Archief - pistache nootjes = kanker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
Krayt zei:
Naar 't schijnt heeft B.A. Baraccus kanker gekregne van zijn gouden kettingen...

wtf ja da zou wel kunnen, al die gasten van the A team hebben daar kanker hé zeg.
i bet the colonel daar, dien eeft zeker kanker van zijn zware sigaren :)
ma die 2 andere... dunnow

stoomboot

Legacy Member
Zelfs van koekjes ;)
Zoals van alle andere dingen die ooit gebakken zijn geweest... Dusja, echt alles wat ge eet veroorzaakt kanker :wtf:

't is ni omdat ge iets eet "waar ge kanker van krijgt", dat ge ook daadwerkelijk kanker gaat krijge...

En van Mr.T, dat is absoluut niet waar ivm zijn kettingen die hem kanker gegeven zouden hebben.
Hij had in de jaren '90 kanker en heeft het overwonnen. Hij is nog altijd te zien met zijn kettingen hoor. Dusja... Bizarre uitspraak?


Overigens is "thuis" de meest kankerverwekkende plaats om in te zijn ;)

Krayt

Legacy Member
Maar van alles wat zwaar verbrand is krijgt ge ook meer kans op kanker...

stoomboot

Legacy Member
Ja, roet is de meest kankerverwekkende stof die er bestaat (lees: tot nog toe is ontdekt)

Smakelijk eten als je nog eens een barbecue houdt ;)

moemi

Legacy Member
Ik kom daar nu keer zo geërgerd van hé. Ge krijgt tegenwoordig van álles kanker, en áls ge alles zou vermijden waar je kanker kunt van krijgen, dan krijg je het 'zomaar' omdat je er aanleg voor hebt ofzo. Als je zo alles mag geloven moet iedereen gewoon aan kanker sterven... Ok, ik ga niet tegen dingen in die echt vast staan zoals roken e.d hé, maar als ze afkomen met zo'n dingen als noten of ' als ge uw oksels scheert en dan met deo spuit krijg je kanker' (en mensen die dit dan nog echt geloven..) Echt , groen kom ik er van :tongue:

EternalSilence

Legacy Member
van online spelen tegen hollanders krijg je ook kanker.

hollander na de zoveelste dodelijke headshot:
kanker, kankertyfus, :angry:
kankerkut
kankerklootzak


:lol:

Rage

Legacy Member
het is logisch dat wij allemaal doodgaan aan kanker. Van wat zouden we anders doodgaan??

Wover

Legacy Member
Van teveel douchen krijg je ook kanker. Ok, misschien geen kanker, maar in ieder geval problemen met je longen, door de chloor die in het water zit en door te douchen wordt dat verneveld en krijg je dat dus makkelijk binnen.

Dus ofwel met een gasmasker douchen, ofwel een bad pakken ;).

SideShow

Legacy Member
kanker krijg je door een mutatie in een cel, die zich dan verder en zonder regeling gewoon blijft verder delen

een cel die zich verkeerd deelt en dus een mutatie cel tot stand brengt, wordt meestal gewoon afgestoten door het lichaam, bvb door witte bloedcellen

men is bezig met het zoeken naar waarom bepaalde mutatiecellen (de slechte = kanker) zich ongestoord verder blijven delen, en dus blijkbaar ongevoelig zijn voor de impuls van het lichaam of er niet naar luisteren. ze doen hun eigen zin, ze bepalen hun eigen ritme

celdelingen gebeuren door het 'kopieren' van aminozuurketens oftewel dna; die bouwstoffen worden uit de 'omgeving' gehaald. dit kopieren is van nature uit niet 100% veilig. de natuur is geen wiskunde ... soms kan uit zo een mutatie ook iets moois gebeuren, bvb resistentie voor een ziekte, bacterie...

denk ik e, ben ook geen expert

Bot

Legacy Member
cola light is zelfs kankerverwekkend zeden ze is op nieuws, ik zie da nog in elke winkel staan ze

Xcessive-

Legacy Member
Damn dat wordt dus geen pistache noten meer eten onder de zonnebank!

Er is inderdaad echt veel kankerverwekkend tegenwoordig.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Geniet van je leven, doe waar je zin in hebt en mijd alleen de overduidelijke dingen als verbrande shit op eten en je apot paffen. Dan leef je nog het langst. Das immers ook bewezen, 'n gelukkig mens leeft langer.

stoomboot

Legacy Member
Bot zei:
cola light is zelfs kankerverwekkend zeden ze is op nieuws, ik zie da nog in elke winkel staan ze

Het is voor mensen zoals u dat we het dus blijven herhalen:
IN GROTE HOEVEELHEDEDEN...


Maar voor elk product geldt: overdaad schaadt.
Dusja

Jonathan

Legacy Member
nielseke zei:
Ja, roet is de meest kankerverwekkende stof die er bestaat (lees: tot nog toe is ontdekt)

Smakelijk eten als je nog eens een barbecue houdt ;)

No worries ! Kzal m'n buik rond eten :)

Het rare is dat kanker precies toch een beetje in de familie zit meestal . Sommige families heeft iedereen kanker , andere falimies niemand. Bij ik is er niemand in m'n hele familie die al kanker gehad heeft , zelfs niet in verre familie ( niets dat ek weet ) .

Cycloon

Legacy Member
Volgens mij is dat omdat families vaak dezelfde gewoontes hebben zoals voorkeur voor bepaalde voedingswaren, leefritme, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan