Wat die mogelijke ziektes uit de ruimte betreft , het zou gaan om gevriesdroogde virussen en bacterieen die in een leefonvriendelijke omgeving zitten , het heelal is koud en er is de vernietigende kosmische straling.
Eens op aarde verandert dit in een leefvriendelijke ruimte waardoor ze zich onmiddeliijk aanpassen aan een aardse vorm.
Hoe je het draait of keert ,
de vervloekte Chinese provincie Guangdong is de kraamkamer van alle griepvirussen , sars en mogelijks ziekten uit vroegere tijden zoals de pest , cholera en sifilis.
Velen wijzen erop dat zoiets komt omdat boeren en kippen daar in onhygienische omstandigheden met elkaar samenleven , maar dit is nonsens , immers dergelijke factoren zie je ook in de rest van Azie , Latijns-Amerika en Afrika.
Wickramasinghe wijst erop dat de Himalaya de stratosfeer opentrekt zodet Guangdong haast rechtstreeks in kontakt staat met het heelal...
http://www.griep.blog.nl/wist_u_dat/2006/11/06/het_griepvirus_mogelijk_buitenaards_is