Archief - proximus voordeel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
ah okay, generation heeft dit niet meer, njah maar ik had voordien wel gewoon tarief en daar ging het ook niet meer, maarjah is wel goed nu zit toch op generation

sToRm

Legacy Member
Radiance zei:
Daarvoor hebben ze Cardstop uitgevonden :)
Iemand die ne gsm pikt en er dan mee in 't rond belt moet echt wel lomp zijn.

mja, eerdat ge doorhebt dat ge u gsm verloren hebt kan er via die code wel al 100 euro van u rekening afzijn naar u gsm en die zijt ge kwijt:)

*edit*

en & lessthanjake

als ik even op de proximus site kijk staat er dit

"Hoe werkt het?
Om gebruik te kunnen maken van deze handige herlaadmogelijkheid moet u het Pay&Go-nummer koppelen aan een Fortis Bank-rekening. Eens de dienst geactiveerd is, kan de Pay&Go-gebruiker op elk gewenst moment zijn Pay&Go-kaart gratis herladen met 5, 15, 25 of 50 EUR door een bericht te sturen naar Proximus. Het herladen kan van om het even waar, zelfs in het buitenland. "

lukt dit dus ook nog met 10 EUR? :)

Robust²

Legacy Member
Da van da herladen van u gsm, normaal staat er daar een limiet op per maand, da ge zelf kutn instellen dus al ie gestolen is kan daar niet overgegaan worden :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
sToRm zei:
@ hierboven

bel #120# op u gsm en ge weet het

Thx, het is dus tot de 28ste... Zo ist eigenlijk net iets meer als een maand.
Nog een vraagje, het is een maximum van 1000smsen per maand, maar kan je dat ergens nazien aan hoeveel smsen daj al zit?

Stancke

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Nog een vraagje, het is een maximum van 1000smsen per maand, maar kan je dat ergens nazien aan hoeveel smsen daj al zit?

Nope,jammer eigenlijk maar 1000 sms'en is iets van iedere dag 33 sms'en sturen:oink:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Daar kom ik wel aan soms. Zeker nu met de feestdagen, tal van smsen moeten versturen...
Vandaag bv. kom ik nu zeker al aan stuk of 30-40 smse sinds 16u. (wel hoofdzakelijk met m'n vriendin)

Firestyler

Legacy Member
T€RM!N4T0R;8017436 zei:
Daar kom ik wel aan soms. Zeker nu met de feestdagen, tal van smsen moeten versturen...
Vandaag bv. kom ik nu zeker al aan stuk of 30-40 smse sinds 16u. (wel hoofdzakelijk met m'n vriendin)

en gij noemt da nog gezond? moest ik 15smsen na elkaar sturen na mn lief ik kom zot... toch zeker als zo is van "wa doeje nu..." etc...
(is geen aanval ofzo zenne zeker nie!, gewoon hoe bij mij is)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Nie allemaal naar haar eh, wel veel vandaag, maar tis vooral voor dingen af te spreken voor deze kerstvakantie.
En soms zit je al es een paar letters over je berichtgrootte (bv 165 tekens ipv 160 wat al direct 2 smsen zijn)

Firestyler

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Nie allemaal naar haar eh, wel veel vandaag, maar tis vooral voor dingen af te spreken voor deze kerstvakantie.
En soms zit je al es een paar letters over je berichtgrootte (bv 165 tekens ipv 160 wat al direct 2 smsen zijn)

heheh zo ja, vroeger durfde ik hen teveel aandacht geven, teveel sturen enzo en raakte ik iedere mn lief kwijt erdoor :D

S59

Legacy Member
a242050 zei:
Bij pay and go classic krijg je als bonus 30% meer belkrediet.
Bij pay and go generation krijg je als bonus in het weekend en na 16.00 1000 sms'en gratis naar eender welk netwerk. Dit geldt echter alleen als je binnen de 31 dagen voor minstens 10 EUR herlaadt.
Van tariefplan wijzigen kan je op my pay and go op de site van proximus of naar 1712 bellen.
Waarschijnlijk beetje achterlijke vraag, maar euh, kan je belkrediet ook gebruiken om te sms'en of is dat echt alleen maar bellen? :unsure:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Thx, het is dus tot de 28ste... Zo ist eigenlijk net iets meer als een maand.

Niet dus...
Als ik #140# deed stond er dat het geldde tot en met 28dec (herladen 27nov). Nu sms ik echter niet meer gratis...
"tot en met" betekent toch 28 inbegrepen?! :ironic:

bekaertpj

Legacy Member
Heb ook zo'n bonus van proximus. Gratis sms'en na 16.00 en in het weekend + 15 live vodafone-sessies. Wat is dit juist die vodafone sessies ?

Stancke

Legacy Member
Om nog even boven te halen....

Heb Pay&Go Generation en sinds nieuwjaarsdag moet ik wél betalen voor men SMS'en (ook na 16u en weekends dus)

Heb vandaag gebeld naar Pay&Go en normaal zou alles na het weekend in orde moeten zijn en krijg ik ALLE sms'en terugbetaald. Heb wel 20min aan de telefoon gehangen maar het was het waard :)

(Het moet niet altijd slecht nieuws zijn:))

Plut0r

Legacy Member
Stancke zei:
Om nog even boven te halen....

Heb Pay&Go Generation en sinds nieuwjaarsdag moet ik wél betalen voor men SMS'en (ook na 16u en weekends dus)

Heb vandaag gebeld naar Pay&Go en normaal zou alles na het weekend in orde moeten zijn en krijg ik ALLE sms'en terugbetaald. Heb wel 20min aan de telefoon gehangen maar het was het waard :)

(Het moet niet altijd slecht nieuws zijn:))

Ik heb het ook al gemerkt de afzetters hopelijk krijgk ook men geld terug :)

GaMe®

Legacy Member
bekaertpj zei:
Heb ook zo'n bonus van proximus. Gratis sms'en na 16.00 en in het weekend + 15 live vodafone-sessies. Wat is dit juist die vodafone sessies ?

Als je een vodafone gsm hebt kan je hier gratis mee op het vodafone portaal. (Gprs)
Ik weet niet of het op gewone gsm's ook gaat..

Kid_C

Legacy Member
GaMe® zei:
Als je een vodafone gsm hebt kan je hier gratis mee op het vodafone portaal. (Gprs)
Ik weet niet of het op gewone gsm's ook gaat..

Kan je ook niet de vodafone instellingen zetten op je gsm ?

Firestyler

Legacy Member
GaMe® zei:
Als je een vodafone gsm hebt kan je hier gratis mee op het vodafone portaal. (Gprs)
Ik weet niet of het op gewone gsm's ook gaat..

gratis? van die gratis dingen merk ik niet teveel hoor!

Stancke

Legacy Member
net men bedrag (gedeeltelijk) terug gekregen en SMS nu terug gratis :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan