Archief - School vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
ja, bij onze leerkracht krijgde een 5 wanneer ge 7 rondjes in het Leuvens stadspark loopt ( en dat kan afmattend zijn : bergop,omlaag,bocht,bergop,gelijn, omlaag,bocht.....) Bij de de meisjes moesten ze 2 rondjes lopen en ziehier, een 8 meteen oO

anyway, dit was off-topic :p

over de topic-vraag :

kan misschien niet in het schoolregelement staan, maar voor 90% willen ze u toch zien dienen dag, dan maken ze terplekke een regel bij als het moet.

Anoniem04

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
gebuisd voor u LO hoe doet ge da.. da wil al veel zeggen imo..

No offence maar niet iedereen is even goed in sport als een anders. Uw reactie wil ook al veel zeggen. Niet iedereen is fysiek even sterk als een ander, ik heb veel moeite met te lopen, wil dat al veel zeggen ?

passero

Legacy Member
LO leerkrachtern zijn soms menselijk... ik zeg wel SOMS. Die geven dan ook punten op inzet. Als ge dan bijvoorbeeld moet lopen en hij ziet da ge echt u best doet om niet te wandelen maar om uit te lopen, al duurt het lang dan zult ge mss meer punten krijgen dan iemand die getrained is in lopen en op zijn dooie gemakske loopt. Zo was het toch in mijn geval :)
Nuja, alles hangt idd af van de leerkracht, inzet en respect van de lln.
Vergeet niet dat je met respect en inzet heel ver komt.

Dozzeh

Legacy Member
Ik ben zelf niet een van de dunste (kuch kuch :p), bij lopen haal ik niet het minimum dus buis ik daar op.. maar door inzet bij lopen en ook gewoon tijdens alle lessen heel goed meewerken krijg ik toch punten op medewerking etc en ben ik der makkelijk door. Hangt dus hard af van leerkracht en u inzet(+respect)

orez

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
gebuisd voor u LO hoe doet ge da.. da wil al veel zeggen imo..

Dit wil net niets zeggen,
Ben zelf dagelijks bezig met sport, heb een goede fysiek enzo (powertraining/streetdance/breakdance), maar ik kan geen lange afstanden lopen... of toch niet al te snel.

In het sprinten daarentegen zijn er weinigen die mij zullen bijhouden bijvoorbeeld.

Eveneens als ik mijn sport vergelijk tegenover een andere sport. Mensen die lopen, of voetballen, als ik training geef (streetdance, hoog niveau) dan merk ik aan die mensen die ook bijna dagelijks trainen, ze zichzelf hard in het zweet werken, en soms met moeite meekunnen.

Buizen voor LO wil net niets zeggen, iedere sport is anders en vereist andere soorten beweging. Als jij een heel trimester sporten krijgt waarop je lichaam absoluut niet is afgesteld, dan heb je gewoon pech, maar dit zegt absoluut niet over iemands fysieke gesteldheid.

Timmie

Legacy Member
boogje zei:
ja, bij onze leerkracht krijgde een 5 wanneer ge 7 rondjes in het Leuvens stadspark loopt ( en dat kan afmattend zijn : bergop,omlaag,bocht,bergop,gelijn, omlaag,bocht.....) Bij de de meisjes moesten ze 2 rondjes lopen en ziehier, een 8 meteen oO
Haha, gij zijt altijd die kerels die daar rondjes moeten lopen :p

Leedvermaak wanneer ik daar lig te chillen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan