Archief - pistache nootjes = kanker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
oké van wa krijg je nu allemaal kanker ! :)
kwil het wel weten want ik wil lang leven ^^

pieta

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
oké van wa krijg je nu allemaal kanker ! :)
kwil het wel weten want ik wil lang leven ^^

als je geen kanker wil, schiet ge u best nu al door de kop:niceone:

anywayz: kheb me vandaag net een pakske gaan halen in den aldi^^

S.conceiçao7

Legacy Member
pieta zei:
als je geen kanker wil, schiet ge u best nu al door de kop:niceone:

anywayz: kheb me vandaag net een pakske gaan halen in den aldi^^

nie zeveren hé.
het is perfect mogelijk de kans op kanker te verminderen, door gezond te leven, en nie van die schadelijke producten te gebruiken.

dus mijn vraag is, wekle zijn schadelijke producten,
naast sigaretten, pistache nootjes, e.d.

Sir.Killalot

Legacy Member
HighWire zei:
Als ek daarvan kanker zou krijgen zou ek nu al dood zijn, hoeveel ik er daar ni van eet... (of at destijds toch)

², eens ge daaraan begint stop je er niet mee :(

Karre

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
nie zeveren hé.
het is perfect mogelijk de kans op kanker te verminderen, door gezond te leven, en nie van die schadelijke producten te gebruiken.

dus mijn vraag is, wekle zijn schadelijke producten,
naast sigaretten, pistache nootjes, e.d.

Als je echt kanker wilt vermijden blijf je best gewoon thuis, al die uitlaatgassen in de lucht alleen al + misschien krijg je wel huidkanker door de zon. En als je je kans op kanker dan nog eens wilt verminderen mag je enkel natuurlijke stoffen drinken zoals melk en water en dus vooral geen alcohol of frisdrank. Qua eten mag je geen frieten, hamburgers en al die dingen eten en er is nog zo veel meer. Zet dat gewoon uit uwe kop want zelfstoe verkleinde de kans zodanig tot een minim getal kan het nog altijd gebeuren dat iemand die rookt geen kanker krijgt terwijl jij het wel krijgt.

Conqie

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
nie zeveren hé.
het is perfect mogelijk de kans op kanker te verminderen, door gezond te leven, en nie van die schadelijke producten te gebruiken.

dus mijn vraag is, wekle zijn schadelijke producten,
naast sigaretten, pistache nootjes, e.d.

Oh de naieve zieltjes, nuja ik zal je lijstje vervolledigen
zuurstof..

denkimi

Legacy Member
niemand weet hoe het komt dat sommige mensen kanker krijgen en andere niet. er zijn al duizenden onderzoeken geweest naar alle mogelijke oorzaken, en blijkbaar krijg je van alles kanker.

niet van wakker liggen, zelfs als ge alles wat mogelijk kankerverwekkend is vermijdt hebt ge nog altijd kans dat ge het weldegelijk krijgt

boogje

Legacy Member
Ik dacht dat je ironisch bezig was Leprechaun, maar blijkbaar niet;). Je krijgt van een ziljoen dingen "kanker" *kuch*kuch*. Als je zeker wilt dat je geen kankerverwekkende sotffen wilt binnenkrijgen stel ik voor om zelfmoord te plegen (zonder buiten te komen,want er zitten wss kankerverwekkende stoffen in de lucht :sleep:). Je krijgt evenveel kanker van pistachenootjes dan van diarree. Enkel kankerstokjes brengen je naar..euhm..kanker dus. Dus don't worry en fret nog zo'n zakje nootjes, mmkay? :love:

GhO$T

Legacy Member
den-kimi zei:
niemand weet hoe het komt dat sommige mensen kanker krijgen en andere niet. er zijn al duizenden onderzoeken geweest naar alle mogelijke oorzaken, en blijkbaar krijg je van alles kanker.

niet van wakker liggen, zelfs als ge alles wat mogelijk kankerverwekkend is vermijdt hebt ge nog altijd kans dat ge het weldegelijk krijgt
Het is toch nog maar recent in de geschiedenis dat zoveel mensen kanker krijgen, dus tzal wel niet zomaar van 'alles' komen.

Maar goed, als zelfs al die wetenschappers niet kunnen bepalen wat juist kanker veroorzaakt en wat niet, zal ik alleszins niet beginnen met mij van alles te ontzeggen omdat je er kanker zou kunnen van krijgen.

Blijven vreten dus die pistache noten, in een ander onderzoek hebben ze ook al es gezegd dat je slim wordt zeker van pistache noten? :D

Sephiroth

Legacy Member
niet aan denken en hopen dat ze binnenkort een wondermiddel ertegen vinden :unsure:
dan kunde zoveel roken en doen zoals ge wilt :p
(ma das nie voor de nabije toekomst zeker)

denkimi

Legacy Member
Het is toch nog maar recent in de geschiedenis dat zoveel mensen kanker krijgen, dus tzal wel niet zomaar van 'alles' komen.

1) het is nog maar recent in de geschiedenis dat de mensen oud genoeg worden om te sterven aan kanker. er waren niet veel egyptenaren die meer dan 30 jaar oud werden

2) het is nog maar recent in de geschiedenis dat men weet waaraan iemand gestorven is. vroeger gingen mensen dood van ongeneeselijke ziektes, tegenwoordig heeft men die ziektes ingedeeld in groepen en namen gegeven.

ashraa

Legacy Member
hier op onze aardbol is het nogal wiedes dat je kanker krijgt, iedereen krijgt het, de een wat vroeger dan de ander, en sommigen niet (maar dan zijn ze ervoor gestorven)

kijk eens in je buurt of je geen enkele fabriek in de buurt hebt die een uitstoot van bepaalde gassen/producten doet.
denk er dan eens bij dat zo'n uitstoot nogal makkelijk honderden kilometers kan afleggen en nog altijd giftige stoffen kan meedragen. en kijk nu eens naar een straal van 100km rond je woning, als nr zelzate kijk dan hebben we hier op nog geen km van de dorpskern al een teerfabriek, als we dan er nog een km bijtellen, nog eens zware staalnijverheid, dan nog een km of 10 hebben we ineens een aantal petrochemische fabrieken, cementfabriek, ... erbij.

dus als al die stofjes van uitstoot of gewoon van opslag nog maar 10km in de lucht afleggen, dan ben ik er steevast van overtuigt dat ik kanker krijg.

we hebben hier kerncentrales, zware staalnijverheid, petrochemie allemaal in ons belgenlandje, dan is het toch maar normaal dat we kanker krijgen zeker

ik vind het een prestatie als ik nu nog iemand zie die nog niet iemand in de familie heeft met kanker

ikzelf ben al genoeg geconfronteerd met kanker, ik kan ze al op 1 hand niet meer tellen, en dan heb ik het alleen over relatief dichte familie.
prostaat, keel, long, borst, darm, bloed (leukemie),
zeker de helft van de gevallen hebben relatief gezond geleefd, geen roken noch drinken (of eens sporadisch), zelfs een vegetarier en een gezonde sporter

dus om te antwoorden op de pistache nootjes vraag:
ik zou ervan verschieten moest ge er gene kanker van krijgen

Xylo

Legacy Member
Kanker werd geïdentificeerd op lichamen van honderden jaren oud. Dus het heeft maar weinig of niets met de technologische ontwikkeling te maken.

Als je jouw GSM in je broekzak houdt heb je een verhoogde kans op balzak-kanker. :D

pieterm

Legacy Member
Careless zei:
:rofl:



Als je echt kanker wilt vermijden blijf je best gewoon thuis, al die uitlaatgassen in de lucht alleen al + misschien krijg je wel huidkanker door de zon. En als je je kans op kanker dan nog eens wilt verminderen mag je enkel natuurlijke stoffen drinken zoals melk en water en dus vooral geen alcohol of frisdrank. Qua eten mag je geen frieten, hamburgers en al die dingen eten en er is nog zo veel meer. Zet dat gewoon uit uwe kop want zelfstoe verkleinde de kans zodanig tot een minim getal kan het nog altijd gebeuren dat iemand die rookt geen kanker krijgt terwijl jij het wel krijgt.

Te weinig zonlicht leidt ook tot kanker :p
http://www.medinews.be/full_article/detail.asp?aid=1618

Corrupt^

Legacy Member
Waarover gaat dit allemaal eigenlijk, tis gewoon simpel, van alles een beetje en niet overdrijven en niet roken en als ge dan nog kanker krijgt, ist gewoonweg brute pech.

Tis cru maar zolang we op wetenschappelijk gebied geen diepere inzichten krijgen van wat (en vooral hoe) kanker veroorzaakt is dat het beste dat je kan doen.

Karre

Legacy Member
Xylo zei:
Kanker werd geïdentificeerd op lichamen van honderden jaren oud. Dus het heeft maar weinig of niets met de technologische ontwikkeling te maken.

Als je jouw GSM in je broekzak houdt heb je een verhoogde kans op balzak-kanker. :D

Dat in verband met die GSM's is toch een tegenstrijdige conclusie? De ene zegt dat het niet schadelijk is en de andere wel, maar niemand weet het exact.

cura

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
nie zeveren hé.
het is perfect mogelijk de kans op kanker te verminderen, door gezond te leven, en nie van die schadelijke producten te gebruiken.

dus mijn vraag is, wekle zijn schadelijke producten,
naast sigaretten, pistache nootjes, e.d.

begin dan maar al met geen vlees meer te eten, geen chips, geen frieten, geen cola te drinken, geen deo meer te gebruiken...

ashraa

Legacy Member
cura zei:
geen deo meer te gebruiken...

AAHHH, als die dag er komt gelieve me te helpen met euthanasie, heb al zo'n éne in't straat, nog zo een paar en da overleef ik niet :'(

Krayt

Legacy Member
Naar 't schijnt heeft B.A. Baraccus kanker gekregne van zijn gouden kettingen...
Maar pistache is gezond heb ik gehoord...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan