nu es zo slim zou zijn om daar geen geld in te steken, zijn die reclames in no time weg.

Bastaspast

Legacy Member
-V-Maxxor- zei:
ik snap nie dat ge daar durft aan denken, om da te kopen.

Zo'n reclames zijn er alleen nog maar omdat ze er nog steeds geld aan verdienen. Als iedereen nu es zo slim zou zijn om daar geen geld in te steken, zijn die reclames in no time weg.

jah, de gemiddelde mens is zo snugger niet é ... dat bewijst deze topic toch ook of niet?

ze zouden al die bedrijven gelijk jamba in brand moeten steken, met hun kutbucht op dien tv nen godgansen dag ... djeez :confused:

stoomboot

Legacy Member
Oh, hier in België hebt ge Jamba sporadisch op televisie...

In Duitsland heeft het zijn eigen zender :p

dendaak

Legacy Member
Ach ik ben 17 en ik hoor dat bijna niet die ringtone, ik denk dat mijn oren gebrakt zijn oO

EagleEye

Legacy Member
Ik vind dat ze alles wat ze schrijven op die tv reclame moeten uitspreken ook, wa is da nu voor zever, dien tekst is zo klein dat de resolutie van mijn tv da amper aankan, en van mijn kleinen tv al helemaal niet.

belgianreaver

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Het is ook schandalig dat in die kleine lettertjes staat dat ze u een abonnement aansmeren :unsure:

ze zijn aan het overwegen om gsm abonnementen wettelijk te verbieden, hopelijk lukt het want jamba en ringtoneking kunnen mijn kl*ten kussen

jean_005

Legacy Member
Phaque_Yuw zei:
nog zo'n scam is dat kompas, wtf, hoe kan da werken? Iedereen weet toch dat da nie werkt. En toch trappen daar mensen van men klas in :p.

Nrml kunt ge direct zien da da dikke zever is... Ge kunt zien da die naald 2 keer op exact dezelfde manier beweegt. En die kleine letterkes onderaan kan ik amper leze op mijn tv, kzie alleen ma wa witte pixelkes bij elkaar. :p

Kortom, 1 grote afzetterij same me al die belspelletjes...

Timooo

Legacy Member
Mja, der sta dan in de kleine lettertjes dat je wekelijks tot 4 SMS'jes kan ontvangen van een euro of twee elks vanaf het moment dat je je ringtone hebt gekocht of iets dergelijks. Echt schandalig. Vooral omdat zo goed als alle recente GSM's gewoon een MP3 beltoon functie hebben...

KoenDK

Legacy Member
ik heb nooit begrepen waarom mensen daar hun geld aan willen geven, en blijkbaar geven echt vééééél mensen er hun geld aan want

1. reclame op tv kost massa's
2. ze nemen 30% in beslag van alle reclame :eek: echt hatelijk :doh:


man man man, ik zal het nooit begrijpen :crazy:

no_way2go

Legacy Member
Ik ken iemand die zo bij Jamba werkt en zijn job bestaat eruit om gewoon een aantal nummers en geluiden te zoeken waarvan ze ringtones kunnen maken. Na 1 uurtje heeft hij elke dag gedaan en zit ie gewoon op de pc wat te surfen :p

phixiuZ

Legacy Member
't Zijn hier precies gelijk veel mensen die daar toch nog steeds in trappen, njah geen wonder hoe ze dat kunnen blijven uitzenden op verschillende zenders.

Met een beetje gezond verstand weet je dat zo'n dingen als een 'gsm-radar' en een kompas gewoonweg niet kunnen werken. Mjah deze thread bewijst nogmaals dat zoveel mensen daar blijven intrappen.

In verband met die webpagina waar je gewoonweg iedereen z'n nummer kunt ingeven: jamba of weet ik wie zal u steeds eerst om een bevestiging vragen via uwen GSM vooraleer je ingeschreven bent op één van hun abbonementen voor zover ik weet. Je kan dus inderdaad eender wie z'n GSM-nummer ingeven, maar vooraleer die echt een abonnement aan z'n been heeft moet hij wel nog op dat bevestigingsbericht reageren.

protnie

Legacy Member
spykon zei:
't Zijn hier precies gelijk veel mensen die daar toch nog steeds in trappen, njah geen wonder hoe ze dat kunnen blijven uitzenden op verschillende zenders.

Met een beetje gezond verstand weet je dat zo'n dingen als een 'gsm-radar' en een kompas gewoonweg niet kunnen werken. Mjah deze thread bewijst nogmaals dat zoveel mensen daar blijven intrappen.

In verband met die webpagina waar je gewoonweg iedereen z'n nummer kunt ingeven: jamba of weet ik wie zal u steeds eerst om een bevestiging vragen via uwen GSM vooraleer je ingeschreven bent op één van hun abbonementen voor zover ik weet. Je kan dus inderdaad eender wie z'n GSM-nummer ingeven, maar vooraleer die echt een abonnement aan z'n been heeft moet hij wel nog op dat bevestigingsbericht reageren.
Maar moeten ze ook niet betalen voor dat bevestigingsbericht?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan