Ik doe dat wel graag picknicken.
Als ge denkt dat u vriendin dat allemaal gaat opeten gade bedrogen uitkomen ze.
Tijdens de dag: een deken, paar croisants, gelei (in plastiek potteke) en 2 fleskes drinken.
In dit seizoen 's avonds zie ik niet zitten. Moet ge doen als het warm is.
Ik zeg het, heb dat al redelijk aantal keren gedaan en met vrouwen hebde altijd teveel bij.
Edit: en wat de meeste hier simpel noemen noem ik overdreven. Glazen, verschillende soorten kazen, verschillende gerechten, etc. Te bombastisch ook.