Archief - SMS tril naar 4611 betrouwbaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

agrash

Legacy Member
Gisteren heb ik iets op tv weer een van die abonnement spotjes gezien waar je veel geld aan verliest als je er naar stuurt maar deze lijkt me eigenlijk interessant want het gaat over een hardere trilstand


Maar is dit eigenlijk wel 'gezond' voor je gsm (sony ericson W810) want als dit niet schadelijk zou zijn, waarom steken ze er vaneerste keer geen hardere trilstand in?

Of is dit een grote scam en was dat maar een luid trilgeluid dat ze aanbieden

h0pje

Legacy Member
IMHO scam, lijkt me niet evident dat je zomaar die trilstand kan harder doen werken met een programma.
Waarschijnlijk beetje hetzelfde als die 'gsmradar' die toch maar een wallpaper bleek te zijn.

Hondengans

Legacy Member
Ik denk dat het gewoon een hard geluid is, hetgeen ze laten horen,
en mss dat je gsm daar wat op meetrilt?

agrash

Legacy Member
h0pje zei:
Waarschijnlijk beetje hetzelfde als die 'gsmradar' die toch maar een wallpaper bleek te zijn.

ts, wel schandalig
op tv al die reclame & zeggen dat het werkt en uiteindelijk een wallpaper :s


Maar eigenlijk zelf als het werkte was het niet echt nuttig, wie heeft er in deze tijd nu geen gsm?

Chalk

Legacy Member
agrash zei:
ts, wel schandalig
op tv al die reclame & zeggen dat het werkt en uiteindelijk een wallpaper :s


Maar eigenlijk zelf als het werkte was het niet echt nuttig, wie heeft er in deze tijd nu geen gsm?

mijn vader die elke dag vele telefoontjes krijgt :)

Sephiroth

Legacy Member
alles wa ge op die reclames ziet kunde toch gratis opt internet downen
dus waarom geld eraan verspillen

nite

Legacy Member
Da met die gsm radar is ni gelogen. Ze zeggen: "niemand zal geloven dat jij weet wie er in de buurt is", wat 100% juist is.

Preske

Legacy Member
agrash zei:
Gisteren heb ik iets op tv weer een van die abonnement spotjes gezien waar je veel geld aan verliest als je er naar stuurt maar deze lijkt me eigenlijk interessant want het gaat over een hardere trilstand


Maar is dit eigenlijk wel 'gezond' voor je gsm (sony ericson W810) want als dit niet schadelijk zou zijn, waarom steken ze er vaneerste keer geen hardere trilstand in?

Of is dit een grote scam en was dat maar een luid trilgeluid dat ze aanbieden

het is geen hardere trilstand, dat zorgt er gewoon voor dat het op de hardst mogelijke manier trilt dat voor uw model mogelijk is. Uw gsm zal dit dan ook aankunnen, want SE heeft dat allemaal al voorzien, zodat er niets kan kapot gaan door de trillingen.
NIETS of NIEMAND kan met een beltoon uw gsm harder doen trillen dan hij al kan.
iedereen die anders beweert of gelooft is een grotere idioot dan Bush.

GaMe®

Legacy Member
agrash zei:
Gisteren heb ik iets op tv weer een van die abonnement spotjes gezien waar je veel geld aan verliest als je er naar stuurt maar deze lijkt me eigenlijk interessant want het gaat over een hardere trilstand


Maar is dit eigenlijk wel 'gezond' voor je gsm (sony ericson W810) want als dit niet schadelijk zou zijn, waarom steken ze er vaneerste keer geen hardere trilstand in?

Of is dit een grote scam en was dat maar een luid trilgeluid dat ze aanbieden

Laat u toch niet vangen door die idiote reclame.

no_way2go

Legacy Member
nite zei:
Da met die gsm radar is ni gelogen. Ze zeggen: "niemand zal geloven dat jij weet wie er in de buurt is", wat 100% juist is.

Inderdaad, viel me ook meteen op in die reclame ;)
Er staat onderaan ook duidelijk "moving wallpaper" in beeld maarja... niet iedereen is in staat om voor zichzelf te deken.
Ik snap niet dat mensen zoveel geld geven aan zo'n prullen terwijl je het zelf in 5 minuten maken of het compleet nutteloos is.

Razzia

Legacy Member
Radar wallpaper is nochtans zeer tof. Zo zie ik altijd welke gsm nummers mensen hebben, kan ze desnoods stalken :woohoo:

:sop:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
omfg zei:
als je hier kijkt zie je duidelijk "trilsound", gewoon een trilgeluid dus...

Gewoon je nr invoeren en versturen en zo raak je je geld kwijt op je kaart ofzo ? Dan kan je gewoon iedereen zijn nr ingeven om iemand eens in de zak te zetten ?

GeTa

Legacy Member
no_way2go zei:
Inderdaad, viel me ook meteen op in die reclame ;)
Er staat onderaan ook duidelijk "moving wallpaper" in beeld maarja... niet iedereen is in staat om voor zichzelf te deken.
Ik snap niet dat mensen zoveel geld geven aan zo'n prullen terwijl je het zelf in 5 minuten maken of het compleet nutteloos is.

Ik heb die reclame al 100 keer gezien. Maar 3 seconden is niet genoeg om 500woorden te lezen waarbij ge 20 centimeter voor uwen tv moet zitten voor ze u opvallen.
Das soms gwn lachwekkend. Laten ze dat zo ne second of 3 zien en hebt ge 1/100ste van den tekst gelezen da er beneden staat.

stijn87

Legacy Member
g3t4 zei:
Ik heb die reclame al 100 keer gezien. Maar 3 seconden is niet genoeg om 500woorden te lezen waarbij ge 20 centimeter voor uwen tv moet zitten voor ze u opvallen.
Das soms gwn lachwekkend. Laten ze dat zo ne second of 3 zien en hebt ge 1/100ste van den tekst gelezen da er beneden staat.

Dat is nu eenmaal reclame. Als ze in koeien van letters, centraal op het scherm zetten "DIT IS OPLICHTING" dan gaan ze niet veel slachtoffers vinden.

Cycloon

Legacy Member
Het is ook schandalig dat in die kleine lettertjes staat dat ze u een abonnement aansmeren :unsure:

#adelaar

Legacy Member
zeg maar ik heb nu sinds een paar dagen zo die ringtone gehad die je niet kan horen met zo'n hoge frequentie :S

ik kan hem niet horen maar al de rest wel wtf :rofl:

alleen maar als ik men oor tege de box zet van men gsm:')

ik sta echt verbaasd :o

cG`

Legacy Member
#adelaar zei:
zeg maar ik heb nu sinds een paar dagen zo die ringtone gehad die je niet kan horen met zo'n hoge frequentie :S

ik kan hem niet horen maar al de rest wel wtf :rofl:

alleen maar als ik men oor tege de box zet van men gsm:')

ik sta echt verbaasd :o

Als ik mij niet vergis is het zogezegd zodat "ouderen" uw ringtone niet kunnen horen. Dat is gewoon omdat hoe ouder je wordt hoe meer je gehoor achteruit gaat en dan zal je bepaalde (hoge) frequenties niet meer kunnen waarnemen. Het feit dat jij die ringtone niet hoort is waarschijnlijk omdat je gehoor al enigzins beschadigd is..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan