Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ontspanning, ja.Kurobu zei:ontspanning komt toch enkel maar de kwaliteit van u leven ten goede ?
Zoals ik al zei: ik heb er niks op tegen als iemand zo'n picknick houdt.Kurobu zei:en waarom mag dat geen geld kosten ?
Geen idee. Ik kan nog niet eens autorijden.Kurobu zei:dus jij koopt zeker nooit een bmw, mercedes of volvo of andere wagen uit deze prijsklasse ?
Huasheng zei:Internet, tv, gsm, etc zijn voor vele mensen een dagelijkse bezigheid. Picknicks voor sommige mensen ook?![]()
Je kan wel nagenieten van een goeie picknick, maar 't is daar niet waarover ik het had/heb. Ik had het over het gebruik ervan: gsm, tv, etc gebruik je regelmatig, picknick ook?(Deze vraag komt eigenlijk op hetzelfde neer als m'n vraag in vorige paragrafe.)
Je kan dat geld nu eenmaal wel voor iets anders gebruiken. Zoals iemand al zei: het kan 20 euro kosten. 20 euro is niet niks (tenzij het geld op je rug groeit).
Ik gaf gewoon mijn mening in deze thread. Toch niks mis mee?
Ik heb er niks op tegen als iemand zo'n picknick wilt houden, waarom zou ik?
Ik wou met m'n reply enkel maar zeggen dat het simpel ook kan.
Lol, niet overdrijven, hé. Ik drink geen wijn!
Ja, maar het hoeft daarom nog geen 20 euro te kosten. Simpel heeft ook z'n charme.
En 't is niet omdat je het in je leven doet, dat het sowieso gaat bijdragen tot je levenskwaliteit. Ik zal gewoon een andere interpretatie hebben van de term 'levenskwaliteit' dan de meesten hier![]()
welke ik ten zeerste respecteer! En ik kan er ook wel inkomen dage zo over die dingen denkt, ma tkan ook anders 
Huasheng zei:Ja, ontspanning, ja.
Een simpele picknick heeft ook z'n charme. Een chique picknick is niet 'meer' dan een simpele.
Een picknick is idd ook ontspanning. Maar toch ... mijn interpretatie van 'levenskwaliteit' is gewoon wat anders. Dus ja, in zekere zin gaat die picknick bijdragen tot levenskwaliteit, maar in een andere zin toch weer niet. 't Is moeilijk uit te leggen.
Zoals ik al zei: ik heb er niks op tegen als iemand zo'n picknick houdt.
Geen idee. Ik kan nog niet eens autorijden.
Er is geen probleemThe_Messenjah zei:Ik zei dan ook in praktisch elke thread da ge het u moet kunnen permiteren hé.
Het kan simpel, ma het hoeft toch ni simpel? Als gij er u geld wilt aan geven, wa ist probleem dan?

Vandaar m'n reply: iedereen begon over welke soort kaas, wat voor brood, wijn, etc. Terwijl je het ook gewoon kan doen met een lekker broodje uit de PanosThe_Messenjah zei:En idd ge hebt gwn een andere visiewelke ik ten zeerste respecteer! En ik kan er ook wel inkomen dage zo over die dingen denkt, ma tkan ook anders
![]()
De sfeer geef je er zelf aan, hé.
Ja en neen.Kurobu zei:tuurlijk heeft dit zijn charme.. en 20 euro is toch simpel gelovek voor een picnick ?
Ik bespaar er geld mee, maar daarom ontzeg ik hem toch niks?Terrorist_Hell zei:edit: de mcdonalds is dan nog 'vrijer' dan 'n chique restaurant, dus ik zou m'n vriendin daar eerder mee naar toenemen. Plus, ik bespaar er geld mee. En nu ga 'k op m'n kop krijgen omdat ik m'n vriendin iets ontzeg, but you know what, she doesn't care!
Uiteraard doet ontspanning na het werk het leven ten goede. Da's ook nodig, imo.Kurobu zei:krespecteer dat ge een andere opvating hebt over levens kwaliteit.
maar imo is het toch zo dat ontspanning die enkel ten goede komt. welke opvating je er ook verhebt. werken heeft voldoening... maar ontspaning na het werken toch ook ?
):Wijn, soorten kaas, soorten brood, soort bestek, soort kaars(en), soort muziek, etc = attributen (imo).Terrorist_Hell zei:Wat is in godsnaam een geslaagde picknick? Toch wel 't gevoel dat je er beide aan had zeker, en niet de attributen?
Huasheng zei:Wijn, soorten kaas, soorten brood, soort bestek, soort kaars(en), soort muziek, etc = attributen (imo).
Ge kunt evengoed bij de gratis zonsondergang en bij de gratis vijver gaan zitten om naar de gratis sterren te zien, en ondertussen uw broodje américain opeten. Uw wijn is niks vergeleken met de schoonheid van de wereld. De basis voor mij is het gezelschap en de omgeving waarin je je bevindt. Eenvoud doet me connecteren met het universum, en als ge attributen erbij neemt, verzwakt je aandacht en voel je je niet echt 'mens'. Tot wat 'n topic over picknicken zoal vertelt over 'n mens éThe_Messenjah zei:Ja, ma die attributen kunnen het gevoel dage beiden hebt aan de picknick doen wijzigen.
Soort bestek enzo nu niet, ma de muziek.. allezja, ge moet daar geen harde muziekstijlen gaan opzetten of muziek da uw partner ni graag hoort...
Misschien drinkt de partner graag wijn en vindt hij/zij da leuk da die daar aan gedacht had... enfin ja, iedereen hecht belang aan andere dingens en die dingens doen ons gevoel wijzigen. Gij houdt klaarblijkelijk van eenvoud, iemand anders misschien niet...

Helemaal akkoord.Terrorist_Hell zei:Tja, wat kan ik daaraan toevoegenBtw, 20 euro voor eten is veel geld. Ge hebt er niks aan over uiteindelijk, ook geen herinnering. Geef 't geld uit aan 'n boek, 'n film, etc. en ge krijgt onmiddelijk 'n herinnering. Ik herinner me wel de situaties rond het eten.
Bwah, als je gezellig van elkaar zit te genieten, dan ga je, volgens mij, op d'n duur die muziek vergeten. In welke zin heeft de muziek dan bijgedragen?The_Messenjah zei:Ja, ma die attributen kunnen het gevoel dage beiden hebt aan de picknick doen wijzigen.
Soort bestek enzo nu niet, ma de muziek.. allezja, ge moet daar geen harde muziekstijlen gaan opzetten of muziek da uw partner ni graag hoort...
Misschien drinkt de partner graag wijn en vindt hij/zij da leuk da die daar aan gedacht had... enfin ja, iedereen hecht belang aan andere dingens en die dingens doen ons gevoel wijzigen. Gij houdt klaarblijkelijk van eenvoud, iemand anders misschien niet...
Helemaal akkoord.Terrorist_Hell zei:Ge kunt evengoed bij de gratis zonsondergang en bij de gratis vijver gaan zitten om naar de gratis sterren te zien, en ondertussen uw broodje américain opeten. Uw wijn is niks vergeleken met de schoonheid van de wereld. De basis voor mij is het gezelschap en de omgeving waarin je je bevindt. Eenvoud doet me connecteren met het universum, en als ge attributen erbij neemt, verzwakt je aandacht en voel je je niet echt 'mens'. Tot wat 'n topic over picknicken zoal vertelt over 'n mens é![]()
OooohTerrorist_Hell zei:Ge kunt evengoed bij de gratis zonsondergang en bij de gratis vijver gaan zitten om naar de gratis sterren te zien, en ondertussen uw broodje américain opeten. Uw wijn is niks vergeleken met de schoonheid van de wereld. De basis voor mij is het gezelschap en de omgeving waarin je je bevindt. Eenvoud doet me connecteren met het universum, en als ge attributen erbij neemt, verzwakt je aandacht en voel je je niet echt 'mens'. Tot wat 'n topic over picknicken zoal vertelt over 'n mens é![]()

Omdat z'n vriendin zo'n 100 km van hem verwijderd is voor de momentKurobu zei:waarom lig je nu niet naar de sterren te kijken of zo..

)
) 
Terrorist_Hell zei:€20 heb ik er voor over, maar om dat uit te geven enkel en alleen aan eten? Sorry ze, maar als ge hierover gaat struikelen in je relatie, dan is je relatie juist niks waard.

amai. Alsge u daar schuldig moet over beginnen voelen dage da uitgeeft, ist toch al erg.
en dat maakt onze relatie even goed als die van u. Gij en Huasheng hebben gewoon een andere visie op het leven, en das jullie zaak. Accepteer dan gewoon da sommige mensen wel graag geld uitgeven aan dingen da in jullie ogen nutteloos en overbodig zijn ma in andere mensen hun ogen erg leuk zijn. Moesten we allemaal hetzelfde denken en doen, tzou ne leuke wereld zijn hé :ironic:Terrorist_Hell zei:Onzekere mensen hebben nu eenmaal bevestiging nodig. Of het hun leven goed zal beïnvloeden? Da's niet altijd het geval. Iemand de één zijn brood, is de ander zijn dood... ook in relaties dus. Komt ge af met dat chique gedoe van picknicken (wijn, muziek, duur eten, etc.) en je partner zegt: "Waarom geeft gij nu hieraan geld uit? We kunnen het best aan iets anders besteden", tja dan kan daar ferme ruzie van komen.
