Firestyler
Legacy Member
normaal gezien heb je tal van voordelen bij proximus.
nu, als telkens je herlaad met een Pay&Go kaart krijg je iet van 30% gratis erbij
om kortweg te zeggen ik kreeg dit ook altijd tot ineens in september krijg ik dit niet meer, ik herlaad altijd met 25€ en sindskort met 50€, komt er altijd maar dit bedrag erop niet zoals vroeger 30€ bij 25€ herladen... dees vind ik echt raar
een maand geleden heb ben ik overgestapt naar generation model, krijg ik steeds geen extra meer bij... en om naar de klantendienst te bellen heb ik meestal geen tijd.
weet iemand raad hiermee? allé ik zou toch graag die extra 30% terug krijgen bij iedere herlaadbeurt
nu, als telkens je herlaad met een Pay&Go kaart krijg je iet van 30% gratis erbij
om kortweg te zeggen ik kreeg dit ook altijd tot ineens in september krijg ik dit niet meer, ik herlaad altijd met 25€ en sindskort met 50€, komt er altijd maar dit bedrag erop niet zoals vroeger 30€ bij 25€ herladen... dees vind ik echt raar
een maand geleden heb ben ik overgestapt naar generation model, krijg ik steeds geen extra meer bij... en om naar de klantendienst te bellen heb ik meestal geen tijd.
weet iemand raad hiermee? allé ik zou toch graag die extra 30% terug krijgen bij iedere herlaadbeurt
