Archief - SMS tril naar 4611 betrouwbaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
#adelaar zei:
zeg maar ik heb nu sinds een paar dagen zo die ringtone gehad die je niet kan horen met zo'n hoge frequentie :S

ik kan hem niet horen maar al de rest wel wtf :rofl:

alleen maar als ik men oor tege de box zet van men gsm:')

ik sta echt verbaasd :o

Dat doet echt enorm pijn aan de oren, nu ja ik heb het eens getest door mijn boxen op het luidste te zetten hier in de living terwijl mijn ouders tv kijken en ze klagen niet dusja het enigste wat dan ook echt is :p. Nu ja, het is kut want ik wil hem hebben maar dan heb ik een abonnement aan men been. Van waar heb je hem?

Cycloon

Legacy Member
Careless zei:
Dat doet echt enorm pijn aan de oren, nu ja ik heb het eens getest door mijn boxen op het luidste te zetten hier in de living terwijl mijn ouders tv kijken en ze klagen niet dusja het enigste wat dan ook echt is :p. Nu ja, het is kut want ik wil hem hebben maar dan heb ik een abonnement aan men been. Van waar heb je hem?

Het grappige is dat veel pc boxen en GSM speakers die hoge tonen gewoon niet aankunnen en dus ofwel een lagere frequentie laten horen ofwel gewoon helemaal geen geluid geven :p

Licargon

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Het grappige is dat veel pc boxen en GSM speakers die hoge tonen gewoon niet aankunnen en dus ofwel een lagere frequentie laten horen ofwel gewoon helemaal geen geluid geven :p

Gelijk da programma da "ultrasone tonen via uw boxen uitzond om muggen weg te jagen" :rofl: Da was gewoon nix

Mr_Larsman

Legacy Member
Dat van die 'stille ringtone' is idd niet gelogen, hou ouder je wordt, hoe lager de frequenties die je kan horen :p Baby's kunnen bv veel hogere frequenties horen dan volwassen mensen.
Vanaf een bepaalde leeftijd kan je die frequentie van die ringtone niet meer horen dus :-)

Nuja, kvind al die ringtone rommel idd een dikke scam, ze kunnen je kaalplukken als ze willen, gelukkig gaan ze ZOO ver nog niet :p

Meyer88

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9141106 zei:
Gewoon je nr invoeren en versturen en zo raak je je geld kwijt op je kaart ofzo ? Dan kan je gewoon iedereen zijn nr ingeven om iemand eens in de zak te zetten ?

Iedereen negeert dit precies maar ik vraag me dat toch ook wel af? Help plz

Karre

Legacy Member
Meyer88 zei:
Iedereen negeert dit precies maar ik vraag me dat toch ook wel af? Help plz

Dan wordt er een bericht verstuurd naar dat nummer waarin je op Ok moet drukken om het dus te bevestigen ;).

GeTa

Legacy Member
Neem gsm van ne vriend en stuur uw nr door... dan weet ge het direkt.

omfg

Legacy Member
Meyer88 zei:
Iedereen negeert dit precies maar ik vraag me dat toch ook wel af? Help plz
'k heb die stille ringtone ook nog gehad, via bluetooth gekregen van een maat :)

Jack-in-the-box

Legacy Member
omfg zei:
'k heb die stille ringtone ook nog gehad, via bluetooth gekregen van een maat :)

Idem, tot wanneer m'n katten er zot van werden, ze vielen m'n gsm aan toen die afging.

Preske

Legacy Member
jannos zei:
Idem, tot wanneer m'n katten er zot van werden, ze vielen m'n gsm aan toen die afging.

ik heb het zelfde, maar dan met een gewone man die fluit, en het waren de honden van m'n nicht die mij aanvielen :sad:

Cycloon

Legacy Member
Honden en katten kunnen over het algemeen niet tegen die hoge geluiden ^^ Ik ken iemand die haar computer niet mag openzetten als haar hond in huis loopt :p Computers hebben ook nogal de neiging om hoge frequentie geluiden uit te zenden ^^

Elvis P

Legacy Member
g3t4 zei:
Ik heb die reclame al 100 keer gezien. Maar 3 seconden is niet genoeg om 500woorden te lezen waarbij ge 20 centimeter voor uwen tv moet zitten voor ze u opvallen.
Das soms gwn lachwekkend. Laten ze dat zo ne second of 3 zien en hebt ge 1/100ste van den tekst gelezen da er beneden staat.
Nochtans kun je na 1 keer zonder die tekst te lezen doorhebben dat het dikke zever is...

migelle

Legacy Member
heb gistre de reclame gezien op tv en nergens (ook nie in de kleine tekst) staat da het om geluid gaat

Firestyler

Legacy Member
heb ze ook staan, die stille ringtones zo'n stuk of 3 mn ma kan ze amper horen
mag ik de link hier plaatsen? volgens mij is da wel legaal

switchblade

Legacy Member
m'n zus heeft iets gelijkaardigs voorgehad met zo'n sms service, het probleem was dat ze nooit een sms verstuurd had naar hun nummer
op een dag kreeg ze opeens een sms waarin te lezen stond dat haar krediet bijgeladen was, dat ze naar hun moest surfen voor meer info.
toen ze haar belwaarde nakeek was er 4€ van haar kaart weg.
ze had dit gewoon genegeerd en niet echt verteld, tot ze opnieuw zo'n sms kreeg, zelfde bericht, zelfde gevolgen weg ==> ondertussen 8€ gewoon weg
dit gebeurde nog een tweetal keer (16€ bestolen dus)
gebeld naar mobistar, die zeiden simpelweg dat ze er niets konden aan doen,
maar dat ze STOP moest sturen naar dat nummer (maw nog meer geld uitgeven aan niets)
uiteindelijk niets meer gehoord

beltoonzever, wallpaperstront en belspellen + alle reclame ervoor zouden ze moeten verbieden EN bestraffen in belgië
iedereen weet dat het pure oplichterij is (wat bij mijn weten nog altijd illegaal is?), niemand doet er wat aan
maar o wee als ge 0,1km/u te snel rijdt, want daar zijn de smeerlappen dan met hun superboetes.
kutland

smg_phoenix

Legacy Member
agrash zei:
ts, wel schandalig
op tv al die reclame & zeggen dat het werkt en uiteindelijk een wallpaper :s

gewoon al het feit da ge denkt da da zou kunnen werken :)

omfg

Legacy Member
smg_phoenix zei:
gewoon al het feit da ge denkt da da zou kunnen werken :)
er zijn er genoeg die dat geloven, 'k heb zelfs een maat moeten overtuigen dat het een wallpaper was, hij dacht dat die radar werkte via bluetooth...

whacker

Legacy Member
En iedereen heeft bluetooth natuurlijk aan staan op zijn gsm (of heeft het er zelfs op)... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan