Archief - Proximus - Ervaringen, discussies & vragen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Herman De Croo

Legacy Member
Ik heb eens een kaartje in de brievenbus gehad dat ik 3 maand lang gratis fiber kan testen. Weet iemand welke link er op dat kaartje staat?

IduR

Legacy Member
Sedert een 8 tal maanden de overstap van Telenet naar Proximus gewaagd met 2 gsm abo + internet, tv + vaste telefoon + Netflix.
Eigenlijk wel tevreden buiten enkele issues met de facturatie, maar ruim gecompenseerd door de klantendienst.

Als het goed is mag het ook gezegd worden hé...

Herman De Croo

Legacy Member
Proximus heeft vandaag een nieuw product "Flex" aangekondigd. Internet zit er overal in, en dan kan je tv en gsm toevoegen

Herman De Croo zei:
Ik heb eens een kaartje in de brievenbus gehad dat ik 3 maand lang gratis fiber kan testen. Weet iemand welke link er op dat kaartje staat?

Na telefonisch contact, is er nu een promo voor 6 maanden 40 euro: Internet Fiber, 15GB gsm en TV

Gray

Legacy Member
Herman De Croo zei:
Ik heb eens een kaartje in de brievenbus gehad dat ik 3 maand lang gratis fiber kan testen. Weet iemand welke link er op dat kaartje staat?

das wel tof.
En ik denk dat dergelijke link wel "persoonlijk" is dus ik geloof dat je best nog eens in je vuilniszakken kijkt :D

camerad

Legacy Member
Herman De Croo zei:
Proximus heeft vandaag een nieuw product "Flex" aangekondigd. Internet zit er overal in, en dan kan je tv en gsm toevoegen



Na telefonisch contact, is er nu een promo voor 6 maanden 40 euro: Internet Fiber, 15GB gsm en TV

Interessante promo maar zal vast wel enkel voor nieuwe klanten zijn. Ze veranderen regelmatig de naam van een pack om dan met een promo uit te pakken om nieuwe klanten aan te trekken.

Remake

Legacy Member
IduR zei:
Sedert een 8 tal maanden de overstap van Telenet naar Proximus gewaagd met 2 gsm abo + internet, tv + vaste telefoon + Netflix.
Eigenlijk wel tevreden buiten enkele issues met de facturatie, maar ruim gecompenseerd door de klantendienst.

Als het goed is mag het ook gezegd worden hé...

Hoe typisch is da? Toen ik bij Proximus zat ook continue facturatie"foutjes". Mensen die er niet op letten en niet bellen zijn gewoon hun geld kwijt.

de hamster

Legacy Member
Remake zei:
Hoe typisch is da? Toen ik bij Proximus zat ook continue facturatie"foutjes". Mensen die er niet op letten en niet bellen zijn gewoon hun geld kwijt.

Ik ben een maand of 4 bij Proximus geweest, en ondanks heel wat telefoons naar hun klantendienst heb ik nooit een factuur gehad die klopte. Steeds de belofte van het in orde te brengen, geld terug te storten.. ik kreeg uiteindelijk zelfs nog een factuur voor een maand na dat ik had laten weten dat ik mijn abbo op wou zeggen en alles al bij Telenet zat. Die hun administratie is gewoon incompetent.

Remake

Legacy Member
de hamster zei:
Ik ben een maand of 4 bij Proximus geweest, en ondanks heel wat telefoons naar hun klantendienst heb ik nooit een factuur gehad die klopte. Steeds de belofte van het in orde te brengen, geld terug te storten.. ik kreeg uiteindelijk zelfs nog een factuur voor een maand na dat ik had laten weten dat ik mijn abbo op wou zeggen en alles al bij Telenet zat. Die hun administratie is gewoon incompetent.

Ik begin te twijfelen of het incompetentie is of kwade wil. Ben er denk ik al een 8-tal jaar weg en blijkbaar nog steeds exact dezelfde problemen. Buiten die problemen nooit last mee gehad, maar als je op 2 facturen minstens 1x moet bellen omdat er iets mis is, ga je gewoon op een ander. Bij Telenet en Orange nooit facturatieproblemen gehad.
Ik betaalde toen ook via domiciliëring, er is eens 180 euro van mijn rekening gegaan ipv 15 (enkel gsm toen). Ik belde er voor: "geen probleem, we gaan het regelen met volgende facturen. " Als je daarmee instemt zit je nog een dik jaar vast bij die mannen ... Dus geëist dat ze direct terug stortten, en van het moment dat het bedrag op de rekening stond was ik weg. Denk dat ik in 2 jaar 15x gebeld heb met hun klantendienst wegens foute factuur. Hemeltergend.

Houdini

Legacy Member
Herman De Croo zei:
Ik heb eens een kaartje in de brievenbus gehad dat ik 3 maand lang gratis fiber kan testen. Weet iemand welke link er op dat kaartje staat?

Wij hadden deze link doorgekregen als promo actie: https://proximus.be/fiberpromo29

Mij kunnen ze voorlopig niet overtuigen. Fiber is voor mij minstens een 500/500 of een 1000/1000 ... maar ze nemen gewoon dezelfde snelheden over van Telenet.

---

Legacy Member
Als er iemand MobileVikings denkt te worden op korter termijn, je doet mij een groot faveur de volgende link te gebruiken :)


Edit Crew: het is niet de bedoeling om zo'n links hier te posten voor persoonlijke doeleinden: weggehaald.

Noscoped420

Legacy Member
Dit forum is niet om mensen te doen klikken op je referral link en die link pluggen is dan ook niet gewaardeerd, en verder heeft dat 0.00000 te maken met proximus.

Blueangel1881

Legacy Member
de hamster zei:
Ik ben een maand of 4 bij Proximus geweest, en ondanks heel wat telefoons naar hun klantendienst heb ik nooit een factuur gehad die klopte. Steeds de belofte van het in orde te brengen, geld terug te storten.. ik kreeg uiteindelijk zelfs nog een factuur voor een maand na dat ik had laten weten dat ik mijn abbo op wou zeggen en alles al bij Telenet zat. Die hun administratie is gewoon incompetent.
Idem. Op mijn korting van het werk wacht ik al van November, nog altijd niet in orde

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Waelvis

Legacy Member
Blueangel1881 zei:
Idem. Op mijn korting van het werk wacht ik al van November, nog altijd niet in orde

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Korting vant werk?
Hebben wij da?

mr.purple

Legacy Member
Proximus begint serieus mijn voeten uit te hangen.

Sinds maart geregeld storingen.
Telkens maar (relatief) kort, maar wel wreed ambetant.
TV en internet plat voor een 10-15 minuten.

Dus tegen wanneer je telefonisch binnengeraakt, werkt het terug en zijn er volgens hun check geen problemen.

Vorige week was mijn emmerke vol, na zo een 5-tal storingen op 2 uur tijd, en nog maar eens gebeld en gevraagd om iemand langs te sturen.
Ze gingen de dag erna al een specialist sturen.

Dag verlof genomen.
Man komt aan en voor hij begint, kan hij me al een grafiek tonen van onze storingen. (storingen die er volgens de klantendienst nooit waren)
Hij vervangt de telefoonstekker en de signalen zijn al een pak sterker. Toch nog onvoldoende volgens hem en zou een interventie aan de bekabeling in het straat ons volledige snelheid moeten geven.

Afspraak gemaakt (want dat is natuurlijk voor een andere dienst). Alhoewel de werken buiten zijn, moet er iemand thuis zijn. Er bestaat immers de kans dat ze toch nog eens binnen moeten zijn.
Deze zouden gisteren komen tussen 8 en 17u. Om 7u45 nog een sms ter bevestiging.
17u niemand gezien, klantendienst gebeld.
"Ahja, dat stond ingepland, geen idee waarom dat niet is doorgegaan, we zullen u binnen enkele dagen terugbellen voor een nieuwe afspraak"

Preske

Legacy Member
Al een paar dagen dat ik op 4G 1Mbps max haal. 3G is 10mbps... De helpdesk raakt niet verder dan "we gaan het bekijken" of "is het al opgelost" Drie dagen na melding!!!!!
Veel mensen klagen erover, maar altijd het zelfde liedje. de helpdesk vraagt of een DM (en negeert het) of negeert het van in het begin om dan na drie dagen te vragen of het probleem zich nog voordoet.

Het is duidelijk dat er iets aan de hand is, en dat ze een gag-order gekregen hebben en absoluut niet mogen bevestigen dat er een storing is.

Noscoped420

Legacy Member
Vandaag opgebeld door een 02 nummer, zogezegd iemand van Proximus aan de lijn die mijn Mobilus M van 25.99 wilt omzetten naar een abbo van 36 of 37 omdat ik soms eens een paar euro per maand er boven ga.

Maar dat is door 1 of 2 tickets van De Lijn te kopen per maand en die zijn altijd buiten je abbo dus omzetten heeft ook geen nut, en verder heb ik al met Mobilus M onbeperkt bellen en 17.5gb data dankzij een paar acties en een smartphone af te betalen dus heb geen nut aan een abbo van 36 Euro.

Die nummer ff opgezocht op Google en lijkt 1 of andere callcenter te zijn dat belt voor Proximus om reclame en dergelijke te slijten maar iemand zei ook dat hij dit bij Proximus had gevraagd en ze hadden hem gezegd dat dit callcenter niet voor Proximus belt, maar de dame wist wel op welke naam onze formule stond voor ze dit aan mij vroeg.

Vind het eigenlijk niet kunnen dat ze u opbellen om u een abbo te slijten van 10 euro per maand meer omdag ge eens +3.50 per maand af en toe boven uw abbo gaat omwille van een Lijn ticket, zit thans al van Oktober 2018 bij Proximus en betaal al 1.5 jaar die smartphone met Mobilus M af en nu pas bellen ze eens op, nuja liever dat ze nooit opbellen als ik meer nodig heb zal ik wel zelf naar de echte klantendienst bellen.

knight-rider

Legacy Member
Eindigde dat nummer toevallig op 5566?
Want ik heb op de middag ook telefoon gehad van een 02 nummer, maar was net te laat om op ge nemen.

Noscoped420

Legacy Member
nee was 02 808 07 53 , heb dat nummer online opgezocht op een site die probeert te achterhalen wie je belt aan de hand van comments van gebruikers en lijkt 1 of ander callcenter te zijn wat voor alles en nog wat belt en je dingen probeert te verlappen.

Comments uit 2018 zeggen dat het een nummer was van testaankoop en ze proberen een formule te slijten van 21 euro en jongere comments zeggen dat ze in names van Proximus bellen, precies ook om dingen aan te smeren want die dame wou me echt wel op een Proximus mobiel abbo van 36 Euro ipv mijn Mobilus M maar vriendelijk voor bedankt.

Ik vertrouw het toch niet echt, sommige comments spreken van oplichters en volgens iemand die aan Proximus vroeg had dit nummer ook niks met Proximus te maken maar dan vraag ik me hoe ze de naam wisten van wie mijn telefoonnummer was want ze vroegen al of ze bij xxxx xxxxx aan het spreken waren nog voor ik iets zei.

Als ik het nog 1x in beeld zie komen op mijn gsm blokkeer ik het nummer, klinkt me allemaal een beetje te dodgy.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan