Archief - Simyo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TitaTovenaartje

Legacy Member
ik zie daar verschillende keren in het rood een bedrag staan (52min 44 sec gratis)

Wat is dat? Is dat extra bij jou geld?



fijn van die screens btw

triangle

Legacy Member
keNzo`- zei:
Ah ik ben bijna 2 jaar bij Simyo. Eerst van Pay&Go naar Uglyduck en dan meteen naar Simyo, de webinterface van Uglyduck was dertijds toch belachelijk...

Anyway, hier een paar screenshots van het Simyo CP: http://users.edpnet.be/ken/simyo.zip

Lol bestaan die al 2 jaar?? Ik heb pas vanaf april fzo reclame gezien...
Is lekker goedkoop! Kheb gezien dat Base hun prepaid dinges opgeslagen is :angry: 25cent/min en 12cent/sms Dus miss toch beter Simyo ^^

Greetz

XoN`-

Legacy Member
Kheb mij al ingeschreven op de site, maar heb nog niet betaald (online banking gebeurt door de mama ;) ).

Kank nu vb ook naar base winkel gaan & daar 10€ betalen & brengen zij dit dat in orde of wille ze nix drmee te maken hebben? :)

Psychodweep

Legacy Member
XoN`- zei:
Kank nu vb ook naar base winkel gaan & daar 10€ betalen & brengen zij dit dat in orde of wille ze nix drmee te maken hebben? :)

nee, ge moet direct via internet betalen.
Een Base shop zal je niet kunnen helpen.

Elfanor-

Legacy Member
Het is in ieder geval heel wat goedkoper dan mijn vorige(mobistar)
Ik merk het echt ik moet veel minder snel herladen dan vroeger.

Je ziet het ook aan de prijzen en aangezien ik het meest eigenlijk bel naar vaste nummers is deze echt de beste maatschappij vor mij.

TitaTovenaartje

Legacy Member
Heb ook alles in orde gebracht, ben nu aan het wachten op een sms van proximus.
Daarna kan ik pas mijn simyo kaart gebruiken
Enig idee hoelang dit duurt?
Heb zaterdag alles aangevraagd. Gisteren mijn kaart geactiveerd online

TitaTovenaartje

Legacy Member
vandaag nog altijd geen sms
Waar kan ik gaan klagen?
simyo of proximus?

Snake

Legacy Member
Bij mij duurde het ongeveer 48 uur. Bij de activatie van mijn zus haar kaart gebeurde er na een week niks. Ik heb een mailtje gestuurd dat de kaart nog steeds niet geactiveerd was. Nog geen 10 minuten later stuurden ze een mailtje terug dat er bij het automatisch overzetten blijkbaar iets misgelopen was, met hun excuses :).

Goeie klantenservice toch wel :)

TitaTovenaartje

Legacy Member
heb juist sms'je gekregen
tis in orde
vanaf nu ben ik simyo

Elfanor-

Legacy Member
Kei goeie klantenservice eigenlijk.
Ik emailde om hun te laten weten dat er in heel (dorp) geen ontvangst was. Ik krijg vriendleijk teruggeschreven dat ze hiervan weten en dat er bouwplannen zijng evraagd om een paal te zetten.

Ik geloof namelijk niet zomaar wat die bedrijven zeggen en ik heb gecheckt bij de gemeente of er wel degelijk een aanvraag is ingediend en jawel hoor!

Asserti

Legacy Member
Ik zit bij TMF mobile, ook van base eigenlijk. 8 cent per sms, 30cent per minuut + 7 cent connectiekosten.

Als je herlaadt voor 15euro krijg je 60 belminuten en 60 smsen naar base gratis, te gebruiken binnen de 31 dagen na herladen.

TitaTovenaartje

Legacy Member
Heb eens een sms gestuurd naar 1966 (BAL) voor mijn belwaarde
daar staat dan ook nog eens: je kan nog van 0 gratis min en 0 gratis sec genieten.
Hoe raak ik hier aan min en sec?

Darkness

Legacy Member
door bv vrienden simyo te laten worden is een manier die ik ken :) je kan trouwens ook naar 1966 bellen en 2 drukken (ook gratis)

TitaTovenaartje

Legacy Member
en hoe kan ik dat dan doen?
Moet ik mailen naar hun ofzo?

Mijn vriendin gaat ook overstappen als haar kaart leeg is

Darkness

Legacy Member
Member Gets Member…



Maak een nieuwe simyobeller en win belwaarde !

Vanaf 4de augustus krijgt u voor elke nieuwe Simyobeller dat u aanbrengt 5€ belwaarde cadeau. Actie eindigt op 4 september.



Als u bijvoorbeeld 10 nieuwe simyoleden weet te strikken, krijgt u 50€ belwaarde...



De persoon die Simyo wordt, valt ook niet buiten de prijzen, ook hij/zij krijgt 5€ belwaarde cadeau!



Interesse ? Dan moet u een mail sturen naar [email protected] en de namen doorgeven van de nieuwe bellers. Vervolgens sturen we u een unieke code toe, welke door uw nieuwe leden vermeld moet worden, zodat we jullie beiden 5€ cadeau kunnen geven.



Deze promotie is enkel toegankelijk voor nieuwe klanten, aangebracht door een Simyolid of door een nieuwe klant zelf.

Al de voorwaarden van Simyo blijven van toepassing.

TitaTovenaartje

Legacy Member
ideaal, merci
Is dit 5euro per herlaad buurt dan of eenmalig?

TitaTovenaartje

Legacy Member
Heeft simyo eigenlijk ook acties?
Want die prijzen zijn nu al laag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan