Archief - Rapidshare vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sink

Legacy Member
FEW zei:
jep, een account alleen levende houden is nogal veel werk.
waarom zou ge niet TE veel mogen downloaden? wij zitten bijna elke dag aan onze 5gig/dag - 25gig/5dagen. zo lang ge daar niet over gaat is er toch geen probleem?
het is nogal ambetant als 1 iemand zich ff uitleeft, waardoor de rest niet meer kan downloaden.. stel, de dinsdag is pb & heroes, is ruim 700mb per persoon, iedereen van ons groepje download die, dan blijft er niet zo veel meer over voor de andere dingen..
maar ja, beter te weinig dan te veel, zodat we wat ruimte hebben, anders komt er boel van en kan je het helemaal vergeten, niet iedereen heeft die luxe om gewoon meteen van rs te kunnen downloaden (ipv die timers en zo)


ps. ik heb vorig jaar trouwens eens geprobeerd om zo'n account alleen levende te houden, en dat lukte nog vrij goed, alleen kwam ik met 5000-7000pt maandelijks niet toe.. (nu doe ik het wel wat rustiger aan trouwens, want da's niet gezond voor je upload :p )

FEW

Legacy Member
ge moet het tactisch aanpakken hé. zien dat ge goede forums vindt en dan zorgen dat ge iets uploadt waarvan ge weet dat het veel punten opleverd :)

maar die download is geen probleem, we zitten maar met 3 mensen op onze account, waaronder een klasgenoot. dus wij downloaden vaak 1x en kopieren dat dan gewoon :)

sink

Legacy Member
idd, ik ken die anderen niet irl, enkel internet/forum buddies.. maar ja, je moet idd weten wat je moet uploaden.. ik haal soms met filmpjes van 20mb meer dan 500 downloads, da's gewoon wat de mensen willen blijkbaar :p

*Bios*

Legacy Member
kpak meestal om de 2 maanden zon 48uren account, goe cheap en gaat via de telefoon :)

Timmos

Legacy Member
sink zei:
het is nogal ambetant als 1 iemand zich ff uitleeft, waardoor de rest niet meer kan downloaden.. stel, de dinsdag is pb & heroes, is ruim 700mb per persoon, iedereen van ons groepje download die, dan blijft er niet zo veel meer over voor de andere dingen..
maar ja, beter te weinig dan te veel, zodat we wat ruimte hebben, anders komt er boel van en kan je het helemaal vergeten, niet iedereen heeft die luxe om gewoon meteen van rs te kunnen downloaden (ipv die timers en zo)

dit snap ik niet goed eigenlijk :p Jullie hebben ne premium account, dan kunt ge toch downloaden zoveel ge wilt? En ten tweede zijt ge me vrienden, dan kunt ge toch onderling afspreken wie wat downloadt en dat dan onderling uitwisselen? Zo download ge niet nodeloos 2 maal hetzelfde.

En waarom thuis uploaden/downloaden als ge op een school zit waar 3 computerklassen staan, met elke computer een ander IP, met elke computer een download van 3,5 MB / sec, met elke computer een upload van 4 MB / sec??? :D:D:D

sink

Legacy Member
je hebt een limiet van 5gb/dag (25gb/5dagen), per account, als je daarover zit kun je niet meer downloaden.. zoals ik al zei zijn het geen echte vrienden, aangezien ik ze niet irl ken en dus kunnen we niet ffkes een paar cdkes doorgeven.. we spreken wel zoveel mogelijk af idd

ten tweede; ik ga niet meer naar school, ik werk en daar ga ik geen domme stoten uitsteken door vollen bak te downloaden en uploaden..

the_vee

Legacy Member
bij mijn account staat er nergens iets van een limet/dag ze

ik download zoveel ik wil eigenlijk :)

Zupperman

Legacy Member
the_vee zei:
bij mijn account staat er nergens iets van een limet/dag ze

ik download zoveel ik wil eigenlijk :)

nope.. het staat er mss niet, maar download maar es >25GB op 5 dagen, dan zult ge het wel zien.. enfin staat ook erges in de FAQ dachtek

@FEW: zijt gy Fré op w-z ? ;)

Timmos

Legacy Member
sink zei:
je hebt een limiet van 5gb/dag (25gb/5dagen), per account, als je daarover zit kun je niet meer downloaden.. zoals ik al zei zijn het geen echte vrienden, aangezien ik ze niet irl ken en dus kunnen we niet ffkes een paar cdkes doorgeven.. we spreken wel zoveel mogelijk af idd

ten tweede; ik ga niet meer naar school, ik werk en daar ga ik geen domme stoten uitsteken door vollen bak te downloaden en uploaden..
mhm nee dat doe ik ook niet, ik heb daar geen tijd voor, laat staan om naar 1000 films te kijken die ik zou downloaden. Maar het lijkt mij hier in België niet handig om aan 50 kb/sec of zoiets te uploaden... ik bedoel voor een paar films zit ge direct aan anderhalve gig. Dat duurt dan 6 minuten aan 4MB/sec. Laat gij dan uw pc ne ganse dag aanstaan om te uploaden dan?

sink

Legacy Member
Timmos zei:
mhm nee dat doe ik ook niet, ik heb daar geen tijd voor, laat staan om naar 1000 films te kijken die ik zou downloaden. Maar het lijkt mij hier in België niet handig om aan 50 kb/sec of zoiets te uploaden... ik bedoel voor een paar films zit ge direct aan anderhalve gig. Dat duurt dan 6 minuten aan 4MB/sec. Laat gij dan uw pc ne ganse dag aanstaan om te uploaden dan?
wie zegt dat ik films upload? ik upload 1 maal per week zo'n 500mb, 's nachts of course.. ik ga slapen en tegen dat ik opsta staat het online, en dat tegen nachttarief, kost me maandelijks dus 1gb en heb dus nog de helft upload over voor het gewone internetverkeer..

btw, upload 4mb/sec :wtf:
ik denk dat de meeste telenetters hier nog steeds op 32kb/s zitten hoor..

btw2, mijn pc staan al aan van ergens in oktober :p

GhO$T

Legacy Member
Timmos zei:
En waarom thuis uploaden/downloaden als ge op een school zit waar 3 computerklassen staan, met elke computer een ander IP, met elke computer een download van 3,5 MB / sec, met elke computer een upload van 4 MB / sec??? :D:D:D
De scholen weten ondertusen ook wel beter hoor, er zijn er nog maar bitter weinig die u anoniem van zo'n lijnen gaan laten gebruik maken. (en als je zoiets doet terwijl je persoonlijk aangemeld bent, ben je wel heel slecht bezig hatuurlijk :D )

Timmos

Legacy Member
sink zei:
btw, upload 4mb/sec :wtf:
ik denk dat de meeste telenetters hier nog steeds op 32kb/s zitten hoor..
ja dat is dus de upload op onze school. 80 MB staat op rapidshare in 20 seconden.
GhO$T zei:
De scholen weten ondertusen ook wel beter hoor, er zijn er nog maar bitter weinig die u anoniem van zo'n lijnen gaan laten gebruik maken. (en als je zoiets doet terwijl je persoonlijk aangemeld bent, ben je wel heel slecht bezig hatuurlijk )
ik download geen 5 gig in één keer. Dat gaat trouwens niet want ik heb geen premium account. Maar af en toe eens 100 MB, niemand die erover gaat klagen. Nu heb ik wel afgelopen week van ma3d.com windows Vista afgehaald wat toch een 2.3 gig was, maar da's schoolgerelateerd e. Ging wel lekker snel binnen :D

En anoniem gaat het trouwens wel (in één van de 3 computerklassen kan je je anoniem aanmelden).

Maar ik ben geen echte w4r3z kerel, ik download nauwelijks iets, en uploaden doe ik zeker niet (buiten die 80 mb op rapidshare maar dat was om te testen hoe rap het wel ging... damn dacht ik, 4MB/sec :eek: )

R-evolution™'

Legacy Member
ik en kameraad hebbe samen 2 accounts, en wij komen niet toe met onze rapidshare accounts. maja FTP's ftw.

vannacht reset men meter en allebij de accounts zitte op 256xx mb

Timmos

Legacy Member
R-evolution™' zei:
ik en kameraad hebbe samen 2 accounts, en wij komen niet toe met onze rapidshare accounts. maja FTP's ftw.

vannacht reset men meter en allebij de accounts zitte op 256xx mb
waarom verwijst die link van rapidshare in uw sig naar disneyland? Een grap, of aangepast door een mod :p

FEW

Legacy Member
Zupperman zei:
nope.. het staat er mss niet, maar download maar es >25GB op 5 dagen, dan zult ge het wel zien.. enfin staat ook erges in de FAQ dachtek

@FEW: zijt gy Fré op w-z ? ;)
jep :)

Timmos zei:
mhm nee dat doe ik ook niet, ik heb daar geen tijd voor, laat staan om naar 1000 films te kijken die ik zou downloaden. Maar het lijkt mij hier in België niet handig om aan 50 kb/sec of zoiets te uploaden... ik bedoel voor een paar films zit ge direct aan anderhalve gig. Dat duurt dan 6 minuten aan 4MB/sec. Laat gij dan uw pc ne ganse dag aanstaan om te uploaden dan?
ganse nacht. telt dan maar voor de helft van de upload + ge gaat slapen, staat terug op, en het is geupload ;)

sink

Legacy Member
FEW zei:
jep :)


ganse nacht. telt dan maar voor de helft van de upload + ge gaat slapen, staat terug op, en het is geupload ;)
idd, ge moet maar eens overdag gaan uploaden.. dan kunt ge bijna niet meer deftig surfen, daarom doe ik het ook 's nachts als ik ga slapen

R-evolution™'

Legacy Member
sink zei:
idd, ge moet maar eens overdag gaan uploaden.. dan kunt ge bijna niet meer deftig surfen, daarom doe ik het ook 's nachts als ik ga slapen

overdag of snachts uploade merk ik geen verschil in. en ik heb turbo.
btw ik zit ook op w z :evil:

FEW

Legacy Member
ik heb ook turbo. de rapidshare servers zijn zo snel dat ge gemakkelijk volle snelheid kunt uploaden, ook al is dat geen vette in belgie, en wanneer ge volle snelheid upload gaat uw internet zowiezo niet meer vooruit.

R-evolution™'

Legacy Member
FEW zei:
ik heb ook turbo. de rapidshare servers zijn zo snel dat ge gemakkelijk volle snelheid kunt uploaden, ook al is dat geen vette in belgie, en wanneer ge volle snelheid upload gaat uw internet zowiezo niet meer vooruit.

inderdaad, en nu upload ik tege een zielige 80 kbps

enZiiime

Legacy Member
Nadeel met downloaden van rapidshare, ik zet 3 connecties tegelijk open, ik download aan 2.2mb/s, maar probeert dan nog maar is te surve op telenetforum als voorbeeld :D sloooom :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan