Archief - Shoppen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

russian

Legacy Member
Je mag iemand niet afrekenen op zijn kledij; het staat iedereen vrij te kopen wat hij of zij wenst. Het blijkt echter uit een aantal posts dat televetforum toch een beetje aan hoogheidswaanzin leidt.

Jij kan een stad niet leuk vinden maar dat maakt een stad nog geen "kutstad" (zo'n taal hou je beter voor jezelf). Uw mening is immers maar eentje (en dan nog eentje met weinig waarde). Overigens is een stad meer dan een verzameling van winkels. Afyn, de discussie ga ik niet aan.

Nog een paar jaar rijpen, kameradski ;).

Stimpy

Legacy Member
waarom u blindstaren op dure merken vraag ik me dan af

ik zou me belachelijk voelen als ik tegen mn ma zeg, ja kwil da van da merk en da van da

kies gewoon wa ge graag ziet onafhankelijk van het merk? tkan natuurlijk wel zijn dat een merk goed bij uw smaak past, ma toch :/
ff naar andere kant vant land voor snobkleren :s

Snap

Legacy Member
Pffff kvind et wel onozel dat iedereen hier bezig zit van snobkleren dit en snob dat

Ik koop wa ik graag zie, en toevallig liggen de meeste dingen van Armani, Hugo en Diesel (qua hemdjes en tshirts) en Replay en Diesel (van jeans) nu eenmaal in mijne smaak. Maar als ik ergens een tof hemdje zie liggen van bvb oneil of esprit ofzo, dan zal ik da ook ni laten ligge.

Tkost veel geld ja, maar kweet nog van vroeger, als ge wa goeie skatekledij wou ,fubu is nu op et enige merk da ik kan kome, dan kostte da ook veel geld

calimero

Legacy Member
weet iemand een goede winkel voor napapijri jassen in gent/aalst? Zijn dure jassen maar misschien dat er solden op zijn?

nico

Legacy Member
Pffff kvind et wel onozel dat iedereen hier bezig zit van snobkleren dit en snob dat

Ik koop wa ik graag zie, en toevallig liggen de meeste dingen van Armani, Hugo en Diesel (qua hemdjes en tshirts) en Replay en Diesel (van jeans) nu eenmaal in mijne smaak. Maar als ik ergens een tof hemdje zie liggen van bvb oneil of esprit ofzo, dan zal ik da ook ni laten ligge.

Tkost veel geld ja, maar kweet nog van vroeger, als ge wa goeie skatekledij wou ,fubu is nu op et enige merk da ik kan kome, dan kostte da ook veel geld

trouwens: Jij koopt ze zelf dus das een ander verhaal. ik koop ze ook zelf, maar meestal alleen maar Hugo Boss (black) ( ps : hun schoenen knellen ongelooflijk bij mij :)) Armani vind ik knap maar niet de gekende AJ en EA. (G Armani koop ik niet omdat het simpelweg veel te duur is)


@ TS
als je zo'n merken draagt dan weet je ze zelf wel te vinden.daar heb je wrs geen forum voor nodig. Ga naar Brussel. of mechelen (ook een Burberry) en een winkel vol Armani,D&G,... of vilvoorde : Gentleman. ook mooie kleren.


hopelijk betaalt je mama al deze dingen. je mag er fier op zijn:unsure:

Chickenlal

Legacy Member
Kvind het maar zielig als ge naar zo zegt van.. Mijn ma wil naar gent, hebben ze daar wel Armani, hugo boss, .. :s ?

Met zo'n smiley erachter .. ja man... Nuja, tleven zal gemakkelijker zijn zeker met rijke ouders...

Dan koop ik liever 6 of 7 tshirts zonder merk dan 1tje van zo'n schijtmerk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan