Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
keNzo`- zei:Ah ik ben bijna 2 jaar bij Simyo. Eerst van Pay&Go naar Uglyduck en dan meteen naar Simyo, de webinterface van Uglyduck was dertijds toch belachelijk...
Anyway, hier een paar screenshots van het Simyo CP: http://users.edpnet.be/ken/simyo.zip
25cent/min en 12cent/sms Dus miss toch beter Simyo ^^XoN`- zei:Kank nu vb ook naar base winkel gaan & daar 10€ betalen & brengen zij dit dat in orde of wille ze nix drmee te maken hebben?![]()
.