Archief - Rapidshare vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AeroDawn

Legacy Member
Hallo iedereen, ik zit hier met een vraag... zoals jullie misschien allemaal weten geeft Rapidshare een Premium Account weg voor 1 maand elke keer je 10000 punten haalt. Nu als je een Premium account koopt, dan krijg je 8000 punten. Klopt het dan ook dat als je dan 2 keer 1 maand Premium membership koopt, dat je dan 16000 punten = 1 maand gratis Premium krijgt? Want in dat geval is het goedkoper 6*1maand Rapidshare te kopen, in plaats van 1*6maand (zelfs met de korting erbij!)

R-evolution™'

Legacy Member
nee, je koopt dan 2 verschillende accounts en je kan geen punten omzetten van acount naar acount

Zupperman

Legacy Member
^idd en bij verlengen van account krijg je uiteraard geen punten meer bij

azerty_2006

Legacy Member
Heb ook al een paar keer premium gekocht voor een maand (op de .com).
Maar kan iemand me uitleggen hoe dat punten systeem werkt ?
Bv hoe veel punten per ge-uploade MB krijg ja ? en wat kan ik er mee doen... :)

Grtz

klennepette

Legacy Member
Elke keer iemand die geen premium member is een bestand van jou download dat groter is dan 1MB krijg je 1 punt.
Met 10.000 punten kan je ofwel een premium account van 1 maand aanmaken of jouw account met 1 maand verlengen.

R-evolution™'

Legacy Member
klennepette zei:
Elke keer iemand die geen premium member is een bestand van jou download dat groter is dan 1MB krijg je 1 punt.
Met 10.000 punten kan je ofwel een premium account van 1 maand aanmaken of jouw account met 1 maand verlengen.

op voorwaarde dat die persoon die van jouw download nog maar max 5 punte heeft gegoven die dag.

best nieuwe account maken, kwestie van punten

Zupperman

Legacy Member
R-evolution™';8332320 zei:
op voorwaarde dat die persoon die van jouw download nog maar max 5 punte heeft gegoven die dag.

best nieuwe account maken, kwestie van punten

Als hij in het laatste uur minder als 5 punten gegeven heeft ;)

Psychodweep

Legacy Member
Zupperman zei:
^idd en bij verlengen van account krijg je uiteraard geen punten meer bij

Jawel, je krijgt wel punten bij het verlengen.... enkel niet zoveel als bij een nieuwe account.

Zupperman

Legacy Member
Psychodweep zei:
Jawel, je krijgt wel punten bij het verlengen.... enkel niet zoveel als bij een nieuwe account.

Nu ge het zegt.. als ge een nieuwe account koopt voor een jaar (of voor eender hoelang) krijg je 8.000 punten.. als je verlengt hangt het ervanaf, maar voor 1 jaar verlengen, krijg je 12.000 punten :wtf: :crazy:

R-evolution™'

Legacy Member
Zupperman zei:
Nu ge het zegt.. als ge een nieuwe account koopt voor een jaar (of voor eender hoelang) krijg je 8.000 punten.. als je verlengt hangt het ervanaf, maar voor 1 jaar verlengen, krijg je 12.000 punten :wtf: :crazy:

boeie, met een beetje inspanning moet je maar 1 account kopen hoor.
10000 punten per maand is nu ook weer niet zoveel he

Zupperman

Legacy Member
I know, heb er zelfs nooit 1 gekocht, gewoon begonne met collector's account en daar 10k punte bijeengehaald ^^

Preske

Legacy Member
azerty_2006 zei:
Heb ook al een paar keer premium gekocht voor een maand (op de .com).
Maar kan iemand me uitleggen hoe dat punten systeem werkt ?
Bv hoe veel punten per ge-uploade MB krijg ja ? en wat kan ik er mee doen... :)

Grtz

het staat er letterlijk uitgelegd"

To collect points, you have to upload your files in the collector's-zone (here). You will get one point per download if the downloader is a free-user AND your file is bigger than 1 MB AND the downloader has generated less than 5 points in the last hour.

spiderbait911

Legacy Member
kan iemand me mss uitleggen hoe ik nog kan betalen want paypal heb ik niet heb namelijk geen visa of mastercard en online wire transfer weet ik niet hoe dat werkt

kan iemand me mss wat meer info geven ?

alvast bedankt !

bulldog567

Legacy Member
online wire transfe=> overschrijving via BIC code (ben wel ni zeker of het BIC/IBAN is)

FEW

Legacy Member
azerty_2006 zei:
Heb ook al een paar keer premium gekocht voor een maand (op de .com).
Maar kan iemand me uitleggen hoe dat punten systeem werkt ?
Bv hoe veel punten per ge-uploade MB krijg ja ? en wat kan ik er mee doen... :)

Grtz
ge upload een of andere file (meestal iets wat gegeerd wordt, illegale film etc dus). die links verspreid ge rond op forums en per download van een file krijgt ge een punt. max 5 punten per uur van 1 users, anders zou ge uzelf punten kunnen blijven geven door op uw links te blijven klikken :)

ik heb het geluk gehad dat ik een nieuwe account heb mogen maken van de 10.000 punten van een kennis.

sink

Legacy Member
tip: zorg dat je zo'n free premium account vastkrijgt, en spreek af met zo'n 5 mensen om die account levende te houden..

vorig jaar waren er zo accounts te krijgen (moest je wat geluk mee hebben), en samen met een paar andere begonnen we te uploaden om punten te verkrijgen, en nu is dat al bijna een jaar, en die account is er nog steeds (zonder te betalen)
alleen moet je wat afspreken als je niet té veel download, maar als je enkel de gewone dingen download is dat geen probleem.. (geen films, hoogstens eens een lost, pb of heroes wekelijks)

FEW

Legacy Member
jep, een account alleen levende houden is nogal veel werk.
waarom zou ge niet TE veel mogen downloaden? wij zitten bijna elke dag aan onze 5gig/dag - 25gig/5dagen. zo lang ge daar niet over gaat is er toch geen probleem?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan