Archief - Roddelbladen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk roddelblad lees jij?


  • Totaal aantal stemmers
    243
  • Opiniepeiling gesloten.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Dag Allemaal. Dat is mijn moeder haar blad en mijn p-magazines zijn altijd zo snel uitgelezen.

GhO$T

Legacy Member
Deadmaster zei:
Zijn de roddelblaadjes in België dan niet van een "entertainend gehalte"? Ik zocht hier in België zoiets als "The Sun" in de UK of zoiets gelijkaardigs... Page-3-girls, humor, schandalen, enzo..
De Dag Allemaal en de Story leken me niet zo'n reputatie te hebben van "riooljournalistiek" of toch wel? Iemand een idee.
Zo'n journalistiek bestaat hier niet, Belgische pers is veel te braaf en ze hebben het budget niet om reporters in te zetten die 24/7 de vuile zaakskes van de sterren uitzoeken en ook niet om al de rechtzaken te betalen die voortkomen uit zo'n soort journalistiek.

Ik lees niks van blaadjes; tenzij als je dus ergens zit te wachten en er geen andere opties zijn.
Vroeger dikwijls den Dag Allemaal gelezen bij oma omdat die gewoon te grappig/idioot is bij momenten, maar dat kom je ook beu na een tijdje.

ElBramo

Legacy Member
Bestaan der ook geen mannenblaadjes? Allez, behalve dan het soort blaadjes zoals Menzo, P-magazine, Maxime en Playboy ... :)
Zo waar er in geroddeld wordt en tips om een meisje te versieren en supercoole mannenfashion ennnn ...

Hmm, ik besef net dat zoiets echt niet past :p

Feignasse

Legacy Member
Geen, maar Humo had je wel in die lijst mogen opnemen want het is imo ook een enorm zeverblad.

Qua week- en maandbladen lees ik Knack, Focus Knack (_niet_ Weekend Knack -> :sleep: ) en Netwerk.

vnz`

Legacy Member
ElBramo zei:
Bestaan der ook geen mannenblaadjes? Allez, behalve dan het soort blaadjes zoals Menzo, P-magazine, Maxime en Playboy ... :)
Zo waar er in geroddeld wordt en tips om een meisje te versieren en supercoole mannenfashion ennnn ...

Hmm, ik besef net dat zoiets echt niet past :p
Men's Health misschien? :p

Dirty_Col

Legacy Member
ben ik de enige die altijd moet lachen bij de foto van de hoofdredactrice van Dag Allemaal? :unsure: (mijn grootouders lezen dat -_- )

hatetn

Legacy Member
ik kijk daar enkel in voor de tv programatie
en kdurf soms wel ne keer bladeren derdoor en dan enkel als bv in dag allemaal die eerste pagina's die over buitenlandse artiesten gaat das geen pagina's lang gezeik van belgische acteurs die denken da ze iets waard zijn

Bubba

Legacy Member
Ik lees dag allemaal. Nuja, dag allemaal is wel niet bepaald een roddelblad.

televetforum

Legacy Member
Je moet eens de lezersbrieven lezen in Dag Allemaal.
Dan besef je eens wat voor fucking mongolen er rondlopen in Belgie.

Sjeus...

Sommige mensen : "Ja, zanger X krijgt de laatste tijd veel commentaar. Maar ik vind hem echt heel goed en diegene met commentaar weten er niets van. Doe zo voort zanger X! Groetjes van Marina, Ronny, Franky en Britney.

Mosh

Legacy Member
In de haast naar lectuur tijden het schijten durf al ik is een dag allemaal of story meegrabbelen. Ik kan geen betere plaats bedenken om celeb. of bv roddels te lezen.

En inderdaad, de lezersbrieven zijn dan het eerste wat ik opzoek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan