Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leprechaun3 zei:oké van wa krijg je nu allemaal kanker !![]()
kwil het wel weten want ik wil lang leven ^^
pieta zei:als je geen kanker wil, schiet ge u best nu al door de kop![]()
anywayz: kheb me vandaag net een pakske gaan halen in den aldi^^
HighWire zei:Als ek daarvan kanker zou krijgen zou ek nu al dood zijn, hoeveel ik er daar ni van eet... (of at destijds toch)

Leprechaun3 zei:nie zeveren hé.
het is perfect mogelijk de kans op kanker te verminderen, door gezond te leven, en nie van die schadelijke producten te gebruiken.
dus mijn vraag is, wekle zijn schadelijke producten,
naast sigaretten, pistache nootjes, e.d.
Leprechaun3 zei:nie zeveren hé.
het is perfect mogelijk de kans op kanker te verminderen, door gezond te leven, en nie van die schadelijke producten te gebruiken.
dus mijn vraag is, wekle zijn schadelijke producten,
naast sigaretten, pistache nootjes, e.d.
. Je krijgt van een ziljoen dingen "kanker" *kuch*kuch*. Als je zeker wilt dat je geen kankerverwekkende sotffen wilt binnenkrijgen stel ik voor om zelfmoord te plegen (zonder buiten te komen,want er zitten wss kankerverwekkende stoffen in de lucht
). Je krijgt evenveel kanker van pistachenootjes dan van diarree. Enkel kankerstokjes brengen je naar..euhm..kanker dus. Dus don't worry en fret nog zo'n zakje nootjes, mmkay? 
Het is toch nog maar recent in de geschiedenis dat zoveel mensen kanker krijgen, dus tzal wel niet zomaar van 'alles' komen.den-kimi zei:niemand weet hoe het komt dat sommige mensen kanker krijgen en andere niet. er zijn al duizenden onderzoeken geweest naar alle mogelijke oorzaken, en blijkbaar krijg je van alles kanker.
niet van wakker liggen, zelfs als ge alles wat mogelijk kankerverwekkend is vermijdt hebt ge nog altijd kans dat ge het weldegelijk krijgt

Het is toch nog maar recent in de geschiedenis dat zoveel mensen kanker krijgen, dus tzal wel niet zomaar van 'alles' komen.
Careless zei:
Als je echt kanker wilt vermijden blijf je best gewoon thuis, al die uitlaatgassen in de lucht alleen al + misschien krijg je wel huidkanker door de zon. En als je je kans op kanker dan nog eens wilt verminderen mag je enkel natuurlijke stoffen drinken zoals melk en water en dus vooral geen alcohol of frisdrank. Qua eten mag je geen frieten, hamburgers en al die dingen eten en er is nog zo veel meer. Zet dat gewoon uit uwe kop want zelfstoe verkleinde de kans zodanig tot een minim getal kan het nog altijd gebeuren dat iemand die rookt geen kanker krijgt terwijl jij het wel krijgt.

Xylo zei:Kanker werd geïdentificeerd op lichamen van honderden jaren oud. Dus het heeft maar weinig of niets met de technologische ontwikkeling te maken.
Als je jouw GSM in je broekzak houdt heb je een verhoogde kans op balzak-kanker.![]()
Leprechaun3 zei:nie zeveren hé.
het is perfect mogelijk de kans op kanker te verminderen, door gezond te leven, en nie van die schadelijke producten te gebruiken.
dus mijn vraag is, wekle zijn schadelijke producten,
naast sigaretten, pistache nootjes, e.d.
cura zei:geen deo meer te gebruiken...
Krayt zei:Naar 't schijnt heeft B.A. Baraccus kanker gekregne van zijn gouden kettingen...