russian
Legacy Member
Je mag iemand niet afrekenen op zijn kledij; het staat iedereen vrij te kopen wat hij of zij wenst. Het blijkt echter uit een aantal posts dat televetforum toch een beetje aan hoogheidswaanzin leidt.
Jij kan een stad niet leuk vinden maar dat maakt een stad nog geen "kutstad" (zo'n taal hou je beter voor jezelf). Uw mening is immers maar eentje (en dan nog eentje met weinig waarde). Overigens is een stad meer dan een verzameling van winkels. Afyn, de discussie ga ik niet aan.
Nog een paar jaar rijpen, kameradski
.
Jij kan een stad niet leuk vinden maar dat maakt een stad nog geen "kutstad" (zo'n taal hou je beter voor jezelf). Uw mening is immers maar eentje (en dan nog eentje met weinig waarde). Overigens is een stad meer dan een verzameling van winkels. Afyn, de discussie ga ik niet aan.
Nog een paar jaar rijpen, kameradski
.
) Armani vind ik knap maar niet de gekende AJ en EA. (G Armani koop ik niet omdat het simpelweg veel te duur is)