Archief - Roddelbladen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk roddelblad lees jij?


  • Totaal aantal stemmers
    243
  • Opiniepeiling gesloten.

Fighting Hobbit

Legacy Member
Bij mijn grootouders lees ik elke week de Dag Allemaal, echt grappig, vooral de eerste vier bladzijden. Ik vind dat echt hillarisch wa voor zever er daar soms in staat...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Vroeger de joepie en daarna de starstyle, maar eigenlijk is da een zware geldverspilling. :)

NoblesseOblige

Legacy Member
Dag allemaal slingert hier rond, en als ge atm just op't wc zit :baard:

ElBramo

Legacy Member
Vorsten ownt! imho is Vorsten dé manier om up to date te blijven ivm het koningshuis!

ElBramo

Legacy Member
Mr in feite zijn die vrouwenbladjes wel handig om derachter te komen wat er omgaat in al die vrouwen hun hoofd. Allez ja, kweenie, als ge die dingen leest leert ge soms nogal wa bij ;)

Sneakytje

Legacy Member
Vroeger (jaar of 8-10 geleden) de joepie en nu af en toe de story of een ander roddelblad, lekker ontspannend als ge in den hof zit/ligt of even niet te doen hebt. Kvinnet best grappig. Dan stapk naar de winkel op zoek naar een 'goe' roddelbladjen :applause:

cuda

Legacy Member
geen enkele
ik lees wel graag tijdschriften maar vind het zo een geldverspilling...
dus lees ik ze wel ergens anders :)

Deadmaster

Legacy Member
Zijn de roddelblaadjes in België dan niet van een "entertainend gehalte"? Ik zocht hier in België zoiets als "The Sun" in de UK of zoiets gelijkaardigs... Page-3-girls, humor, schandalen, enzo..
De Dag Allemaal en de Story leken me niet zo'n reputatie te hebben van "riooljournalistiek" of toch wel? Iemand een idee.

SIO

Legacy Member
tv-dinges, kweet naam ni eens, ma das gewoon voor te zien wat er op tv is :)

GMotha

Legacy Member
ElBramo zei:
Mr in feite zijn die vrouwenbladjes wel handig om derachter te komen wat er omgaat in al die vrouwen hun hoofd.
Om daarna te besluiten dat't wel een eng geslacht is.

Daarom lees ik die blaadjes niet (en kijk ik ook niet naar de 5TV), ge zou nog een slecht beeld van vrouwen krijgen.
Ge krijgt den indruk dat die enkel geinteresseerd zijn in't breken van andermans privacy om dat aan te vullen met creepy, onrealistische verhaaltjes.

Defkes

Legacy Member
Vroeger las ik de Joepi wel es, nu af en toe de P-magazine. K ben geen boekskesman :).

TheCrow7

Legacy Member
ElBramo zei:
Mr in feite zijn die vrouwenbladjes wel handig om derachter te komen wat er omgaat in al die vrouwen hun hoofd.

Die blaadjes zijn juist de oorzaak van waarom zoveel vrouwen niet meer weten wat ze willen.

Eagle`

Legacy Member
libelle is da een roddelblad, mijn oma las da vroeger, das meer zo styling blad met huisdecoratie en weet ik wa allemaal :confused:

Bram

Legacy Member
etsjebah... geef mij maar de rubriek "mensenlief" van de morgen dan... nen dag allemaal ofzo lees ik echt alleen maar in opperste verveling bij den tandarts ofzo...

Godzilla*Akira

Legacy Member
Geen enkel, zal misschien eens een blaadje oppakken bij de dokter ofzo, maar verder gaat het niet.
alsk ga kakken pakkek meestal ne sus en wis ofzo, ik kak veel dus kem ze wel allemaal al gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan