Archief - Roddelbladen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk roddelblad lees jij?


  • Totaal aantal stemmers
    243
  • Opiniepeiling gesloten.

nixie

Legacy Member
als ik bij mijn vriendin ben lezen we alty tesamen de cosmo girl(te grappig, lekekre wijven :p)
en da een met al die vragen in(kan er ni op komen)
ma voor de rest niks speciaals

Exorikos

Legacy Member
Ik lees de Flair als ik hem hier te pakken kan krijgen. Altijd grappig, onlangs nog over piemels :D "Sinds mijn 4 zwangerschappen kan hij niet groot genoeg zijn !" Zo van die dingen :p Ook die bedblunders van die mannen zijn soms wel grappig.

GMotha

Legacy Member
We hebben thuis de story (omdat dat het enige is wat die onnozlaars daar binnenhalen), ik kijk daar enkel naar de tv-gids.
De rest skip ik wijselijk omdat het me nu eenmaal niet kan schelen of eddy wally een splinter in zijn reet heeft gehad, dat 5 hollywoodsterren toevallig dezelfde kleur van jurk aanhadden op een galabal, ofdat één of andere echtgenote van ne voetballer zwanger is, wat er te verwachten is op TOTZ, hoeveel nieuwe BV's er de laatste week weeral zijn bijgekomen of waar onze koning (of één of andere koning van een land dat me syberisch koud laat) de afgelopen week geweest is of wel eens zou kunnen zijn geweest.

TheCrow7

Legacy Member
preske zei:
waar is de tijd dat de joepie nog voor de jeugd was, inplaats voor 12 jarige bakvis breezasletjahs...

Inderdaad. Zonder zever, maar pakweg een dikke 15 jaar geleden was De Joepie echt wel een deftig magazine.

Afijn, ik lees geen roddelbladjes. Niets zo saai als celebrities, royalties en BV's.

Arifiene

Legacy Member
Glamour is geen roddelblad :/
Daar staan hoogstens wat comments in op de kledij van celebrities, en interviews/producten/kledij + artikels.
(ja ik heb een abbo ja :p)

Mr. M

Legacy Member
freeza zei:
²
alleen hoop ik dat ik die hier ook nooit thuis zie liggen...

Het leven van bekende mensen interesseert me dus geen enkele reet :p
idd mij ook totaal niet
nu ja, als andere mensen zich daar wel in intressere, tja dan moete ze zo'n boekjes maar kopen en lezen he :) (en blijkbaar zijn er zo toch e pak mensen)

FEW

Legacy Member
geen.
alhoewel ik vroeger bij een vriendin vaak de fancy las. toen ze dat nog kocht toch... omdat daar altijd van die enorm marginale lezersbrieven in stonden :D

de humo lees ik wel af en toe. (maar is dat een roddelblad?)

Gentille

Legacy Member
dag allemaal hebben wij hier thuis, gebruik het meestal voor de programmatie, blader er eens in en staat er iets interessant in lees ik het. Maar het is nu niet om te zeggen dat ik elk artikel lees

devilface

Legacy Member
De Story en den Dag Allemaal, omdat we die eens per maand doorkrijgen van mijn grootmoeder. Das altijd lachen eigenlijk, maar interessant zijn die dingen zelden of nooit hoor.

coap

Legacy Member
van tijdschriften alleen maar den humo. Maar das geen roddelblad =) . De rest vindk saai en geefk rap op want buite den titel staat er alleen maar useless emotional crap.

Blanco

Legacy Member
HUMO koop ik af en toe eens.
Dag allemaal, Story en heel die nannekesnest blader ik eens door als ik bij de meeneemchinees wacht op mijn eten. :p

Huasheng

Legacy Member
Zelden. Als er iets in huis komt, dan lees ik het. Ikzelf ga 't zelden tot niet kopen.

TheCrow7

Legacy Member
Het zoeken naar drukfouten op WC-papier met print is nog een nuttigere bezigheid dan die roddelpers door je strot te rammen op de pot.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan