russian
Legacy Member
Brabantdam in Gent aflopen. Galleria Laurenzo heeft RL... Ook de Movies in de Sint Pieters Nieuwstraat eens bekijken. Wel meer G-star en uitgangskledij daar imo. Scapa store ook in Nieuwstraat (alley of de straat dat daar op uitkomt toch eh). Hoewel ik niet echt super m'n smaak vind in Gent. Nuja te lui om daar buiten te gaan shoppen. In Brabantdam wel een heel mooie Hugo Boss winkel.


