Archief - Shoppen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Firefoxbt zei:

danku om mij voor te zijn :p anders ben ik het altijd :p





nu on topic: euhm antwerpen ja, ok, maar das zo wa meer gewone stijl ipv snobstijl ( no offense :unsure: )

Ali_

Legacy Member
Bwa, in antwerpen vind je ook wel 'snobwinkels'; Huidevetterstraat, jodenstraat, schuttershofstraat, wiegelaan (of wieglaan), schrijnwerkerstraat die buurt daar. Dus eigenlijk gewoon allemaal zijstraten van de huidevetterstraat.

flanger

Legacy Member
Even op thread inpikken: iemand die suggesties heeft waar winkels zijn met Diesel-jeans en een beetje keuze heeft? In Antwerpen is er 1 van Diesel zelf, maar verder..?

cura

Legacy Member
iedereen denkt het dus ik zal het maar even vragen; jij vraagt aan je mama om Burberry, Louis Vuitton, Dolce Gabbana... voor je te kopen?

OT: knokke heeft genoeg snobwinkels imo (ik vind tommy hilfiger en river woods winkels in brugge al te snobberig, plus da het allemaal spuuglelijke kledij is imo :unsure: )

NoizeSuppressor

Legacy Member
Jerryboy zei:
Maasmechelen Village of de DOT winkels in Brussel daar hebben ze alle duurdere merken.


't is Dod en daar hebben ze overstock, fletse kleuren die niemand wil en vaak verouderde modellen... Ook nog goed opletten of er geen gaten in zijn ofzo. Nee bedankt :wtf:

Arifiene

Legacy Member
Schrap die Louis Vuitton maar al, da is wel ietske duurder dan burberry en consoorten. Zelfs jouw ma gaat daar haar bedenkingen bij hebben. Ge hebt een Burberrywinkel in t Zoute. In Antwerpen hebde de princess voor vrouwen, kweet niet of ze daar mannenkledij hebben.
Rijsel stelde niet veel voor imo.
En Dod (Brussel) is 5 etages vol rommel :/

Thin Liz

Legacy Member
Ik ga hier geen nieuwe thread over maken: wat is er in Godsnaam aan de hand met het dak van het Waasland shopping center???

Zonder pilletjes tegen de reisziekte kom ik er niet meer op: is dat normaal dat de betonconstructie elke maand harder begint te golven?

Ali_

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ik ga hier geen nieuwe thread over maken: wat is er in Godsnaam aan de hand met het dak van het Waasland shopping center???

Zonder pilletjes tegen de reisziekte kom ik er niet meer op: is dat normaal dat de betonconstructie elke maand harder begint te golven?

Volgens mij slikt gij de verkeerde pillen ;) :lol:

Thin Liz

Legacy Member
LOL :p Je moet er echt eens een rondje op rijden, echt niet normaal. Zeker als het regent staat dat vol met putten water, maar ook gewoon bij een zonnig weertje zie je dat het dak vol met 'golven' staat zeg maar.

russian

Legacy Member
Is er ook niet reeds een stuk dak van een winkel ingestort daar?

|nfected

Legacy Member
Rijsel zal je niets vinden wat ge wilt, ik zou dus eerder naar Knokke of Antweroen gaan

LiteC

Legacy Member
Antwerpen

Zeker eens de verso binnengaan , best indrukwekkend imo :) (gebouw , kleren , tv-schermen, bedienden , ...)
Je moet daar wel niet 'gewoon gekleed' binnengaan want die bedienden ( in kostuum weliswaar) kijken u daar zo buiten :f (zelf ondervonden :D)
En 'gewoon gekleed' bedoel ik echt deftig e , niet de gemiddelde shopper :/

En niet ver vd verso vind ge genoeg dure winkels :)
(in de straat vd verso 3 chrysler crossfires gezien xD)

NightRaver

Legacy Member
Hmz, alst voor echt te shoppen is gaak meestal naar knokke, of in gent vind je ook wel veel.

ptah

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ik ga hier geen nieuwe thread over maken: wat is er in Godsnaam aan de hand met het dak van het Waasland shopping center???

Zonder pilletjes tegen de reisziekte kom ik er niet meer op: is dat normaal dat de betonconstructie elke maand harder begint te golven?


Jah dat trekt op geen kleu.........


Ik zou persoonlijk antwerpen aanraden, of de brabandt straat in brussel nabij het station :)

televetforum

Legacy Member
M'n ma stelt Gent voor.
Kun je daar Ralph Lauren, Seven, Armani enzo kopen? :s

|nfected

Legacy Member
Normaal wel in van die zijstraten, benauwd mss om anders niet meer soc. aanvaard te worden

Arifiene

Legacy Member
televetforum zei:
M'n ma stelt Gent voor.
Kun je daar Ralph Lauren, Seven, Armani enzo kopen? :s

In de Volderstraat en zijstraten zijn daar zo'n winkels ja
Voor vrouwen alleszins, voor mannen weet k maar 1 zijn, maar daar let k ook niet echt op.
Ohja, en aan de korenmarkt is er een outletstore, daar kun je soms wel es iets leuks vinden. Voor een jeans of hemd maakt da niet zoveel uit als da van vorig seizoen is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan