sink
Legacy Member
het is nogal ambetant als 1 iemand zich ff uitleeft, waardoor de rest niet meer kan downloaden.. stel, de dinsdag is pb & heroes, is ruim 700mb per persoon, iedereen van ons groepje download die, dan blijft er niet zo veel meer over voor de andere dingen..FEW zei:jep, een account alleen levende houden is nogal veel werk.
waarom zou ge niet TE veel mogen downloaden? wij zitten bijna elke dag aan onze 5gig/dag - 25gig/5dagen. zo lang ge daar niet over gaat is er toch geen probleem?
maar ja, beter te weinig dan te veel, zodat we wat ruimte hebben, anders komt er boel van en kan je het helemaal vergeten, niet iedereen heeft die luxe om gewoon meteen van rs te kunnen downloaden (ipv die timers en zo)
ps. ik heb vorig jaar trouwens eens geprobeerd om zo'n account alleen levende te houden, en dat lukte nog vrij goed, alleen kwam ik met 5000-7000pt maandelijks niet toe.. (nu doe ik het wel wat rustiger aan trouwens, want da's niet gezond voor je upload
)


)