aXl_
Legacy Member
Kurobu zei:picnick = simpel, zeker als ge et romantish wilt houden. ( imo )
gewoon simpel jong.
begin gewoon met een glas schuimwijn of champagne ( en iets lichts als hapje, aardbeien of zo ?
stokbrood, chaume of camenbert ( ? )
druifjes, witte wijn als " hoofdgerecht".
en als desert ga je best voor iets luchtigs ( sjokomouse is zwaar voor na kaas en wijn imo )
dus mss ga je beter voor een fruitsalade, al dan niet met passievruchten.
of een fruitsla met wat natuuryougert er door gedraait.
en als je het in da val avond doet, heb ik nog een gouden tip![]()
als perfecte afsluiter verklaar je haar ( nog maals ) op een romantishe wijze u liefde.
dit door een lied, gedicht of iets anders.
en zorg voor wat rozeblaadjes, rozen op zijn hele, kaarsen.. ( neem tuin kaarsen)
andere benodigd heden :
groot laken ( 3x3 )
zorg dat jij een jasje draagt voor zij het koud krijgt![]()
en veel liefde.
jah potjes en koeverts weet ge zelf wel he
meer heb je imo niet nodig.
good luck er mee![]()
den deze heeft dit vaker gedaan

deze post lijkt mij ook in een notendop wat ge dient te doen (tesamen met mijn plan B dan
)
ad:
!