Psychodweep zei:
stoefer.
Tis nie voor iedereen weggelegd om 10k punten per maand te halen.
Ennuh, nie iedereen zit op school waar men een upload van 4mb/sec (hogeschool, unief) heeft eh.
Als Timmos nie meer studeert... dan ist ook bye bye snelle upload voor hem.
als ik afstudeer vul ik mijn zakken met geld en koop ik een T1 lijn. Of wacht, met dat geld kan ik evengoed alles kopen
en ik zei toch dat ik amper iets download

maar als ik bvb iets download dan doe ik dat meestal daar ja (voor de practicums, dan zit ik toch al in een pc-klas). Maar dat gebeurt dus weinig, en als het gebeurt, dan is het maar 100 mb per keer.
