Karre
Legacy Member
#adelaar zei:zeg maar ik heb nu sinds een paar dagen zo die ringtone gehad die je niet kan horen met zo'n hoge frequentie
ik kan hem niet horen maar al de rest wel wtf![]()
alleen maar als ik men oor tege de box zet van men gsm:')
ik sta echt verbaasd![]()
Dat doet echt enorm pijn aan de oren, nu ja ik heb het eens getest door mijn boxen op het luidste te zetten hier in de living terwijl mijn ouders tv kijken en ze klagen niet dusja het enigste wat dan ook echt is
. Nu ja, het is kut want ik wil hem hebben maar dan heb ik een abonnement aan men been. Van waar heb je hem?

.