Archief - Rapidshare vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sink

Legacy Member
R-evolution™' zei:
overdag of snachts uploade merk ik geen verschil in. en ik heb turbo.
btw ik zit ook op w z :evil:
dat bedoel ik eigenlijk niet.. uploaden overdag of 's nachts gaat even snel, t'is maar als je volle snelheid upload (32kb in mijn geval dus, expressnet :sad: ) dat je niet meer op een deftige snelheid kunt surfen

FEW

Legacy Member
80kb/s? dat kan helemaal niet, telenet turbo heeft maar een upload van 512kbps
=> 512kbps/8 = 64kb/s

R-evolution™'

Legacy Member
FEW zei:
ah, fout gelezen dan, dus maar aan het uploaden tegen 10kb/s?

ja ik weet niet hoe het komt. ma wel van 3 ftps aant downloade op deze pc en op andere pc nog 2 uploads naar ftp

R-evolution™'

Legacy Member
FEW zei:
dan lijkt het me toch vrij duidelijk hoe het komt :p

njah, ik dacht dat het toch sneller zou moete gaan :p ma zoveel ken ik nog niet van die upload getallekes :D

Psychodweep

Legacy Member
Brambo^ zei:
10k punten per maand halen is niet zo moeilijk :P

stoefer.

Tis nie voor iedereen weggelegd om 10k punten per maand te halen.

Ennuh, nie iedereen zit op school waar men een upload van 4mb/sec (hogeschool, unief) heeft eh.
Als Timmos nie meer studeert... dan ist ook bye bye snelle upload voor hem.

Timmos

Legacy Member
Psychodweep zei:
stoefer.

Tis nie voor iedereen weggelegd om 10k punten per maand te halen.

Ennuh, nie iedereen zit op school waar men een upload van 4mb/sec (hogeschool, unief) heeft eh.
Als Timmos nie meer studeert... dan ist ook bye bye snelle upload voor hem.
als ik afstudeer vul ik mijn zakken met geld en koop ik een T1 lijn. Of wacht, met dat geld kan ik evengoed alles kopen :unsure:

en ik zei toch dat ik amper iets download :p maar als ik bvb iets download dan doe ik dat meestal daar ja (voor de practicums, dan zit ik toch al in een pc-klas). Maar dat gebeurt dus weinig, en als het gebeurt, dan is het maar 100 mb per keer. :)

R-evolution™'

Legacy Member
Psychodweep zei:
stoefer.

Tis nie voor iedereen weggelegd om 10k punten per maand te halen.

Ennuh, nie iedereen zit op school waar men een upload van 4mb/sec (hogeschool, unief) heeft eh.
Als Timmos nie meer studeert... dan ist ook bye bye snelle upload voor hem.

iedereen die een beetje moeite doet kan die 10k halen....

Psychodweep

Legacy Member
R-evolution™' zei:
iedereen die een beetje moeite doet kan die 10k halen....

Nee, zeker niet... tis maar een klein deel die da kan.
Moest iedereen dat kunnen om 10k in 1 maand te halen, dan zou er bijna niemand meer een rs account kopen. Met 90 gb upload haal ik maar 200 ptn per dag (alst heel goe gaat).

R-evolution™'

Legacy Member
Psychodweep zei:
Nee, zeker niet... tis maar een klein deel die da kan.
Moest iedereen dat kunnen om 10k in 1 maand te halen, dan zou er bijna niemand meer een rs account kopen. Met 90 gb upload haal ik maar 200 ptn per dag (alst heel goe gaat).

ik zit met 5 gb upload. op mijn rapidshare account staat voor bena 1.5 gb aan files. ik heb 87xx punten op iets minder dan een maand tot nu toe.

ik denk dat jij op de verkeerde sites zit met de verkeerde shit

Zupperman

Legacy Member
peins ik ook, ge moet een beetje weten wat te uppen en waar het te zetten natuurlijk..

neomitochondria

Legacy Member
ik heb nog in mijn "hoogdagen" van de upload meer dan 1000 punten per dag gekregen op mijn gratis .de account :P, jammer genoeg zijn ze nu gestopt en ben ik dat kwijt, nu voort moment eventjes liever niet, want je moet er elke dag mee bezig zijn... en enorm veel tijd insteken.

bludgeoned

Legacy Member
Wat jullie allemaal niet doen voor een ( stomme ) rs-account.
Er bestaan betere alternatieven dan dat.

R-evolution™'

Legacy Member
tuurlijk bestaan er 1 veel beter alternatief dan rs. private FTP's. maar aan private ftp's waar zoveel opstaat als op rs geraak je niet snel. En de meeste onder ons gerake daar nooit aan. Ik heb een paar private ftp's met movies enz maar ik kan toch nog niet zonder rs.

en elke dag mee bezig ? 3 dage per week een 2 tal uurtjes

bludgeoned

Legacy Member
6 uur :D
Ga 6 uur gaan werken per week en je kunt je enkele rs accounts kopen.
Dan vind ik nieuwsgroepen toch een veel beter alternatief.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan