Archief - proximus voordeel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
normaal gezien heb je tal van voordelen bij proximus.
nu, als telkens je herlaad met een Pay&Go kaart krijg je iet van 30% gratis erbij
om kortweg te zeggen ik kreeg dit ook altijd tot ineens in september krijg ik dit niet meer, ik herlaad altijd met 25€ en sindskort met 50€, komt er altijd maar dit bedrag erop niet zoals vroeger 30€ bij 25€ herladen... dees vind ik echt raar
een maand geleden heb ben ik overgestapt naar generation model, krijg ik steeds geen extra meer bij... en om naar de klantendienst te bellen heb ik meestal geen tijd.

weet iemand raad hiermee? allé ik zou toch graag die extra 30% terug krijgen bij iedere herlaadbeurt

orez

Legacy Member
mss met uw kaart heeft het langer dan 1 maand geduurd om es te herladen.
De voorwaarde voor de levenslange bonus, is minimum 1x per maand herladen.

Firestyler

Legacy Member
als ge keer 1 maand overslaat zijde die kwijt ofzo, ook al herlaad je dan de andere keren erna binnen de 30 dagen?

Massis

Legacy Member
die bonus is niet voor generation geloof ik, bij generation kunde altijd na 4 u en in't weekend voor nix smsen als ge binnen de maand herlaadt

Davy C.

Legacy Member
keb ook een vraagje over generation
kunde na 16u dan naar alle netwerken gratis zende of alleen ma naar proximus?

NinjaTune

Legacy Member
naar alle netwerken.

ik krijg da extra krediet ook niet meer sinds ik bij generation zit :/
kan je trouwens 10 euro herladen via bank? ik doe altijd 15, ma 10 zou beter uitkomen.

screaM^

Legacy Member
die bonus is enkel met het standaard tariefplan dacht ik.
in elk geval al niet met generation, omdat hier andere bonussen ( gratis sms ) aan vasthangen.

DéWé

Legacy Member
screaM^ zei:
die bonus is enkel met het standaard tariefplan dacht ik.
in elk geval al niet met generation, omdat hier andere bonussen ( gratis sms ) aan vasthangen.

Met tarief voor studenten ging het ook maar ben nu overgestapt naar generation...

Garmir

Legacy Member
LexiC zei:
naar alle netwerken.

ik krijg da extra krediet ook niet meer sinds ik bij generation zit :/
kan je trouwens 10 euro herladen via bank? ik doe altijd 15, ma 10 zou beter uitkomen.

Ja dit kan je kan zelf 5€ doen maar dan heb je te weinig om aan de eisen gelijk te staan van het generation model.

a242050

Legacy Member
Bij pay and go classic krijg je als bonus 30% meer belkrediet.
Bij pay and go generation krijg je als bonus in het weekend en na 16.00 1000 sms'en gratis naar eender welk netwerk. Dit geldt echter alleen als je binnen de 31 dagen voor minstens 10 EUR herlaadt.
Van tariefplan wijzigen kan je op my pay and go op de site van proximus of naar 1712 bellen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Als je herladen hebt op 27/11, wann moet je dan TEN LAATSTE herladen?
Is dat 27/12? (meest logische)
Is 28/12 ook nog mogelijk om de bonus te behouden van P&G Generation? (wss niet)
Of is 26/12 (vandaag dus) toch maar het veiligste om al te herladen?

Mss domme vraag maar ik vraag het toch maar voor het zekerste dus zeik er niet over...

sToRm

Legacy Member
@ hierboven

bel #120# op u gsm en ge weet het


heb ook nog een vraagje. Waar kan je tegenwoordig nog voor 10 euro pay&go herladen. Bij ons in de krantenwinkel is het altijd 15 euro en aan de bankautomaat ook...

Thxz

Shyheim

Legacy Member
mijne pay&go staat gelinkt met mijn Fortis-bankrekening
dus ik moet #124*10# intypen, en diene herlaadt mijn kaart voor €10

sToRm

Legacy Member
LessThanJake zei:
mijne pay&go staat gelinkt met mijn Fortis-bankrekening
dus ik moet #124*10# intypen, en diene herlaadt mijn kaart voor €10

handig totdat ge u gsm verliest.

Als da nu met een code beveiligt was zou ik da direct doen ja ma anders kunne ze nog een mooie som van je rekening halen ...

Radiance

Legacy Member
Daarvoor hebben ze Cardstop uitgevonden :)
Iemand die ne gsm pikt en er dan mee in 't rond belt moet echt wel lomp zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan