vyeate
Legacy Member
Is het mogelijk dat je moet komen op een klasvrij dag?dus verplicht terwijl het eigenlijk alleen maar bedoeld is wanneer leerlingen examen moeten inhalen en klassenraad?Er stond nergens in de brief betreffende die klasvrije dag dat leerlingen kunnen komen voor een sanctie
Er staat nergens in het schoolregelment dat ze dit recht hebben
De dag betreft 21/12/2006: Klasvrij dag waarop achterstallige examens kunnen worden afgelegd en klassenraden worden gehouden
Maar 21/12/2006 is technisch gezien wel een schooldag,dus is het eigenlijk mogelijk dat ze mij laten komen,er wordt natuurlijk geen les gegeven wegens klassenraad en er staat klassenvrij
Er staat nergens in het schoolregelment dat ze dit recht hebben
De dag betreft 21/12/2006: Klasvrij dag waarop achterstallige examens kunnen worden afgelegd en klassenraden worden gehouden
Maar 21/12/2006 is technisch gezien wel een schooldag,dus is het eigenlijk mogelijk dat ze mij laten komen,er wordt natuurlijk geen les gegeven wegens klassenraad en er staat klassenvrij


.